1 ura
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
1 ura
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 18.08.2017 15:11
[rename]
Ne spremljam podrobno, zato sprasujem v cem je catch mesecnega najema baterije?
69-119 eurov....toliko bencina sploh ne porabim za nas drugi avto.
mi v naši "Janeziji" zaradi velikosti države in sociološko-kulturnih vzorcev ("najprej štal'ca,pol pa krav'ca" dojemanje lastnine) v bistvu nimamo prave perspektive na ta vozila, zato tudi na rentanje baterij ne... smo pa po drugi strani iz istih razlogov (slovenski wet dream je primestno življenje v individualni, čitaj: 10 do max 30km iz "mesta/od službe") njihovi naravnost idealni uporabniki... kar v bistvu pomeni, da v očeh nacije "uspešena janez&micka" stanujeta, recimo... v lični nizkoenergetski hiški nekje v Podpeči, Gameljnah al pa najdlje na Vrhniki ali blizu Litije. on ma Passata 2.0 TDI, ona Polota 1.6 TDI, oba pa sta v službi v Ljubljani (prosim proizvoljno menjajte imena krajev z imeni drugih regijskih centrov in naselij)...

torej, dnevno za v službo in nazaj naredita od slabih 50, do dobrih 80km... kar je za današnje EV modele takorekoč "piece of caca"... ;). in mesečno, če prišteješ še nekaj km za v "trgovino, opravke in vrtec", med 1200 in 1800 km!
kar pri ene "srednjih" 6 l na 100km (moj C2 jih je pil 7,9... bencina!!) in v odvisnosti od razdalje, takole čez palec, znese od 85 do 130 evrov! pri bencinskih avtomobilih pač primerno več... če k temu prišteješ nižje stroške servisov, rednega vzdrževanja in mogoče celo nižje registracije in cestnin, ter dejstva, da te (ker baterija ni tvoja) ne rabi skrbet ne upadanje kapacitete zaradi iztrošenosti, ne problematika odlaganja resno toksičnega odpadka (ko se baterija izrabi) vidiš, da električno vozilo velikosti Clia/Polota z rentanjem baterije za teh 70 do 120 evrov mesečno ni glih nek "deal braker".... se pa strinjam, da bi lahko blo vsej ene 10-15% ceneje... bi šparovnim Slovencen hitro ratalo veliko bolj privlačno...