11 min
Najbolj brani članki danes
1 ura
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
3 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
4 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
5 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
7 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
7 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
8 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Borza

Izbrana tema: LKPG

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-311967 sporočil: 42
[Borza] Tema: LKPG
[#2657001] 05.06.17 14:47 · odgovor na: Nikec3 (#2656997)
Odgovori   +    0
[Nikec3]
II. tir bo imel pomembne multiplikativne učinke v gospodarstvu. Glede na današnji dobiček Luke Koper se II. tir mogoče zdi drag, ampak bo izgradnja hkrati omogočila, da bo Luka imela potencial rasti še več desetletji. Hkrati to pomeni večanje logistične in gospodarske moči Slovenije in boljšo povezanost s centralno Evropo. Navsezadnje je bil en izmed pomembnejših kriterijev, da Magna želi v Slovenijo, ravno bližina Luke Koper.

Kot rečeno. Ne more Luka Koper financirati (lahko v nekem malem deležu) nekaj, kar bo zelo očitno koristilo celotnemu gospodarstvu.

To je nekaj takega, kot da bi Gorenje moralo financirati tretjo razvojno os.
Saj nimam problemov z multiplikativnimi učinki. Amapk potem naredimo 2. tir za npr. 500 mio €. Po njem gre samo tovorni promet, kar poceni investicijo. Za potnike pa imaš na voljo alternative, glede na prihranek pri investiciji je ceneje, če bi jih v LJ vozili s helikopterjem.

Pri celi debati me moti, da se pogovarjamo samo o tem ali 2. tir da ali ne, nič pa o tem KAKŠEN 2. tir rabimo in kakšnega si lahko finančno privoščimo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2657001

Strani: 1

Nikec3 sporočil: 1.203
[Borza] Tema: LKPG
[#2657026] 05.06.17 15:54 · odgovor na: anon-311967 (#2657001)
Odgovori   +    3
To, kakšen II. tir rabimo je seveda pomembna debata, ampak mislim da smo že preko te točke. Na neki stopnji je potrebno reči, kak II. tir bomo imeli in začeti z gradnjo. Ker drugače smo na enakem nivoju kot:

- Imeli bi Magno, samo ne damo "naše Šume",
- Imeli bi vetrnice, samo ne na območju, kjer so ptice,
- Imeli bi II. blok nuklearke, samo ne na tektonski prelomnici,
- Imeli bi hidroelektrarne, samo ne na Muri,
...
- Imeli bi II. tir, samo ne takšnega...

In to je slovenska klasika, kjer nikoli ni konca.

Strani: 1