11 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
14 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
15 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
16 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
16 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
17 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.910
Zadnja sprememba: najobj 17.08.2017 15:34
... Ko te številke izkusiš v praksi, ti vzame sapo. ...

... OK, ob vseh silnih omejitvah hitrosti na cestah bi bilo fajn, če bi Miloš še napisal, kje lahko v praksi preizkusiš 6,6 litra prostornine, 12 valjev, dva turbopolnilnika, 448 kilovatov (610 konjskih moči) in 800 newtonmetrov navora pri 1.500 do pet tisoč vrtljajev v minuti ... khmm, ker ne verjamem, da najbogatejši zemljani plačajo za avto več kot četrt milijona evrov in jih potem razen redkih vzdrževalcev na avtomobilskih dirkališčih v njem noben ne vidi, ker ga "do daske" v praksi nikjer drugje ne morejo preizkusit ... evo, in kot je že bacco979 tukaj zgoraj napisal, da kupci takšnega avtomobila običajno ne vozijo sami, ampak jih v njem vozijo drugi, sploh ne razumem, komu kurcu na čast - razen preseravanju najbogatejših zemljanov - je namenjeno 6,6 litra prostornine, 12 valjev, dva turbopolnilnika, 448 kilovatov (610 konjskih moči) in 800 newtonmetrov navora pri 1.500 do pet tisoč vrtljajev v minuti ...

P.S.: BMW M760Li xDrive dolgoročno ni obsojen na propad zaradi električnih avtomobilov ali kakšnih samovozečih sanjarij, ampak je dolgoročno obsojen na propad, ker se za najbogatejše zemljane ne spodobi, da bi dolgo imeli isti avtomobil, kdo drug pa si BMW M760Li xDrive ne more privoščit ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2667792

Strani: 1

milos9 sporočil: 1.046
V polni meri nikjer, delno pa tudi na naših cestah v okviru pospeševanja do omejitev, denimo do 130 km/h na avtocesti. Kaj več pa še vedno v Nemčiji. Dirkališče? Neee, to ni za ta avto. Se je pa v M760Li lepo peljati tudi pri povsem običajnih hitrostih...

Strani: 1