Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
@Urediti oziroma zgraditi po treba tudi vozlišče v Ljubljani, nadgraditi progo med Poljčanami in Slovensko Bistrico, nadgraditi progo med Pragerskim in Hodošem ... Nekoliko posplošeno povedano, izgradnja drugega tira bo ozko grlo pri Divači prestavila v Ljubljano.

Tole pa kot pribito ne drži.
1) Nadgradnja proge Sl. Bistrica-Poljčane se začne menda to jesen in nima zveze z 2TDK. Nadgradnja je nujen in potreben ukrep za koridorsko progo proti Hodošu zaradi preslabih tehničnih karatkeristik, (kategorija C3 namesto D4)kar onemogoča polno naloženost vagonov in uporabo sodobnih elektrolokomotiv. Podobno velja za modernizacijo vozlišča Pragersko.
2) Nadgradnja proge Pragersko-Hodoš (se pravi gradnja 2. tira) pa še kar nekaj časa ne bo potrebna, so potrebnejši posegi drugod, recimo proti Jesenicam

Res pa bo Ljubljana postala ozko grlo, in bo nujno v najkrajšem času zgraditi Tivolski lok, kakor bo potrebna nadgradnja gorenjske proge v 2 tirno.

Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2671275

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[MarijanMacek]

Ampak že slišim, da je potrebno železnico v Ljubljani poglobit in to od glasnih nasprotnikov 2TDK , ki jih moti cena okoli 1 milijarde. In ti nasprotniki 2TDK, ki so običajno tudi navdušenci nad švicarskimi, avstrijskimi, nemškimi .... železnicami, mirne duše predlagajo projekt poglobitve nekaj km železnice v Ljubljani za okoli 3 milijarde....

3 milijarde? Je nekdo znorel? Verjetno je vključenih še 10 km metroa.

Strani: 1