Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Roboti prevzemajo tudi delo menedžerjev – vas mora skrbeti?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 13.628
[Glavni forum]
Tema: Roboti prevzemajo tudi delo menedžerjev – vas mora skrbeti?
[#2667545] 15.08.17 15:05 · odgovor na: (# 2667543)
[#2667545] 15.08.17 15:05 · odgovor na: (# 2667543)
Zadnja sprememba: Gustl 15.08.2017 15:08
[bc123a]Se strinjam, marsikje prenapihnjen.
No, prej sem razumel, da bo srednji management neproporcionalno na udaru... dajmo reči, odveč bodo toliko kot se bo zmanjšalo število podrejenih plus optimizirali procesi (recimo da rečemo da je bil srednji management sedaj brez potrebe prenaphnjen, in je to samo normalizacija...)
50% telesales, God almighty.Večina na 4 urah, torej recimo da bolj tretjina.
A nismo ravno o tem debatirali leta nazaj da je tole s prodajniki res že čisti absurd?
Skratka po moje to nima veze z roboti toliko kot se želi prikazati, gre za prepotrebno normalizacijo in čiščenje absurdov....Nimam teh podatkov. Niti ni pomembno, ker je ključno še nekaj drugega.
Koliko prodajniki so finance imele ko so postale dnevnik, in koliko 2007-2008? Verjetno so se številke vsepovsod napihnila ker je to bila mantra da je važno prodati, ne pa naredit.
Telesales pri časopisih je imel v večini primerov posredno vlogo.
Nedolgo nazaj so bili pridhodki časopisov 70:30 ali celo 80:20 za oglase vs naročnine. Naloga telesalesa tako ni bila delati dobiček s prodajo naročnin, ampak je bil KPI čim več naročnin, s čimer se je zagotavljal čim večji doseg. kar si potreboval za oglase. Torej telesales je gradil platforo za oglase. Ni se veliko pozornosti namenjalo "koliko ostane od naročnine". Če nisi naredil z naročnino izgube, je bilo že dovolj dobro.
Zato si imel lahko celo armijo ljudi, ki je prepričevala druge ljudi, naj kupijo časopis, itak jim za enako vrednsot dajo še darilo. Samo vzemi, večina bo vsaj prelistala.
Zato je večina časopisov brez težav lahko preživela 30-50% padec naklade, ker se v dobičku to ne pozna nujno kaj veliko. Padec oglasov je pa čista izguba.
O tem sva že kakšno leto nazaj: forum.finance.si/?m=...453&single
Oglasi so dol od 50-80%. Razmerje se je spremenilo proti 60:40 ali 70:30 za naročnine. Naročnine so postale core biznis. Strošek prodaje oz "koliko ostane" tako postaja precej pomembnejši. In ko želiš to uredit, ti ne ostane kaj dosti drugega kot izkoriščanje tehnologije.
OK, se strinjam, to ni najboljši primer v tej konkretni debati, ker pol tega bi lahko naredil že 10 let nazaj, če bi želel (oz. razumel).
Ampak za ponazoritev, kako bo to šlo, pa je....