15 min
Gen-I v novo izdajo zelenih obveznic: kakšni pa so njegovi finančni načrti
31 min
Mercedes s prenovo razreda G še izboljšal in olajšal terensko vožnjo
45 min
Odstopil šef T-2 1
58 min
Tako se dela posel v kmetijstvu (PRO)
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Odškodninska odgovornost bank pri kibernetskih napadih in drugih neodobrenih plačilih
3 ure
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje 3
3 ure
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice 1
4 ure
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
4 ure
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
4 ure
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
5 ur
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
5 ur
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
5 ur
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
7 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
10 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
10 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
16 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
17 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 7

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2663033] 10.07.17 21:06
Odgovori   +    5
Dodali bi še točko 11. Po implementaciji arbitraže bi Hrvaška morala čim prej v šengen, problem je le, ker Hrvaška ne želi v šengen, kajti po nekakšni svoji tuđmanovski logiki pričakuje, da se bo Bosna in Hercegovina razpadla in bo Hrvaška kot regionalna imperialna sila, zaveznica ZDA, dobila Hercegovino. »Uspostava granice… hoćemo li uspostaviti granice između Hrvatske i Hercegovine da Hrvat iz Hercegovine ne može ići u svoju Hrvatsku ili ovaj Hrvat tamo?«, je začrtal hrvaško šengensko pot »otac Hrvatske« Tuđman. Kaj bi morala narediti Slovenija? Prvo dojeti, da je Hrvaška v slabšem finančnem položaju kot Grčija, drugo, v tihi diplomaciji, brez Erjavca, ki s svojim opleta vsenaokrog, ponuditi Hrvaški spodobno ceno za nakup Savudrije ali za dolgoročni najem za 999 let.
tstih sporočil: 5.199
[#2663034] 10.07.17 21:09
Odgovori   +    1
Ladje bodo prosto plule prek območja stika, ki povezuje slovensko teritorialno morje z odprtim morjem.
Ste vprašali kakšnega pomorca, če bodo res sploh kdaj delali ovinek in zakaj?
FIN-379669 sporočil: 7.929
[#2663038] 10.07.17 21:23 · odgovor na: anon-317028 (#2663033)
Odgovori   +    5
Vrnil sem se s prekrasnega hrvaškega morja, vseeno sem bil aktiven na tem portalu, pogovarjal sem se s tamkajšnjimi ljudmi in njih tam zanima preživetje - zaslužek. Seveda po klasični mediteransko balkanski navadi srečaš tam doli 85% nizkokakovostne ponudbe, vendar če znaš izbrskati teh preostalih 15%, imaš eno lepo celovito dopustniško izkušnjo za relativno malo denarja. Suma sumarum.

Sicer pa smo bili med njimi, hrvaškimi gostitelji in gostinci, zelo dobrodošli. Vemo, kam gremo, preverjeno, in max. uživamo.

Kaj želim reči? Da bo čas naredil svoje, mi le moramo vztrajati na svoji poziciji in izkoristiti vsa pravna sredstva, tudi razširitev manjših problematik še na haaško sodišče za mednarodno pravo, kjer bo osnova za razmišljanje - arbitražna odločba.

Sicer pa bo prva, delna potrditev arbitražne odločbe kot pravilne prišla z izterjavo stroškov hrvaškega bremena udeležbe v tem postopku.

Na Hrvaškem politika še ni zmožna treznega premisleka o marsikateri stvari, počasi, počasi pa se bodo unesli. Čas naredi svoje. Mi pa moramo svoje tudi narediti in vztrajati. Tako kot je bilo z osamosvojitvijo. Le vztrajnost nas je pripeljala do svoje države.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2663040] 10.07.17 21:25 · odgovor na: anon-317028 (#2663033)
Odgovori   +    9
Kitajce smo (Pahor) nagnali, zdaj pa so v Trstu. Vkljucili se bodo v svilno pot. Koper bo pa ""popusio"". Sanja svinja kukuruz, da bomo povecali pretovor in zato rabimo drugi tir.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2663050] 10.07.17 21:59 · odgovor na: FIN-379669 (#2663038)
Odgovori   +    4
[]
Vrnil sem se s prekrasnega hrvaškega morja, vseeno sem bil aktiven na tem portalu, pogovarjal sem se s tamkajšnjimi ljudmi in njih tam zanima preživetje - zaslužek...

Sicer pa smo bili med njimi, hrvaškimi gostitelji in gostinci, zelo dobrodošli. Vemo, kam gremo, preverjeno, in max. uživamo.
Tudi sam nimam pripomb, pa vendar za vsak primer v avtu pustim kapo s hrvaškim grbom, na plažo in kafiče hodim z Jutarnjim listom (v soboto je prav odličen!), ki ga kupim na začetku in je uporaben ves čas počitnic, v Istri in Kvarnerju je dober tudi Novi list. Kljub turističnem blišču, navadni ljudje živijo težko pa le mimogrede, z ženo ne rezervirava nič vnaprej, določiva mesto, prideva, sedeva v kafič, vprašava natakarja, če je v bližini kakšen apartman, on nas napoti naprej...in sva v pol ure v apartmaju. Vedno imava s sabo nekaj slovenskih dobrot, najbolj hecna je barcafe, ki je danes hrvaška kava, in pogovor z domačini hitro steče...
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2663064] 10.07.17 23:45
Odgovori   +    1
Od vsega naštetega bo največjo korist za obalo imel ravno drugi tir, ki mu na Financah sicer nasprotujete. Ker toliko dodane vrednosti kot jo pristanišče in logistika ustvarita, je turizem ne in je mogoče nikoli ne bo. Zato pa je občina Koper tudi finančno dosti močenjša kot turistični biser Piran. Prosim poglejte na stvar s številkami, ne kot Ljubljančani ki radi srkate kavo na punti.
vrac sporočil: 11.068
[#2663067] 11.07.17 06:25
Odgovori   +    1
Slovenija prost prehod do odprtega morja seveda ima. Todi Arbitražno sodišče ni predlagalo pač pa je določilo! mejo med obema državama in ni Slovenija dobila 3/4 pač pa 4/5 Piranskega zaliva. Tudi mnenje, da naj se naredi železnica kar do Trsta bi bila katastrofa za SŽ, ki bi jih ta odločitev seveda amputirala.
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2663087] 11.07.17 08:03 · odgovor na: FIN-454644 (#2663040)
Odgovori   +    1
[FIN-454644]
Kitajce smo (Pahor) nagnali, zdaj pa so v Trstu. Vkljucili se bodo v svilno pot. Koper bo pa ""popusio"". Sanja svinja kukuruz, da bomo povecali pretovor in zato rabimo drugi tir.

Leta 2050 naj bi Kitajski BDP bil 60.000 milijard, Indijski 44.000 milijard...in to blago bo nekako moralo do Evrope in se zdi, da bosta koprska in tržaška luka že zdavnaj postali eno, saj bo slovenski javni sektor zaradi svojih požrtij kmalu moral prodati Luko s slovenskimi železnicami vred. Sicer, ne bodimo »pesimisti«, kajti če se stopi led na Antarktiki in Arktiki se bo gladina morja dvignila za 60 – 90 metrov in bo potopila žerjave v Kopru in Trstu, seveda hrvaška obala bo izginila, tudi italijanska, Londona ne bo, Amsterdama ne bo, Danske ne bo...
anon-96546 sporočil: 1.682
[#2663116] 11.07.17 09:42 · odgovor na: anon-317028 (#2663087)
Odgovori   +    0

Leta 2050 naj bi Kitajski BDP bil 60.000 milijard, Indijski 44.000 milijard...in to blago bo nekako moralo do Evrope in se zdi, da bosta koprska in tržaška luka že zdavnaj postali eno, saj bo slovenski javni sektor zaradi svojih požrtij kmalu moral prodati Luko s slovenskimi železnicami vred. Sicer, ne bodimo »pesimisti«, kajti če se stopi led na Antarktiki in Arktiki se bo gladina morja dvignila za 60 – 90 metrov in bo potopila žerjave v Kopru in Trstu, seveda hrvaška obala bo izginila, tudi italijanska, Londona ne bo, Amsterdama ne bo, Danske ne bo...
Ne kliči vraga, da ne bo prišel z mladimi! A bi rad imel morsko obalo pred Novim Mestom?
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2663124] 11.07.17 10:14 · odgovor na: anon-317028 (#2663087)
Odgovori   +    6
Nadarjen politik ve, da vlak mimo odpelje, ce pravocasno ne stopis nanj. Kitajcki bodo svilno pot naredili, kdor bo vkljucen bo in kdor ne bo, ne bo. Pahor je tudi Mehdorna nasral. Na koncu bomo prisiljeni vse prodati pod ceno, pa se nic iz vsega ne bo. Samo, da zmagamo, da se upremo kapitalu. Nezreli pubertetniski uporniki. Upor! Nihce nas ne bo izkoriscal! Napuh je smrtni greh in zanj se placa. Prej ali slej.
anon-428215 sporočil: 5
[#2663126] 11.07.17 10:20
Odgovori   +    2
čas vnosa: 11.07.17 10:17
In? Vecina hotelov v Portorozu so v Hrvaski lasti.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2663134] 11.07.17 10:26 · odgovor na: anon-428215 (#2663126)
Odgovori   +    1
[Tomazekk]
In? Vecina hotelov v Portorozu so v Hrvaski lasti.
Štirje hoteli po mojem niso večina. Metropol, Lucija, Roža, Barbara.
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2663136] 11.07.17 10:30 · odgovor na: anon-49383 (#2663134)
Odgovori   +    2
Najelitnejsi pa v srbski: Kempinski.
1357 sporočil: 7.095
[#2663161] 11.07.17 11:53
Odgovori   +    1
Zgodba o novem Monte Carlu je popolna brca v temo iz večih razlogov najbiolj bistven je pa eden; Monte Carlo je zato Monte Carlo ker je davčna oaza par excelance na tlu kontinetalne Europe vse ostalo je samo privesek temu. Slovenija pa ni davčna oaza in zato tudi ne more biti Portorož ali cela slovenska obala novi Monte Carlo
FIN-454644 sporočil: 10.879
[#2663189] 11.07.17 12:55 · odgovor na: 1357 (#2663161)
Odgovori   +    3
Monte Carlo je knezevina in ne socialisticna republika.
1357 sporočil: 7.095
[#2663270] 11.07.17 18:49 · odgovor na: FIN-454644 (#2663189)
Odgovori   +    0
Formalni status nima tu nobene veze bistven je vsebinski status. Švedska in Danska sta tudi kraljevini pa imata največje mogoče davke v Evropi
1357 sporočil: 7.095
[#2663272] 11.07.17 18:53 · odgovor na: (#2663174)
Odgovori   +    0
St. Tropez pa že je. Portorož in Piran imata zelo podobne vdsebine in ponudbo kot jo nudijo v ST.Tropezu. Portorožu in Piranu manjka edino en tako učinkovit in prepoznaven policaj kot je Louis Define, vsaj v filmih.

Strani: 1