3 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
7 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
10 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 1.046
Najem baterije gledam kot delno financiranje avta, 2/3 gre na gotovino, 1/3 pa na lizing za baterije. Renault pa stroške najema pojasnjuje kot kompenzacijo za prihranek pri energiji, stvar pojasnila pač. Zato sem zapisal ceno tudi z vključeno baterijo, 29 tisoč za bose opremo in dva tisočaka manj za intense. Pri osnovni opremi life baterije ni moč kupiti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2667968

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[milos9]
Najem baterije gledam kot delno financiranje avta, 2/3 gre na gotovino, 1/3 pa na lizing za baterije. Renault pa stroške najema pojasnjuje kot kompenzacijo za prihranek pri energiji, stvar pojasnila pač. Zato sem zapisal ceno tudi z vključeno baterijo, 29 tisoč za bose opremo in dva tisočaka manj za intense. Pri osnovni opremi life baterije ni moč kupiti.
Itak je bistvo zajeto v okvirčku, vse ostalo pa je pesniško-fotgrafski opis ene vikendaške avanture. Me pa zanima, če ste kdaj bolj natančno razdelali vprašanje teže.
Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.

Strani: 1