1 ura
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
4 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
6 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
6 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
6 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
6 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-43329 sporočil: 30
Zanimiva je ta debata okoli vsega tega, bom pa naštel nekaj dejstev:
- ko so v Miklavžu posekali gozd za name gradnje stanovanjske soseske ni bilo toliko prahu v zraku, dreves pa tudi ni več
- dejstvo je da se vedno najdejo posamezniki ki niso nikoli zadovoljni s ponujenim, je pa potrebno malo pogledat zgodovino kakšna je bila cena za kvadarati meter ko se je delala avtocesta, ki gre tudi po isti zemlji
- meni osebno tudi ni najbolj všeč, da so si izbrali to lokacijo, ampak tam sta že dve šoder jami in po mojem je tako ali tako vprašanje časa kdaj se bi južna šoder jama pričela širiti proti jugu
- dejstvo je tudi da se na teh njivah goji pretežno koruza, krompir in pred leti je bilo malo več oljne ogrščice ( ko je bilo to še lukrativno), tako da ni potrebno ravno pretiravat kakšne kulture in pridelki so tam rastli
- dejstvo je da Magna želi lokacijo, ki je logistično enako podprta kot v Grazu, torej železnica, avtocesta, pa letališče tudi neposredni bližini. To pri nas je idelano iz njihovega zornega kota.

Kot pa je bilo omenjeno, že pred mojim komentarjem pa ni nihče delal tako galame ko se je gradlo na relaciji Bohova-Maribor ( Merkur, Bauhaus, Rutar, E Leclerc, OBI) pa kolir vem so tam bile tudi vedno njive in močno dvomim da je tam kvaliteta zemlje drugačna. In kakšna je tam kvadratura in koliko te trgovine pripomorejo h gospodarstvu? Sploh, če so nekatere prazna ali pa polne trgovinskih turistov, ki se hodijo poleti hladit pozimi pa gret.
Tisto o golf igriščih pa raje ne bom komentiral.