41 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
56 min
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
1 ura
DZU-ji vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
1 ura
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
2 uri
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
3 ure
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
4 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
4 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
4 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
5 ur
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
6 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
6 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
7 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
7 ur
Praznik narave v Izoli

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenci tretji v EU pri mobilnostnih razvadah

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

karnel sporočil: 140
[Glavni forum] Tema: Slovenci tretji v EU pri mobilnostnih razvadah
[#2642970] 03.03.17 08:59 · odgovor na: 1357 (#2642815)
Odgovori   +    0
[1357]
Ta statistika o mobilnosti ima eno veliko pomanjkljivost, ne upošteva načina poselitve. V takšnem načinu poselitve kakršen je v Sloveniji, učinokovitega in cenovno ugodnega javnega prevoza z izjemo dveh največjih mest enostavno ni mogoče organizirati.
Tudi druge države (že sosednja Avstrija) imajo podobne bivalne razmere - vendar se vse da organizirati, kot je treba, če se hoče - če drugega ne, se ob železniških postajah uredi zbirna parkirišča za razseljene prebivalce, nato pa se potuje z udobnim javnim prevozom po železnicah do večjih naselij - če tak seveda obstaja!? S tem se izognemo problemom, kot je Lavrica pri Ljubljani, Škofljica, predimenzionirana cesta mimo Braslovč, itd... Slovenija krši veliko EU direktiv s tem, ko železniškega sistema ni uredila skladno s sodobnimi standardi, in ne omogoča njegove prednostne uporabe! Zamujamo za več desetletij, pa še v prekrških EU direktiv smo, kar nam predstavlja grožnjo finančnih kazni s strani EU Komisije.