Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 12.05.2017 12:51
[MarijanMacek]
In videl boš, no vsaj upajmo, ker upanje umre zadnje nekaj prikazanega na tem načrtu gradnje po fazah. Kot vidiš je lakirnica neznaten zažetek.
mariborinfo.com/novi...eyr/133979
Hvala, ta članek s skicami sem že videl. Vidim, da sva enako radovedna in iščeva čim bolj konkretne, oprijemljive podatke. :-)

Predpostaviva, da gre za resen načrt z resnimi nameni z vseh vpletenih strani. Zakaj se je delalo samo presojo vplivov na okolje za lakirnico, ne pa za cel predvideni tovarniški kompleks? Morda zato, ker po postavitvi lakirnice ne bo več nobene poti nazaj? Z ovcami pa lahko delaš kot svinja z mehom.

Prebral sem tudi današnji Hočevarjev članek ( oe.finance.si/8856885 ) in si ogledal video z nastopom Magninega Wolfganga Zitza. Pogrešal sem vprašanje, ki ga morda sploh ni bilo: na podlagi česa Magna ob presežnih kapacitetah industrije v Evropi vidi srednje-/dolgoročno potrebo po drugi tovarni. Morda tudi to, kako je v Avstriji urejeno in plačano delo v treh izmenah, kako pa pri nas. V dokumentaciji za lakirnico v Hočah piše, da bo obratovala nonstop.

BTW, Borutu Hočevarju se sploh ni zdelo vredno, da bi pod fotografijo napisal imena in funkcije ljudi, ki so nastopali, kaj šele, da bi kje napisal Zitzovo funkcijo. Po njegovem je očitno vseeno, če bi govoril preddelavec ali vratar Magne. Zitz je podpredsednik za pogodbeno proizvodnjo, vajen javnega nastopanja, ki ima za povrh ravno pravo izobrazbo za razpravo (ali manipulacijo) z raznimi eko-aktivisti.
Wolfgang Zitz finished his studies in chemical engineering at the technical university in Graz / Austria. He achieved his doctors degree in a study regarding waste water treatment.
In 1992 he joined the Steyr Daimler Puch Fahrzeugtechnik as a technical assistant to the production manager for the Mercedes G-class. In the following years he took over more and more responsibilities in paint- and body-operations. He was part in numerous projects together with Chrysler, Mercedes Benz / AMG, Saab, BMW / Mini, Peugeot and Aston Martin.
On November 1st, 2012 he was elected to lead all manufacturing operations at the Graz/A & Hambach/F facilities of the Magna Steyr Fahrzeugtechnik
cannes.surcarcongres...fgang-zitz
P.S.: V Hambachu je tovarniški kompleks Smart, v katerem Magna skrbi za proizvodnjo šasij.
de.wikipedia.org/wik...le_Hambach