6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
8 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kdo je v resnici uničil Cimos?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

gobim sporočil: 583
[Glavni forum] Tema: Kdo je v resnici uničil Cimos?
[#2641690] 22.02.17 05:32 · odgovor na: supernova (#2641644)
Odgovori   +    9
[supernova]
Zdravo, ko moraš rezati, je težko, posebno še, če ni potrebno!! Vsak, ki je imel pet minut časa, je zrezal firmo na koščke. Ko enkrat zrezeš živo tkivo, ga težko zopet sestaviš. V Cimosu so pač podjetja povezana v celoto in z odstranitvijo enega organa dosežeš, da začne odmirati celota. To se vidi tudi sedaj, ker nihče v resnici ne pozna, kako sistem funkcionira. Na predstavitvah za novega predsednika se je to lepo videlo!
Supernova, sem veteran avtomobilske industrije in sem v karieri uspešno saniral kar nekaj podjetij. Tudi in predvsem iz branže. Tudi s CIMOS-om smo imeli nekoč poslovne stike. Zelo mi ga je žal in res mi je hudo za delavce in nenanzadnje za Slovenijo, ki s CIMOS-ogromno izgublja.

Žal pa menim, da je CIMOS še za Kraševca, po sicer izjemnem razvoju po letu 2000, kasneje izgubil fokus. Šel je v razvoj preširoko, brez ustreznega finančnega temelja, brez ustreznega korporacijskega znanja (o o obvladovanju koncerna) in s pomanjkanjem ustreznih ljudi. Še kako bi moral rezati. Strateško - oblikovanje optimalnega portfelja in zaradi produktivnosti. Je pa seveda vedno vprašanje kje? Sam sem imel nemalo bojev z lastniki, ki so hoteli rezati tam kjer ni bilo treba, vendar nekje je bilo treba. Priti k bankam in reči ; vse je v redu, imam toliko in toliko posla, samo financirajte me (ob že tako nategnjenem Net Debt/EBITDA)- v času krize to pač ne gre. To je realnost, ki je CIMOS, za razliko od ostalih podjetij avtomobilske industrije v Sloveniji ni hotel videti. In ker je ni hotel videti je ogrozil celo firmo. Franci je mislil, da bo delovala njegova "magija" na politiko in banke, pa se je žal uštel. Celo nasprotno, v procesu je izgubil velik del kredibilnosti in stvari nenamenoma še poslabšal.

Ne mi reč, da je bil Litostroj nujni del koncerna, ali pa proizvodnja traktorjev,....Da postavim še bolj radikalno vprašanje - je bila proizvodnja turbopolnilnikov v Bosni in v Srbiji res nujna za preživetje operacij v Sloveniji in na Hrvaškem? Bil je čas, ko bi se lahko CIMOS ustrezno dezinvestiral. Ker je CIMOS čakal, je bil na koncu izplen toliko manjši. So bili vsi v CIMOS-u optimalmo zaposleni? Ker če mi to rečeš, potem verjetno nimate ustrezno optimiziranih procesov. Pa nisem za instant odpuščanje delavcev, daleč od tega. Vendar , ko gre za preživetje, in v krizi po 2008 je šlo za preživetje vseh nas v avtomobilski industriji, je žal potrebno ukrepati hitro, odločno in v zadostni meri. Lepo Te pozdravljam in Vam želim vse dobro.