Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 12.05.2017 12:51
[MarijanMacek]
In videl boš, no vsaj upajmo, ker upanje umre zadnje nekaj prikazanega na tem načrtu gradnje po fazah. Kot vidiš je lakirnica neznaten zažetek.
mariborinfo.com/novi...eyr/133979
Hvala, ta članek s skicami sem že videl. Vidim, da sva enako radovedna in iščeva čim bolj konkretne, oprijemljive podatke. :-)

Predpostaviva, da gre za resen načrt z resnimi nameni z vseh vpletenih strani. Zakaj se je delalo samo presojo vplivov na okolje za lakirnico, ne pa za cel predvideni tovarniški kompleks? Morda zato, ker po postavitvi lakirnice ne bo več nobene poti nazaj? Z ovcami pa lahko delaš kot svinja z mehom.

Prebral sem tudi današnji Hočevarjev članek ( oe.finance.si/8856885 ) in si ogledal video z nastopom Magninega Wolfganga Zitza. Pogrešal sem vprašanje, ki ga morda sploh ni bilo: na podlagi česa Magna ob presežnih kapacitetah industrije v Evropi vidi srednje-/dolgoročno potrebo po drugi tovarni. Morda tudi to, kako je v Avstriji urejeno in plačano delo v treh izmenah, kako pa pri nas. V dokumentaciji za lakirnico v Hočah piše, da bo obratovala nonstop.

BTW, Borutu Hočevarju se sploh ni zdelo vredno, da bi pod fotografijo napisal imena in funkcije ljudi, ki so nastopali, kaj šele, da bi kje napisal Zitzovo funkcijo. Po njegovem je očitno vseeno, če bi govoril preddelavec ali vratar Magne. Zitz je podpredsednik za pogodbeno proizvodnjo, vajen javnega nastopanja, ki ima za povrh ravno pravo izobrazbo za razpravo (ali manipulacijo) z raznimi eko-aktivisti.
Wolfgang Zitz finished his studies in chemical engineering at the technical university in Graz / Austria. He achieved his doctors degree in a study regarding waste water treatment.
In 1992 he joined the Steyr Daimler Puch Fahrzeugtechnik as a technical assistant to the production manager for the Mercedes G-class. In the following years he took over more and more responsibilities in paint- and body-operations. He was part in numerous projects together with Chrysler, Mercedes Benz / AMG, Saab, BMW / Mini, Peugeot and Aston Martin.
On November 1st, 2012 he was elected to lead all manufacturing operations at the Graz/A & Hambach/F facilities of the Magna Steyr Fahrzeugtechnik
cannes.surcarcongres...fgang-zitz
P.S.: V Hambachu je tovarniški kompleks Smart, v katerem Magna skrbi za proizvodnjo šasij.
de.wikipedia.org/wik...le_Hambach

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2652802

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
pobalin, jaz ne bi bil tako črnogled. Kolikor je meni znano iz mojih industrijskih izkušenj so poskrbeli pač za okoljsko oceno prve faze investicije, ki pa je verjetno tudi navplivnejša. Firma pač gleda dolgoročno in izgleda, da ji posel kar cveti. Sestavljanje in štancanje pleha etc... je verjetno za naša okolja povsem sprejemljivo. Vsekakor se pa nikoli ne da brez kemije. In kjer je kemija, so tudi vplivi. In kar mora doseči država in za kar bi se v bistvu morali boriti ekoteroristi je izpolnjevanje okoljskih zahtev, ki so bolj ali manj že v evropskih regulativah. A priori vpitje proti vsemu, kar ni na mojem dvorišču je sila neproduktivno. Seveda se pa lahko hvališ, kako lep dan je zasija to pomlad, ko industrija ne dela, izjava nagrajenega "ekoterorista" Macerla. Toda ko imaš tako "lep" dan brez industrije je samo en majčken problemček. Nekaj 100 ali 1000 ljudi nima kaj početi, ko kozji pastir uživa.
Druga stvar pa je posekati 66 ha gozda, na prvi pogled mala malica, toda ta gozd ima tudi okoljsko vlogo. Vsekakor je pa bosa predlagati selitev (pravzaprav nepotrebna, ker bo investitor pač poiskal prilagodlivejšo državo) v Kidričevo in posekati 130 ha gozda, kot je oni dan predlagal menda župan Kidričevega.

Strani: 1