1 ura
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
2 uri
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave
3 ure
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 3
4 ure
Za sofinanciranje raziskav v podporo kmetijski politiki pet milijonov evrov
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
7 ur
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
8 ur
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
9 ur
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
10 ur
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
11 ur
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 3
22 ur
Najbolj brani članki danes
22 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander 1
23 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
1 dan
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 9
1 dan
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 6
1 dan
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
1 dan
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
1 dan
Ko se upokoji vodja gradnje
1 dan
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
Najem baterije gledam kot delno financiranje avta, 2/3 gre na gotovino, 1/3 pa na lizing za baterije. Renault pa stroške najema pojasnjuje kot kompenzacijo za prihranek pri energiji, stvar pojasnila pač. Zato sem zapisal ceno tudi z vključeno baterijo, 29 tisoč za bose opremo in dva tisočaka manj za intense. Pri osnovni opremi life baterije ni moč kupiti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2667968

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[milos9]
Najem baterije gledam kot delno financiranje avta, 2/3 gre na gotovino, 1/3 pa na lizing za baterije. Renault pa stroške najema pojasnjuje kot kompenzacijo za prihranek pri energiji, stvar pojasnila pač. Zato sem zapisal ceno tudi z vključeno baterijo, 29 tisoč za bose opremo in dva tisočaka manj za intense. Pri osnovni opremi life baterije ni moč kupiti.
Itak je bistvo zajeto v okvirčku, vse ostalo pa je pesniško-fotgrafski opis ene vikendaške avanture. Me pa zanima, če ste kdaj bolj natančno razdelali vprašanje teže.
Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.

Strani: 1