5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-204390 sporočil: 13.528
[#2666958] 11.08.17 08:37
Odgovori   +    5
Pričakujem povečan prihod rabljenih dizlov okoljskih predpisov Euro4 tudi v Slovenijo, saj ne verjamem, da jih bodo nemški trgovci v celoti poslali na uničenje. Zakaj bi jih, če jih lahko prodajo na druge, okoljsko manj občutljive trge! Pri nas velja, da karkoli je bilo kadarkoli registrirano v Evropi, se lahko registrira tudi pri nas. Omejitev glede predpisov Euro ni, so le pribitki na avtomobile, ki bolj onesnažujejo. Zato ni dvoma, ti avtomobili bodo po nizkih cenah prišli v Slovenijo, pa tudi na Hrvaško, v Bosno, Albanijo in druge države,« komentira poznavalec panoge.
Jasno, a je kdo mislil da bodo varčni Nemci kar tako dali svoj rabljen pleh v stiskalnico? Mi bomo shekali software, tako da bodo okolju spet varni in varčni. ;)
anon-304171 sporočil: 85
[#2667009] 11.08.17 11:46
Odgovori   +    1
Res bizarno ;) -> Bavarska limuzina pri nas stane 80 tisoč evrov več kot v Nemčiji.
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2667033] 11.08.17 12:12 · odgovor na: (#2667031)
Odgovori   +    2
[alek14]
Drži. V SLO je razširjeno, da kupci povsem novih ali skoraj novih avtov odstranijo naprave za prečiščevanje izpušnih plinov (npr. filter prašnih delcev). Pod roko te storitve ponujajo celo originalni servisi. Avto potem pridobi 10% na moči (s čipanjem še nekaj več), poraba se nekaj zniža in manj sitnosti je s popravili.
Absurd je, da se brukamo z nekimi strasnimi EURO 145 omejitvami, da smo zdaj na glavo padli ker VW goljufa... no, storitve odstranjevanja filtrov pa se JAVNO OGLASUJEJO, in nikome nista. zadeva ocitno ni prepovedana, ali pac nobody cares.

Kupis avto, katerega cena je nabita zarad znj omejitve izpustov, potem placas cel odavke glede na te izpuste, no, potem pa prelistas salomonca ce si star, ali pa poggoglas ce si mlad, in poisces najblizjega "specialista" za odstranjevanje "pokvarljivih in problematicnih" filtrov.

Civilizacija je hecna rec :-)

Strani: 1