6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
7 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
11 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Izbrani forum: Borza

Izbrana tema: LKPG

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Nikec3 sporočil: 1.203
[Borza] Tema: LKPG
[#2656997] 05.06.17 14:37 · odgovor na: anon-311967 (#2656944)
Odgovori   +    2
II. tir bo imel pomembne multiplikativne učinke v gospodarstvu. Glede na današnji dobiček Luke Koper se II. tir mogoče zdi drag, ampak bo izgradnja hkrati omogočila, da bo Luka imela potencial rasti še več desetletji. Hkrati to pomeni večanje logistične in gospodarske moči Slovenije in boljšo povezanost s centralno Evropo. Navsezadnje je bil en izmed pomembnejših kriterijev, da Magna želi v Slovenijo, ravno bližina Luke Koper.

Kot rečeno. Ne more Luka Koper financirati (lahko v nekem malem deležu) nekaj, kar bo zelo očitno koristilo celotnemu gospodarstvu.

To je nekaj takega, kot da bi Gorenje moralo financirati tretjo razvojno os.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2656997

Strani: 1

anon-311967 sporočil: 42
[Borza] Tema: LKPG
[#2657001] 05.06.17 14:47 · odgovor na: Nikec3 (#2656997)
Odgovori   +    0
[Nikec3]
II. tir bo imel pomembne multiplikativne učinke v gospodarstvu. Glede na današnji dobiček Luke Koper se II. tir mogoče zdi drag, ampak bo izgradnja hkrati omogočila, da bo Luka imela potencial rasti še več desetletji. Hkrati to pomeni večanje logistične in gospodarske moči Slovenije in boljšo povezanost s centralno Evropo. Navsezadnje je bil en izmed pomembnejših kriterijev, da Magna želi v Slovenijo, ravno bližina Luke Koper.

Kot rečeno. Ne more Luka Koper financirati (lahko v nekem malem deležu) nekaj, kar bo zelo očitno koristilo celotnemu gospodarstvu.

To je nekaj takega, kot da bi Gorenje moralo financirati tretjo razvojno os.
Saj nimam problemov z multiplikativnimi učinki. Amapk potem naredimo 2. tir za npr. 500 mio €. Po njem gre samo tovorni promet, kar poceni investicijo. Za potnike pa imaš na voljo alternative, glede na prihranek pri investiciji je ceneje, če bi jih v LJ vozili s helikopterjem.

Pri celi debati me moti, da se pogovarjamo samo o tem ali 2. tir da ali ne, nič pa o tem KAKŠEN 2. tir rabimo in kakšnega si lahko finančno privoščimo.

Strani: 1