Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-49383 sporočil: 3.465
[bc123a]
Da tole pokomentiram kot uporabnik N26:

1) Prva motivacija je imeti racun se izven slovenije, ce si oblast (slovenska in evropska) slucajno spet zamisli kaksno rezanje. Drugace nekih velikih prednosti pred slovenskimi bankami ne vidim (to da ti pri N26 ni treba fizicno na banko je velika prednost, a ne pred bankami ki imajo poslovalnice po sloveniji - je prednost pred drugimi nemskimi bankami). Verjetno je velika vecina biznisa N26 izven nemcije motivirana na enak nacin.

2) Ne pretiravati s tem, kako bodo "novi poslovni modeli" sesuli ta stare. Najprej se velja vprasati, ali res novi poslovni model prinasa znizanje stroskov in konkurencno prednost, ali pa gre samo za aberacijo prevec denarja, ki podpira tudi hudo izgubaske projekte (kot je recimo Uber, ki ga na Financah castite po bozje).
A stroški so OK v primerjavi z NLB?

Uber je magična beseda, ki privlači pozornost (ne vem zakaj). Tu je del odgovora zakaj se pojavlja v naših edicijah...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2652563

Strani: 1

anon-173758 sporočil: 24
Če citiram samega sebe: "Currently, these digital transformation/business model innovations buzzwords are vastly overused. Recently, I even listened to a manager from RWE about how they wanted to be more like Uber. Come on, folks, you are producers of electricity. At the end of the day, Uber is ‘just’ an intermediary. The Internet has decreased the transactions costs not just in the tangible monetary costs but also due to the reduced burden (costs) in searching, evaluating alternatives, trust and risks. Hey, I would suggest to use Uber as a case in a marketing course (because Uber is brilliant in getting free public attention) not in the ‘digital transformation’ class.

Thus I hate when somebody mentions sharing economy and Uber in the same sentence (oops, I just did it). Uber is just a different business model for hiring a vehicle and driver to take you from point A to B (an alternative to taxis possible due to the reduction of transaction costs)."
Vir: www.linkedin.com/pul...ter-trkman
bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 11.05.2017 09:53
[janeztomazic]
A stroški so OK v primerjavi z NLB?
Stroski cesa? Pojma nimam, bancni stroski so kar se mene tice zanemarljivi in cisto zadnja stvar, ki bi jo gledal.

Imam racune se na Abanki in NLB, poznam pa tudi Banko Koper in lahko recem da je ena najpomembnejsih stvari zame enostavnost elektronskega vmesnika, pri cemer je NLB cista katastrofa (abanka ima ze 10 let to, da se ti izpise lastnik racuna takoj ko vpises IBAN za pravne osebe, tudi BK ima to, NLB se sedaj ne). Pri NLB kliku torej denar nakazujes, vsaj kar se mene tice "v prazno".

Tako da kar se mene tice je:

Abanka = uporabna, srednje varna (jebeni certifikat moras nositi s sabo, ce hoces delati na pcju)
NLB = neuporaben kolos, prej zrihtas stvari na salterju. v lajfu uporabil max 5x.
Banka Koper = vsec mi je 2faktor avtentikacija s pomocjo bancne kartice, PIN kode in dirt cheap citalca, ki ga lahko nosis s sabo, e vmesnik je dober, ampak ne tako kot pri abanki

Mobilna aplikacija od NLB in Abanke uporablja isti OCR modul, ki je, odvisno od verzije, srednje slab, ali pa cistzaendrek :) Recimo, dobre ostre slike noce razpoznati, mora biti malo slabsa, recimo, ne morem slikati s flesem od telefona ampak moram v sobi prizgati vse luci, potem mu je poloznica vsec, drugace pa ne. Se je pa en cas skoraj z vsakim upgradeom spreminjalo delovanje, ocitno so stimali parametre malo levo pa malo desno, samo kaj dosti ni pomagalo.

Razlika v stroskih bi morala biti 1:100 da bi sploh odtehtala te razlike.

Pri N26 je treba se opozoriti, naj si uporabniki izklopijo moznost "nakazil prijateljem", sicer bodo vsi njegovi telefonski kontakti ki imajo N26 videli, da ima tudi on racun na N26. Sicer je namen dobronameren, ampak v sloveniji je morda dobro biti malo bolj zadrzan glede tega.

Torej, imam racune na NLB, N26, primarnega pa na Abanki in nimam pojma o stroskih. Ne vem, ce ni pozornost stroskom pretirana.

Strani: 1