Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 15.08.2017 14:40
[Gustl]
> [bc123a]
> > [Gustl]
> > > [bc123a]
> > > > [Gustl]
> > > > Srednji management bo kar na tapeti in to z dveh strani.
> > >
> > > Mislim, da ne razumes vloge srednjega managementa. Srednji management ima bolj malo dela - placani so za prevzemanje odgovornosti. Tega pa algoritem pac ne more.
> >
> > Mislim, da ne razumes, kaj vse jaz razumem in delam in da zgornje napisano niti ni razmisljanje, ampak ze opisovanje videnega.
>
> Ce imas cas, opisi podrobneje. A je tako kot je opisal vinci?

Za začetek je dovolj, če še enkrat vzamemo, da svet ni 1:0 :)

Torej če rečemo, da "srednji management bo na tapeti", to ne pomeni "srednjega managementa ne bo več".

Pomeni, da bo na udaru, da ga bo manj, da bo moral "reinvent themselves" etc...

Morda boš namesto 6 layerjev imel 3.
En manager bo namesto 20 vodil 100 ljudi, ker si bo pomagal s tehnološkimi rešitvami.
Več teamov, manj oddelkov.

In to se vse že dogaja in vpliva na število tovrstnih delovnih mest.

Pa da ne teoretiziram samo, tule še primer iz prakse...

Eni od sesterskih firm pomagam postavit/transformirat subscription sales.

Vsa prodaja sloni na telesales, od 200 ljudi v firmi jih kar 100 dela v telesales. Primerjalno gledano so morda celo najboljši telesales oddelek v grupi, precej zoptimiziran, večina agentov na 4-urnem delovniki, ker 8 ur ne moreš tega delati učinkovito itd...

Ampak...kljub temu je strošek prodaje (CAC) postal prevelik glede na prodajo (LTV). Ni njihova posebnost, je značilost branže.

Sedaj vpeljujemo avtomatizacijo prodaje, ponekod popolno, ponekod delno. Del telesalesa bo postal nepotreben, vključno s srednjim managementom - manj ljudi bo za vodit in tisti, ki ostanejo, bodo dobili del nalog prek avtomatizacije. Verjetno ni treba poudarit, da je bilo največ odpora do sprememb ravno v vodstvu oddelka in brez odločnosti top managementa ne bi prišli prav daleč.

Ker je telesales ekipa pravzaprav dobra, le produkt, ki ga prodajajo, ni več prodajljiv dovolj dobro na tak način, je verjetno za vso to ekipo celo še prihodnost (za nekaj časa) - podjetje lahko ponudi te storitve trgu, torej postanejo agencija za druge. Bomo videli, če bo šlo skoz...

...in to je v majhnem podjetju z malo managerji/vodji. V velikih sistemih je tega še toliko več. Tam je pogosto primerljivo z birokracijo javnega sektorja. Sam sebe rojeva.
No, prej sem razumel, da bo srednji management neproporcionalno na udaru... dajmo reči, odveč bodo toliko kot se bo zmanjšalo število podrejenih plus optimizirali procesi (recimo da rečemo da je bil srednji management sedaj brez potrebe prenaphnjen, in je to samo normalizacija...)

50% telesales, God almighty.

A nismo ravno o tem debatirali leta nazaj da je tole s prodajniki res že čisti absurd?

Skratka po moje to nima veze z roboti toliko kot se želi prikazati, gre za prepotrebno normalizacijo in čiščenje absurdov....

Koliko prodajniki so finance imele ko so postale dnevnik, in koliko 2007-2008? Verjetno so se številke vsepovsod napihnila ker je to bila mantra da je važno prodati, ne pa naredit.