2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kako velika socialna bomba je še Cimos?

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2641473] 20.02.17 21:07
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: anon-317028 20.02.2017 21:09
Karel, zakaj ni možen stečaj Cimosa s stečajnim upraviteljem, ki bi vodil stečaj ob delujočem Cimosu in seveda iskal kupca za "novo" podjetje brez dolgov?
anon-28776 sporočil: 192
[#2641481] 20.02.17 22:09 · odgovor na: anon-317028 (#2641473)
Odgovori   +    4
[FIN-311684]
Karel, zakaj ni možen stečaj Cimosa s stečajnim upraviteljem, ki bi vodil stečaj ob delujočem Cimosu in seveda iskal kupca za "novo" podjetje brez dolgov?
Je možen. Nisem delal scenarijev, ker do zdaj nisem toliko spremljal zadeve. Pogledal sem samo kaj bi pomenila ukinitev.

Je pa nekaj težav pri stečaju ob delujočem Cimosu. Prva je ta, da bi družbi hitro upadla naročila in je vprašanje, če bi bila proizvodnja potem še rentabilna. Že zdaj bi moral nov lastnik vložiti veliko denarja v prenovo družbe. Skratka postopno umiranje bi verjetno povečalo luknjo.

Večja verjetnost je, da bi še naprej delovali določeni deli proizvodnje, denimo livarna. Toda ti bi morali povsem na novo začeti z naročili, ker zdaj nimajo nobenih zuananjih naročnikov. Do zdaj so namreč delali izklučno za Cimos, ki je komponente potem sestavil in prodal naprej.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2641560] 21.02.17 13:02
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-202494 21.02.2017 13:05
Noben resen kupec ne bo kupoval delov od firm, ki je v stečaju in v kateri se lahko proizvodnja ustavi vsak trenutek.

Je pa že bilo nekje omenjeno, da je Opel že odpovedal vsa naročila in kmalu bodo sledili drugi kot BMW, Mercedes itd. Take resne firme si ne morejo privoščiti zastoja proizvodnje zaradi enega Cimosa.

Na žalost pa bodo delavci Cimosa morali pojesti juho, ki sta jim jo skuhala država in nacionalni interes.

Strani: 1