Strani: 1 2

drugmirko sporočil: 931
[#2667975] 18.08.17 14:24 · odgovor na: FIN-379669 (#2667955)
Odgovori   +    2
[]
Saj sem predvideval, da se oglasiš. :)

Ja, vse je res, zato bo šlo vse počasi in v povojih bodo kabli "lezli" iz skupne omarice za blok (tu so še pravni problemi, skupno odločanje...), da bodo prvim 3 lastnikom e-vozil omogočili dovolj KWh polnitev. 3 vozila na blok s horuk sistemom bo šlo, za več pa bo treba angažirati podizvajalce, kot si pisal, država (občina) bo morala kaj primakniti, širši dogovori.... hu, velike invesicije. tega ne bo še 30 let - masovno, za stare bloke.

Zato pravim, standard hibrid + elektrikaš bo za družinske hiše in za kapacitetne nadstardne večstanovansjke hiše z urejenimi vodi in (če rabi) trafo postajami (torej naselje kategorije plus plus).
Vse bo šlo počasi naprej...ampak je nezaustavljivo.

:evilsmiley:.... :))

da, problemi ob masovnem prehodu na EV niso ne zanemarljivi, ne enostavni... tudi pri individualnih hišah ki z večine nimajo trifaznih priključkov ampak enofazne z glavno varovalko 25 ali 32 amperov ("izkušnjo" polnjenja na 10 ali 16A enofaznem priključku Miloš lepo opiše v članku)... kaj šele pri daljnovodnem in razdelilnem, 0.4kV, omrežju! tudi če problem proizvodnih kapacitet pozabimo... sploh pa ne bodo poceni! tako v infrastrukturnih vložkih, kot tudi pri ceni kilovatne ure, če se promet res masovno in v kratkem času obrne v baterijska električna vozila!
zato bo vse to moralo it počasi in ne kar tako, kot si entuziasti predstavljajo... prepoved dizlov in subvencioniran nakup "Zoj, Leafov in Tesel".... in zato recimo tudi švedi razmišjajo o "trola" kamionih, ki bi po avtocesti vozili z odvzemom elektrike prek žic nad cesto, ali pa si vsaj polnili baterije med vožnjo na takih odsekih, saj je lažje postavit tako infrastrukturo, kot pa močno "podebljat" 0,4kV mrežo širokega gospodinjskega odjema in gradit super-mega hitre polnilnice, na katerih se bo lahko napolnil tudi EV kamion z "zelenjavo in jajci", brez da bi tam stal "tri dni"...

Zanimivo, ko omenjaš vodik. Avtobusi so lepo opremljeni s tem pogonom, avti pa... vse skupaj je poniknilo... a košta preveč proizvodnja - probem hrambe / dostave vodika?...

Pač, razmišljam.
hja... pri vodiku je tako, da v povezavi z avtomobili vsakemu logično razmišljajočemu človeku, ki razume osnovnošolsko kemijo, kaj hitro (in dokaj upavičeno) na pamet padeta splošna vrjetnost verižnega trčenja in Hindenburg :)) ;).... hudič je v stiku z zrakom (kisikom) zelo eksploziven in (kar je še večji problem) kot najmanjši element v vesolju, strahovito "zmuzljiv" (problem trasporta/distribucije, shranjevanja in posledično eksplozivnosti v zraku) ! pa tudi pridobivanje ni glih najbolj energetsko "šparovno"...
se pa tudi tu dogaja marsikaj zanimivega... na vsake kvatre kak proizvajalec pokaže nov F-Cell model (nedavno Hyundai z naslednikom prve generacije na vodik gnanega ix35), baje se tudi pri shranjevanju (nano-porozni materiali) dosega lepe napredke, pa tudi pri proizvodnji so nedavno objavili nov "break-trough"... vodik bi lahko bil stranski produkt reciklaže aluminija (ki postaja eden od industrijsko najpomembnejših materialov)... kratek povzetek maš na tem linku:

www.bug.hr/vijesti/a...61725.aspx

torej, inženirsko gledano, je pri dosegu 500-600km na polnenje, v avtombilu veliko racionalneje naokrog vozit 5-6 kil vodika, kot pa "500-600" kil baterij :))... da o "hitrosti polnenja" in o tem, da iz auspuha "pricuri" čista voda, niti ne govorimo! ni pa v tem trenutku za posameznika to nujno ceneje! imata pa tako en, kot drugi princip električne mobilnosti, svoje velike infrastrukturne in -če gledamo kaj se je zgodilo Hammondu z Rimčevim električarjem in kako rade gorijo Tesle- tudi varnostne probleme...
drugmirko sporočil: 931
[#2667986] 18.08.17 15:10 · odgovor na: rename (#2667967)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 18.08.2017 15:11
[rename]
Ne spremljam podrobno, zato sprasujem v cem je catch mesecnega najema baterije?
69-119 eurov....toliko bencina sploh ne porabim za nas drugi avto.
mi v naši "Janeziji" zaradi velikosti države in sociološko-kulturnih vzorcev ("najprej štal'ca,pol pa krav'ca" dojemanje lastnine) v bistvu nimamo prave perspektive na ta vozila, zato tudi na rentanje baterij ne... smo pa po drugi strani iz istih razlogov (slovenski wet dream je primestno življenje v individualni, čitaj: 10 do max 30km iz "mesta/od službe") njihovi naravnost idealni uporabniki... kar v bistvu pomeni, da v očeh nacije "uspešena janez&micka" stanujeta, recimo... v lični nizkoenergetski hiški nekje v Podpeči, Gameljnah al pa najdlje na Vrhniki ali blizu Litije. on ma Passata 2.0 TDI, ona Polota 1.6 TDI, oba pa sta v službi v Ljubljani (prosim proizvoljno menjajte imena krajev z imeni drugih regijskih centrov in naselij)...

torej, dnevno za v službo in nazaj naredita od slabih 50, do dobrih 80km... kar je za današnje EV modele takorekoč "piece of caca"... ;). in mesečno, če prišteješ še nekaj km za v "trgovino, opravke in vrtec", med 1200 in 1800 km!
kar pri ene "srednjih" 6 l na 100km (moj C2 jih je pil 7,9... bencina!!) in v odvisnosti od razdalje, takole čez palec, znese od 85 do 130 evrov! pri bencinskih avtomobilih pač primerno več... če k temu prišteješ nižje stroške servisov, rednega vzdrževanja in mogoče celo nižje registracije in cestnin, ter dejstva, da te (ker baterija ni tvoja) ne rabi skrbet ne upadanje kapacitete zaradi iztrošenosti, ne problematika odlaganja resno toksičnega odpadka (ko se baterija izrabi) vidiš, da električno vozilo velikosti Clia/Polota z rentanjem baterije za teh 70 do 120 evrov mesečno ni glih nek "deal braker".... se pa strinjam, da bi lahko blo vsej ene 10-15% ceneje... bi šparovnim Slovencen hitro ratalo veliko bolj privlačno...
rename sporočil: 11.489
[#2667995] 18.08.17 15:24 · odgovor na: drugmirko (#2667986)
Odgovori   +    0
To vse stekam...ampak zakaj kupiti avto, baterijo pa najemati?
A to so potem cene brez baterije?
drugmirko sporočil: 931
[#2668036] 18.08.17 16:16 · odgovor na: rename (#2667995)
Odgovori   +    1
da... kolikor se spomnem, ko sem jaz ob njegovem prihodu štefnal po Zoe, bi cena z baterijo in brez subvencije znašala nekje med 30+ in 35 jurjev.... nekaj manj kot recimo za un kinderjajček od Cit/Pug/Mitsubishija (je pač toliko napredovala tehnologija in padle cene baterij), brez baterije in s subvencijo pa je bila tam ene 16-17 jurjev... ne bistveno drugačne cene, oziroma par jurjev nižje, so tudi v člankovem okvirju... pa baterije so za nekaj manjši denar sedaj zmogljivejše...

žal so baterije zversko drag špas! zato je rentanje...hja, dejmo reč, skoraj smiselno... :)
jani1974 sporočil: 3.543
[#2668047] 18.08.17 16:57 · odgovor na: drugmirko (#2668036)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
žal so baterije zversko drag špas! zato je rentanje...hja, dejmo reč, skoraj smiselno... :)
Še vedno lahko baterijo potem enkrat vrneš in si gorivne celice tam spodaj namontiraš.

Sicer pa so tačas baterije še zmeraj cenejše, kot da bi kabel za sabo vlekel. 80 km kabla te pride 40 jurjev!
pobalin sporočil: 12.262
[#2668180] 20.08.17 12:22 · odgovor na: najobj (#2667957)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: pobalin 20.08.2017 12:34
[najobj]
> [drugmirko]
> ojej... pa sej to ti piše na vsakem računu za elektriko, drugač pa lahko pogledaš tudi na net... evo, Gen-i pod "najugodnejša elekrtrika" oglašuje sledeče cene za 1kWh:
> 0.04599 evra pri visoki tarifi, 0.02849 evra pri nizki tarifi, in 0.03949 evra pri enotni tarifi...
> elektro pa za isto "enoto energije" po "rednih cenah" podaja sledeče podatke:
> visoka tarifa: 0,06502 eur (brez DDV) 0,07932 eur (z DDV) nizka tarifa: 0,03602 (brez DDV) 0,04394 (z DDV); enotna tarifa: 0,05554 (brez DDV) 0,06776 (z DDV)

... eh, jaz sem len in se mi ne ljubi računat nekaj, od česar sam nimam nobene koristi, pa bi zato raje, da Miloš to naredi namesto mene, ker je on napisal, da vozi svoj avto "brez centa stroškov za energijo" ...
Čuj, da nisi ravno perla v študioznosti detajlov vemo, da pa niti tega ne veš, da je Drugmirko (bez Slavka) v svoji študiji cen pozabil prišteti še kup dajatev, prispevkov itn., ki jih elekričarji obesijo na ceno energije, je pa res patetično. Drugovi, očekivao sam više. :-)

Sicer je pa prav, da kot plačnik Financ od njih pričakuješ vedno več. Zastonjkarji nimamo pravice do tega. Veliko je že, da lahko nemoteni stojimo na svojih gajbicah in kričimo po tem hajd forumu.

Kar se tiče Miloševe vožnje "brez centa stroškov za energijo" pa priporočam branje nekega starega Črtovega spisa o Slovenija republjik. Ker ta zastonj energija paše direkt tja, med fehtarske, nerazvite, junaške in kronično napaćene narode. Vključno s priznanjem MM, da bi se v avtokampu sicer lahko zmenil za bolj normalen odjem energije, ampak je bilo očitno veliko bolj komot zadevo po domačijsko urediti z dobrodušnim stričkom dohtarjem, ki štroma najbrž ni plačal iz svojega žepa. Dvomim pa, da bi bil MM, če bi ga pičil škorpijon, iz komotnosti zadovoljen s pomočjo najbližjega uslužbenca avtokampa. Najbrž bi vseeno hotel k zdravniku, čeprav bi bil ta malo bolj oddaljen. :-)
jani1974 sporočil: 3.543
[#2668183] 20.08.17 12:40 · odgovor na: pobalin (#2668180)
Odgovori   +    3
[pobalin]
Ker ta zastonj energija paše direkt tja, med fehtarske, nerazvite, junaške in kronično napaćene narode. Vključno s priznanjem MM, da bi se v avtokampu sicer lahko zmenil za bolj normalen odjem energije, ampak je bilo očitno veliko bolj komot zadevo po domačijsko urediti z dobrodušnim stričkom dohtarjem, ki štroma najbrž ni plačal iz svojega žepa.
Nam gredo cigani tako na živce, ker v njih vidimo vse slabo, kar se sicer skriva tudi v nas samih.
najobj sporočil: 26.530
[#2668187] 20.08.17 12:54 · odgovor na: pobalin (#2668180)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 20.08.2017 12:57
[pobalin]
> [najobj]
> > [drugmirko]
> > ojej... pa sej to ti piše na vsakem računu za elektriko, drugač pa lahko pogledaš tudi na net... evo, Gen-i pod "najugodnejša elekrtrika" oglašuje sledeče cene za 1kWh:
> > 0.04599 evra pri visoki tarifi, 0.02849 evra pri nizki tarifi, in 0.03949 evra pri enotni tarifi...
> > elektro pa za isto "enoto energije" po "rednih cenah" podaja sledeče podatke:
> > visoka tarifa: 0,06502 eur (brez DDV) 0,07932 eur (z DDV) nizka tarifa: 0,03602 (brez DDV) 0,04394 (z DDV); enotna tarifa: 0,05554 (brez DDV) 0,06776 (z DDV)
> ... eh, jaz sem len in se mi ne ljubi računat nekaj, od česar sam nimam nobene koristi, pa bi zato raje, da Miloš to naredi namesto mene, ker je on napisal, da vozi svoj avto "brez centa stroškov za energijo" ...
Čuj, da nisi ravno perla v študioznosti detajlov vemo, da pa niti tega ne veš, da je Drugmirko (bez Slavka) v svoji študiji cen pozabil prišteti še kup dajatev, prispevkov itn., ki jih elekričarji obesijo na ceno energije, je pa res patetično. Drugovi, očekivao sam više. :-)

Sicer je pa prav, da kot plačnik Financ od njih pričakuješ vedno več. Zastonjkarji nimamo pravice do tega. Veliko je že, da lahko nemoteni stojimo na svojih gajbicah in kričimo po tem hajd forumu.

Kar se tiče Miloševe vožnje "brez centa stroškov za energijo" pa priporočam branje nekega starega Črtovega spisa o Slovenija republjik. Ker ta zastonj energija paše direkt tja, med fehtarske, nerazvite, junaške in kronično napaćene narode. Vključno s priznanjem MM, da bi se v avtokampu sicer lahko zmenil za bolj normalen odjem energije, ampak je bilo očitno veliko bolj komot zadevo po domačijsko urediti z dobrodušnim stričkom dohtarjem, ki štroma najbrž ni plačal iz svojega žepa. Dvomim pa, da bi bil MM, če bi ga pičil škorpijon, iz komotnosti zadovoljen s pomočjo najbližjega uslužbenca avtokampa. Najbrž bi vseeno hotel k zdravniku, čeprav bi bil ta malo bolj oddaljen. :-)
... eh, moj druže pobalinu ... evo, pa i ja sam od tebe očekivao više, puno više nego prije rata ...

P.S.: v svoji pretirani študioznosti si spregledal bistvo, in sicer da me drugmirko in njegove cifre sploh niso prepričale, da bi se sam potrudil izračunat, koliko evrov Miloševih "brez centa stroškov za energijo" stane energija navadnega smrtnika, ki si z elektrilo polni svoj avto v lastni garaži in koliko je njegov električni kilometer bolj poceni kot moj bencinski ... khmm, če zdaj pozabim, da se bo ob večjem številu uporabnikov električnih avtomobilov še bolj zmanjšala njihova uporabnost, ker bo zmanjkalo elektrike za vse in se bo v skladu s ponudbo in povpraševanjem čisto za vse povečala cena elektrike, tako da bom mogoče takrat tudi jaz preračunaval, kaj je na računu in koliko me stane elektika za gospodinjstvo, ki jo zdaj pač plačam, ne da bi me zaradi relativno nizke cifre to preveč zanimalo ...
pobalin sporočil: 12.262
[#2668192] 20.08.17 13:12 · odgovor na: milos9 (#2667968)
Odgovori   +    1
[milos9]
Najem baterije gledam kot delno financiranje avta, 2/3 gre na gotovino, 1/3 pa na lizing za baterije. Renault pa stroške najema pojasnjuje kot kompenzacijo za prihranek pri energiji, stvar pojasnila pač. Zato sem zapisal ceno tudi z vključeno baterijo, 29 tisoč za bose opremo in dva tisočaka manj za intense. Pri osnovni opremi life baterije ni moč kupiti.
Itak je bistvo zajeto v okvirčku, vse ostalo pa je pesniško-fotgrafski opis ene vikendaške avanture. Me pa zanima, če ste kdaj bolj natančno razdelali vprašanje teže.
Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
pobalin sporočil: 12.262
[#2668196] 20.08.17 13:39 · odgovor na: najobj (#2668187)
Odgovori   +    0
[najobj]
... eh, moj druže pobalinu ... evo, pa i ja sam od tebe očekivao više, puno više nego prije rata ...
Čuj, a ni fino, ker cel kup mladeži tukaj sploh nima pojma, o čem midva buldožersko drugariva? (sikrit hendšejk of a serten dženerejšn press) :-)
gromovnik3 sporočil: 6
[#2668210] 20.08.17 18:20 · odgovor na: drugmirko (#2667950)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 20.08.17 10:27
Hja,
potem so pa še trošanine, omrežnine in pri hitrih polnilnicah vsi pozabijo postavko na računu, ki se glasi na "priključna moč", ki znatno podraži (podvoji, če greš s 7 na 40kW) mesečni račun za elektriko.
Ampak takole za vikend polnjnje doma na obstoječem 7kW priključku predvidevam, da bi bilo cca 10€ elektrike (kdo pa zna v nulo dešifrirat vse tiste postavke na elektro računu) za tistih 70kWh, kolikor mu kaže ma displayu.
crt sporočil: 20.783
[#2668232] 21.08.17 07:49 · odgovor na: drugmirko (#2667975)
Odgovori   +    2
Charge electric car but don’t boil kettle, says National Grid

Homes likely to blow main fuse as system struggles to cope with demand

www.ft.com/content/8...b2513cb3ff

The warning is contained in a National Grid "thought piece" document which considers some of the potential challenges around Britain’s ambition for a mass rollout of electric vehicles.

fes.nationalgrid.com...-vehicles/
bc123a sporočil: 46.526
[#2668242] 21.08.17 09:48 · odgovor na: crt (#2668232)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: bc123a 21.08.2017 09:49
[crt]
Charge electric car but don’t boil kettle, says National Grid

Homes likely to blow main fuse as system struggles to cope with demand
Folk je neumen, evo po forumu ljudje razlagajo, da jim nekdo krade elektriko preko priklopa na skupno razsvetljavo. Pa bos eno teslo tam moral polniti en mesec, ker so varovalke za razsvetljavo 10A ali pa se bolj verjetno 6A.

Jaz ze tako dolgo racunam na forumu kako nerealisticen je prehod na elektriko, da mam vsega ze poln kufer.

Tocilna rocka, ki toci bencin v vas bencinski avto ima med 12 in 25 MEGAWATOV moci (v obliki kemicne energije). Zato lahko avto natankas v dveh minutah.

Pizda, po svetu so izpadi omrezja poleti ker veliko ljudi goni klime v vrocini... kako bo pa izgledalo ko bodo tranzitni potniki v sloveniji tako kot sedaj tankajo bencin, tankali elektriko ... o tem pa nic.

Tipicna klima 800W.
najobj sporočil: 26.530
[#2668244] 21.08.17 09:53 · odgovor na: pobalin (#2668196)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 21.08.2017 09:54
[pobalin]
> [najobj]
> ... eh, moj druže pobalinu ... evo, pa i ja sam od tebe očekivao više, puno više nego prije rata ...
Čuj, a ni fino, ker cel kup mladeži tukaj sploh nima pojma, o čem midva buldožersko drugariva? (sikrit hendšejk of a serten dženerejšn press) :-)
... ja, in kolikor sem bral komentarje ob sosednjem članku, cel kup mladeži na totem forumu sploh nima pojma, v katerem jeziku se midva zdaj pogovarjava, kaj šele da bi vedeli, kakšno muziko www.youtube.com/watc...omlRaYJueY smo nekateri poslušali v svinčenem komunizmu za železno zaveso ... pizda, saj ni čudno da je ob takšni komunistični mladini ona država propadla in da s toto državo zdaj ni kaj dosti boljše, ko je tista mladina odrasla ...
jani1974 sporočil: 3.543
[#2668249] 21.08.17 10:09 · odgovor na: crt (#2668232)
Odgovori   +    0
[crt]
Charge electric car but don’t boil kettle, says National Grid

fes.nationalgrid.com...-vehicles/
Ja, ampak tile Angleži imajo neke eksotične 3,5 kW hitre čajnike in za nas enako eksotične enofazne priklope hiš z 60-80A varovalkami.
Pa Teslo 90 bi radi napolnili v 6 urah...
bacco979 sporočil: 887
[#2668263] 21.08.17 11:43 · odgovor na: jani1974 (#2668249)
Odgovori   +    1
A veš tak 3 kW eksotičen čajnik se tut pri nas dobi... :)

www.mimovrste.com/gr...c-wks1020g
NemirniTujec sporočil: 5.471
[#2668264] 21.08.17 11:49 · odgovor na: bc123a (#2668242)
Odgovori   +    5
[bc123a]
> [crt]
> Charge electric car but don’t boil kettle, says National Grid
>
> Homes likely to blow main fuse as system struggles to cope with demand

Folk je neumen, evo po forumu ljudje razlagajo, da jim nekdo krade elektriko preko priklopa na skupno razsvetljavo. Pa bos eno teslo tam moral polniti en mesec, ker so varovalke za razsvetljavo 10A ali pa se bolj verjetno 6A.

Jaz ze tako dolgo racunam na forumu kako nerealisticen je prehod na elektriko, da mam vsega ze poln kufer.

Tocilna rocka, ki toci bencin v vas bencinski avto ima med 12 in 25 MEGAWATOV moci (v obliki kemicne energije). Zato lahko avto natankas v dveh minutah.

Pizda, po svetu so izpadi omrezja poleti ker veliko ljudi goni klime v vrocini... kako bo pa izgledalo ko bodo tranzitni potniki v sloveniji tako kot sedaj tankajo bencin, tankali elektriko ... o tem pa nic.

Tipicna klima 800W.
Kva tezis s klimami in wati in megawati, nobody cares, dinozaver!

Elektricni avti so eko in brez stroskov, ker elektriko lahko pridelajo veter in plimovanje dveh tretjin piranskega zaliva, energija sonca je pa za nase pojme itak neskoncna.

Se bomo ze prilagodili in napredovali ane, kdo bi gledal vsak evro in cent.

Make slovenija grejt again :-)
bobek13 sporočil: 4.050
[#2668277] 21.08.17 12:19 · odgovor na: NemirniTujec (#2668264)
Odgovori   +    1
[NemirniTujec]
> [bc123a]
> > [crt]
> > Charge electric car but don’t boil kettle, says National Grid
> >
> > Homes likely to blow main fuse as system struggles to cope with demand
>
> Folk je neumen, evo po forumu ljudje razlagajo, da jim nekdo krade elektriko preko priklopa na skupno razsvetljavo. Pa bos eno teslo tam moral polniti en mesec, ker so varovalke za razsvetljavo 10A ali pa se bolj verjetno 6A.
>
> Jaz ze tako dolgo racunam na forumu kako nerealisticen je prehod na elektriko, da mam vsega ze poln kufer.
>
> Tocilna rocka, ki toci bencin v vas bencinski avto ima med 12 in 25 MEGAWATOV moci (v obliki kemicne energije). Zato lahko avto natankas v dveh minutah.
>
> Pizda, po svetu so izpadi omrezja poleti ker veliko ljudi goni klime v vrocini... kako bo pa izgledalo ko bodo tranzitni potniki v sloveniji tako kot sedaj tankajo bencin, tankali elektriko ... o tem pa nic.
>
> Tipicna klima 800W.

Kva tezis s klimami in wati in megawati, nobody cares, dinozaver!

Elektricni avti so eko in brez stroskov, ker elektriko lahko pridelajo veter in plimovanje dveh tretjin piranskega zaliva, energija sonca je pa za nase pojme itak neskoncna.

Se bomo ze prilagodili in napredovali ane, kdo bi gledal vsak evro in cent.

Make slovenija grejt again :-)
Vse lepo in prav, ma ovadi, od kje se ti je oni "again" not prikradel???

:-)))

LpA
pobalin sporočil: 12.262
[#2668283] 21.08.17 12:33 · odgovor na: bobek13 (#2668277)
Odgovori   +    2
[bobek13]
Vse lepo in prav, ma ovadi, od kje se ti je oni "again" not prikradel???
Slouenia uaz oluejz grejt! (bat de pipl uerent) :-)
bobek13 sporočil: 4.050
[#2668286] 21.08.17 12:42 · odgovor na: pobalin (#2668283)
Odgovori   +    2
[pobalin]
> [bobek13]
> Vse lepo in prav, ma ovadi, od kje se ti je oni "again" not prikradel???

Slouenia uaz oluejz grejt! (bat de pipl uerent) :-)
Ne ne Pobalin, to si malo pobrkal, MI Slovenci smo vredi pa pridni pa delavni pa posteni (pa ostala jajca od pozitivnih pridevnikov), v glavnem GREAT, sam drzava je ku*ba...

:-)))

LpA
drugmirko sporočil: 931
[#2668391] 21.08.17 16:50 · odgovor na: crt (#2668232)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 21.08.2017 16:52
[crt]
Charge electric car but don’t boil kettle, says National Grid

Homes likely to blow main fuse as system struggles to cope with demand

www.ft.com/content/8...b2513cb3ff

The warning is contained in a National Grid "thought piece" document which considers some of the potential challenges around Britain’s ambition for a mass rollout of electric vehicles.

fes.nationalgrid.com...-vehicles/

evo, k zgornjim "pidžin" komentarjem dodam še sam par "prigodnih", še posebej prikladnih za tvoj post in "realnost" masovnega prehoda na (B)EV:

- "A-e"
- "Bonđorno"
in
- "Bat-of-kors"

:) :P
jani1974 sporočil: 3.543
[#2668397] 21.08.17 17:22 · odgovor na: bacco979 (#2668263)
Odgovori   +    0
[bacco979]
A veš tak 3 kW eksotičen čajnik se tut pri nas dobi... :)

www.mimovrste.com/gr...c-wks1020g
Razmišljam, da mora biti neka omejitev za te gospodinjske neumnosti, glede na to, da so 16A varovalke za vtičnice tako rekoč standard. Pa Google takole na hitro nič ne najde.
bacco979 sporočil: 887
[#2668572] 22.08.17 07:51 · odgovor na: jani1974 (#2668397)
Odgovori   +    0
Jah lej... 2000 W sesalci so bili očitno problem in so zdej lahko max 1600 W, za čajnik pa zgleda ni panike če kuri isto kot tavelika indukcija ali pa pečica :D
tupamaros sporočil: 3.709
[#2668947] 23.08.17 17:14 · odgovor na: moon (#2667952)
Odgovori   +    0
[moon]
> [tupamaros]
> Zelo omejena svoboda gibanja. Občutek v vožnji podoben tistemu ko gori lučka, da se voziš na rezervi, pa ne veš razdalje do najbližje črpalke.
> Duhamorno.

No, je pa le malo drugace... ce ti zmanjka benza, hop palec in do prve crpalke... in s polno kantico nazaj... elektriko pa ti lahko posodi prvi sosed, se kosilo ti lahko skuha v casu polnjenja.
To kar pišeš na AC tudi slučajno ne velja. Sicer sem pisal o občutku in ne kaj ko se občutek uresniči. Sicer sam se vozim na plin in imam oba energenta na razpolago.

Strani: 1 2