Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Volkswagen: v afero se je vpletel tudi nekdanji predsednik Piech
Strani: 1
sporočil: 1.227
Kaj bodo "slovenski" faktorji naredili za podobno odškodovanje
slovenskih kupcev, kot ameriški npr. Kdo kaj miga na tem? Varstvo
potrošnikov morda? Nisem med njimi, da se razume, a se sprašujem
zakaj smo tako inertni.
Sicer pa, če že goljufajo naklepno, verjetno tufi pri drugih podatkih in kvaliteti vgrajenih materijalov, slabši konstrukciji, slovenceljni pa še kar hlastajo po VW avtih. Mar res ni mesta pameti v Sloveniji?
Sicer pa, če že goljufajo naklepno, verjetno tufi pri drugih podatkih in kvaliteti vgrajenih materijalov, slabši konstrukciji, slovenceljni pa še kar hlastajo po VW avtih. Mar res ni mesta pameti v Sloveniji?
sporočil: 961
Vedno sem trdil da velja samo večja kubatura motorjev, pa sem v
večini primerov izvisel da sem bolj snob kot pa da nekaj vem. Če še
danes preračunate izpuste na kg avtomobila, KW ali kakšno drugo
enoto so ta mali avti pravi črnuhi našega zraka, enako pa W
skupina, ki je vodilna v avtomobilski industriji.
sporočil: 967
čas vnosa: 09.02.17 09:24
Popolnoma se strinjam z vašim razmišljanjem.
Kako so lahko kupci VW sigurni, da ne goljufajo tudi pri Crash testih, ali da v avte vgrajujejo dele, ki še dolgo oddajajo strupene snovi (primer armaturna plošča...)?
Vsa debilnost zvezdic NCAP se recimo kaže tudi v tem, ali ima avto opozorilnik za neprivezan varnostni pas. Kaj hidiča ima neprivezan varnostni pas veze z slabo konstrukcijo varnostne kletke?! Se bo škatla lepše razletela, če bo imel vgrajenega brenčača? Privezovanje mora biti vozniku samoumevno pčetje, ne pa da se na enemu brenčaču gradi reklama o varnosti avtov!
Američani imajo veliko bolj realne Crash teste. Ne frontalna trčenja (ki jih v naravi skoraj ni), pač pa trčenja z delnim prikrivanjem - v realnosti se vozniki namreč skušajo drug drugemu umakniti, preden pride do čelnega trčenja...
In na teh testih so avropski avti pogoreli. Hudo pogoreli napram ameriškim. Tudi Das Wagen, da ne bo pomote.
Kako so lahko kupci VW sigurni, da ne goljufajo tudi pri Crash testih, ali da v avte vgrajujejo dele, ki še dolgo oddajajo strupene snovi (primer armaturna plošča...)?
Vsa debilnost zvezdic NCAP se recimo kaže tudi v tem, ali ima avto opozorilnik za neprivezan varnostni pas. Kaj hidiča ima neprivezan varnostni pas veze z slabo konstrukcijo varnostne kletke?! Se bo škatla lepše razletela, če bo imel vgrajenega brenčača? Privezovanje mora biti vozniku samoumevno pčetje, ne pa da se na enemu brenčaču gradi reklama o varnosti avtov!
Američani imajo veliko bolj realne Crash teste. Ne frontalna trčenja (ki jih v naravi skoraj ni), pač pa trčenja z delnim prikrivanjem - v realnosti se vozniki namreč skušajo drug drugemu umakniti, preden pride do čelnega trčenja...
In na teh testih so avropski avti pogoreli. Hudo pogoreli napram ameriškim. Tudi Das Wagen, da ne bo pomote.
sporočil: 5.775
derstandard.at/20000...ig-wie-Lkw
Pa bodo evropejčki še vsaj 10 let žrli svinjarijo, saj je treba amortizirati miljardne naložbe v diesel motorje. (nemška revija)
Da o karbonskih delcih iz izpuhov niti ne začnem.
www3.epa.gov/region1...iesel.html
Based upon human and laboratory studies, there is considerable evidence that diesel exhaust is a likely carcinogen.
Ko jebe zdravje ovc. Tudi temodinamika prinaša "poetic justice" saj je mlinčke z 120Kw nemogoče narediti čiste.
Mislim da na koncu dizel nima nobenih prihrankov: višji stroški nabave in vzdrževanja, bolj pokvarljivi zaradi kompliciranosti. Če prišteješ še porabo vse energije, da zaslužiš za višje stroške je vprašanje kaj je RES dražje.
Evropa je tudi tu totalno pokvarjena. Kavbojci uredijo zadeve javno, mi jih pa pometamo ped tepih, da je višji kot Triglav.
Pa bodo evropejčki še vsaj 10 let žrli svinjarijo, saj je treba amortizirati miljardne naložbe v diesel motorje. (nemška revija)
Da o karbonskih delcih iz izpuhov niti ne začnem.
www3.epa.gov/region1...iesel.html
Based upon human and laboratory studies, there is considerable evidence that diesel exhaust is a likely carcinogen.
Ko jebe zdravje ovc. Tudi temodinamika prinaša "poetic justice" saj je mlinčke z 120Kw nemogoče narediti čiste.
Mislim da na koncu dizel nima nobenih prihrankov: višji stroški nabave in vzdrževanja, bolj pokvarljivi zaradi kompliciranosti. Če prišteješ še porabo vse energije, da zaslužiš za višje stroške je vprašanje kaj je RES dražje.
Evropa je tudi tu totalno pokvarjena. Kavbojci uredijo zadeve javno, mi jih pa pometamo ped tepih, da je višji kot Triglav.
sporočil: 48.253
Nekdanji prvi mož VW Ferdinand Piech je pred kratkim obtožil nadzorni svet VW, da se ni odzval na goljufije po izbruhi afere.A ni bil Piech tisti, ki je v nadzorni svet postavil kar nekaj svojih prileznic? Ena je bila recimo vzgojiteljica ali nekaj taksnega.
Strani: 1