Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Roboti prevzemajo tudi delo menedžerjev – vas mora skrbeti?
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2667543] 15.08.17 14:38 · odgovor na: (# 2667528)
[Gustl]No, prej sem razumel, da bo srednji management neproporcionalno na udaru... dajmo reči, odveč bodo toliko kot se bo zmanjšalo število podrejenih plus optimizirali procesi (recimo da rečemo da je bil srednji management sedaj brez potrebe prenaphnjen, in je to samo normalizacija...)
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > > > [Gustl]
> > > > Srednji management bo kar na tapeti in to z dveh strani.
> > >
> > > Mislim, da ne razumes vloge srednjega managementa. Srednji management ima bolj malo dela - placani so za prevzemanje odgovornosti. Tega pa algoritem pac ne more.
> >
> > Mislim, da ne razumes, kaj vse jaz razumem in delam in da zgornje napisano niti ni razmisljanje, ampak ze opisovanje videnega.
>
> Ce imas cas, opisi podrobneje. A je tako kot je opisal vinci?
Za začetek je dovolj, če še enkrat vzamemo, da svet ni 1:0 :)
Torej če rečemo, da "srednji management bo na tapeti", to ne pomeni "srednjega managementa ne bo več".
Pomeni, da bo na udaru, da ga bo manj, da bo moral "reinvent themselves" etc...
Morda boš namesto 6 layerjev imel 3.
En manager bo namesto 20 vodil 100 ljudi, ker si bo pomagal s tehnološkimi rešitvami.
Več teamov, manj oddelkov.
In to se vse že dogaja in vpliva na število tovrstnih delovnih mest.
Pa da ne teoretiziram samo, tule še primer iz prakse...
Eni od sesterskih firm pomagam postavit/transformirat subscription sales.
Vsa prodaja sloni na telesales, od 200 ljudi v firmi jih kar 100 dela v telesales. Primerjalno gledano so morda celo najboljši telesales oddelek v grupi, precej zoptimiziran, večina agentov na 4-urnem delovniki, ker 8 ur ne moreš tega delati učinkovito itd...
Ampak...kljub temu je strošek prodaje (CAC) postal prevelik glede na prodajo (LTV). Ni njihova posebnost, je značilost branže.
Sedaj vpeljujemo avtomatizacijo prodaje, ponekod popolno, ponekod delno. Del telesalesa bo postal nepotreben, vključno s srednjim managementom - manj ljudi bo za vodit in tisti, ki ostanejo, bodo dobili del nalog prek avtomatizacije. Verjetno ni treba poudarit, da je bilo največ odpora do sprememb ravno v vodstvu oddelka in brez odločnosti top managementa ne bi prišli prav daleč.
Ker je telesales ekipa pravzaprav dobra, le produkt, ki ga prodajajo, ni več prodajljiv dovolj dobro na tak način, je verjetno za vso to ekipo celo še prihodnost (za nekaj časa) - podjetje lahko ponudi te storitve trgu, torej postanejo agencija za druge. Bomo videli, če bo šlo skoz...
...in to je v majhnem podjetju z malo managerji/vodji. V velikih sistemih je tega še toliko več. Tam je pogosto primerljivo z birokracijo javnega sektorja. Sam sebe rojeva.
50% telesales, God almighty.
A nismo ravno o tem debatirali leta nazaj da je tole s prodajniki res že čisti absurd?
Skratka po moje to nima veze z roboti toliko kot se želi prikazati, gre za prepotrebno normalizacijo in čiščenje absurdov....
Koliko prodajniki so finance imele ko so postale dnevnik, in koliko 2007-2008? Verjetno so se številke vsepovsod napihnila ker je to bila mantra da je važno prodati, ne pa naredit.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2667543
Strani: 1
[#2667545] 15.08.17 15:05 · odgovor na: (# 2667543)
[bc123a]Se strinjam, marsikje prenapihnjen.
No, prej sem razumel, da bo srednji management neproporcionalno na udaru... dajmo reči, odveč bodo toliko kot se bo zmanjšalo število podrejenih plus optimizirali procesi (recimo da rečemo da je bil srednji management sedaj brez potrebe prenaphnjen, in je to samo normalizacija...)
50% telesales, God almighty.Večina na 4 urah, torej recimo da bolj tretjina.
A nismo ravno o tem debatirali leta nazaj da je tole s prodajniki res že čisti absurd?
Skratka po moje to nima veze z roboti toliko kot se želi prikazati, gre za prepotrebno normalizacijo in čiščenje absurdov....Nimam teh podatkov. Niti ni pomembno, ker je ključno še nekaj drugega.
Koliko prodajniki so finance imele ko so postale dnevnik, in koliko 2007-2008? Verjetno so se številke vsepovsod napihnila ker je to bila mantra da je važno prodati, ne pa naredit.
Telesales pri časopisih je imel v večini primerov posredno vlogo.
Nedolgo nazaj so bili pridhodki časopisov 70:30 ali celo 80:20 za oglase vs naročnine. Naloga telesalesa tako ni bila delati dobiček s prodajo naročnin, ampak je bil KPI čim več naročnin, s čimer se je zagotavljal čim večji doseg. kar si potreboval za oglase. Torej telesales je gradil platforo za oglase. Ni se veliko pozornosti namenjalo "koliko ostane od naročnine". Če nisi naredil z naročnino izgube, je bilo že dovolj dobro.
Zato si imel lahko celo armijo ljudi, ki je prepričevala druge ljudi, naj kupijo časopis, itak jim za enako vrednsot dajo še darilo. Samo vzemi, večina bo vsaj prelistala.
Zato je večina časopisov brez težav lahko preživela 30-50% padec naklade, ker se v dobičku to ne pozna nujno kaj veliko. Padec oglasov je pa čista izguba.
O tem sva že kakšno leto nazaj: forum.finance.si/?m=...453&single
Oglasi so dol od 50-80%. Razmerje se je spremenilo proti 60:40 ali 70:30 za naročnine. Naročnine so postale core biznis. Strošek prodaje oz "koliko ostane" tako postaja precej pomembnejši. In ko želiš to uredit, ti ne ostane kaj dosti drugega kot izkoriščanje tehnologije.
OK, se strinjam, to ni najboljši primer v tej konkretni debati, ker pol tega bi lahko naredil že 10 let nazaj, če bi želel (oz. razumel).
Ampak za ponazoritev, kako bo to šlo, pa je....
Strani: 1