Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Neverjetno: Počivalšek za Cimos krivi Italijane, ki niso želeli svojega denarja vreči skozi okno
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2642454] 28.02.17 14:24 · odgovor na: (# 2642450)
P.S.: DUTB bo Cimos prestrukturirala po načelu zasebnega investitorja, le da Cimos ne bo več en sam, ampak jih bo več ... khmm, obrtnih delavnic podobnih tistim pred več kot 60 leti, ko so zanesenjaki v Kopru začeli šraufat Tomosove mopede ...No no. Leta 1954, ko so se odločili ustanoviti Tomos, je bilo izjemno malo obrtnih delavnic. Večina obrtnikov, sovražnikov družbe, je bilo takrat že vsaj 9 let mrtvih.
Tomos je ustanovila tedanja slovenska vlada, svečano pa ga je v pogon leta 1959 "pognal" sam Tito.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2642454
Strani: 1
[#2642457] 28.02.17 14:39 · odgovor na: (# 2642454)
[0329Softb]
> P.S.: DUTB bo Cimos prestrukturirala po načelu zasebnega investitorja, le da Cimos ne bo več en sam, ampak jih bo več ... khmm, obrtnih delavnic podobnih tistim pred več kot 60 leti, ko so zanesenjaki v Kopru začeli šraufat Tomosove mopede ...
No no. Leta 1954, ko so se odločili ustanoviti Tomos, je bilo izjemno malo obrtnih delavnic. Večina obrtnikov, sovražnikov družbe, je bilo takrat že vsaj 9 let mrtvih.... OK, mislil sem na velikost novih Cimosovih delavnic ...
Tomos je ustanovila tedanja slovenska vlada, svečano pa ga je v pogon leta 1959 "pognal" sam Tito.
P.S.: moraš priznat, da je bilo šolstvo v tistih komunističnih cajtih naravnost fenomenalno, ker je samo v devetih letih dobesedno iz nič uspelo sproducirat nove obrtnike in mehanike, ker na totem forumu vsi dobro vemo, da so komunisti vse stare obrtnike in mehanike, sovražnike družbe, takoj po vojni pobili ...
[#2642510] 28.02.17 18:48 · odgovor na: (# 2642454)
[0329Softb]No, slovenska vlada je TOvarno MOtorjev Sežana ustanovila leta 1954, da so po licenci delavniško sestavljali motorje Puch. Ko se je kmalu potem razjasnila usoda cone B, pa je padla odločitev, da novo Tomosovo tovarno postavijo v Kopru. Njena otvoritev z maršalom Titom v glavni vlogi je bila leta 1959. Vsi mopedi, ki jih je delal Tomos, od Colibrija do raznih APN-jev so bili direktna licenca/kopija/derivat Puchovega MS/MV-50. Tomos Automatic 1 in 2 sta bila nenavadno podobna Puchoma X-30 in Maxi, Tomos 15 (Sprint) pa Puchu M50 (Racing). Končno se je Tomos sredi osemdesetih bolj osamosvojil, ko je Igor Rosa oblikoval moderno serijo modelov BT-/ATX-/CTX-50.
> [najobj]
> obrtnih delavnic podobnih tistim pred več kot 60 leti, ko so zanesenjaki v Kopru začeli šraufat Tomosove mopede ...
No no. Leta 1954, ko so se odločili ustanoviti Tomos, je bilo izjemno malo obrtnih delavnic. Večina obrtnikov, sovražnikov družbe, je bilo takrat že vsaj 9 let mrtvih.
Tomos je ustanovila tedanja slovenska vlada, svečano pa ga je v pogon leta 1959 "pognal" sam Tito.
Strani: 1