Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

milos9 sporočil: 765
Najem baterije gledam kot delno financiranje avta, 2/3 gre na gotovino, 1/3 pa na lizing za baterije. Renault pa stroške najema pojasnjuje kot kompenzacijo za prihranek pri energiji, stvar pojasnila pač. Zato sem zapisal ceno tudi z vključeno baterijo, 29 tisoč za bose opremo in dva tisočaka manj za intense. Pri osnovni opremi life baterije ni moč kupiti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2667968

Strani: 1

pobalin sporočil: 12.553
[milos9]
Najem baterije gledam kot delno financiranje avta, 2/3 gre na gotovino, 1/3 pa na lizing za baterije. Renault pa stroške najema pojasnjuje kot kompenzacijo za prihranek pri energiji, stvar pojasnila pač. Zato sem zapisal ceno tudi z vključeno baterijo, 29 tisoč za bose opremo in dva tisočaka manj za intense. Pri osnovni opremi life baterije ni moč kupiti.
Itak je bistvo zajeto v okvirčku, vse ostalo pa je pesniško-fotgrafski opis ene vikendaške avanture. Me pa zanima, če ste kdaj bolj natančno razdelali vprašanje teže.
Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.

Strani: 1