Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

FIN-379669 sporočil: 7.959
Zadnja sprememba: FIN-379669 07.09.2017 07:17
Napačne predpostavke za odločitev.

Drugi tir rabimo, vendar za kakšno ceno? Ta malenkost pa vpliva na to, da drugi tir prestavimo na listi prioritet na 10. mesto (malo karikiram). Če pa da Cerar javno zagotovilo v obliki zakona, da vrednost projekta ne bo presegla 1 mlrd eur (z ddv), potem se lahko pogovarjamo o premiku navzgor - na recimo 5. mesto.

Najprej naj uredijo zdravstvo, nato se lotijo reorganizacij ministrstev za gubljenje vremena, sledijo cestne povezave, šele potem naj se lotijo drugega tira.

Bo Luka že malo počakala, ker tudi sama nima neomejenih možnosti za širitev. To pa je tudi ena ključna predpostavka, ki vpliva na to, ali bi ali ne imeli drugi tir za milijardo i kusur.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2671520

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.889
Da ti ministrstvo citira mednarodno studijo o nsvezavi investicije in nova delovna mesta namesto da konkretno razlozi in pojasni oceno cez palec v konkretnem prostoru, v konkretni investiciji, je dokaz, da je treba ministrstva prevetriti. Kaj zaboga dela nekajsto zaposlenih na ministrstvih? Delajo se izobrazene in pametne in delajo neumnosti za davkoplacevalski denar. Naj povedo v katerih sektorjih se bo povecala zaposlitev. Ce je glavni namen umik tovornjakov s cest, se bodo soferji morali prekvalificirati, ce nocejo izgubiti delovnih mest. Je tako?

Strani: 1