Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Še strožji pogoji za javne pokojnine

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
[Glavni forum] Tema: Še strožji pogoji za javne pokojnine
[#2639029] 02.02.17 10:38 · odgovor na: anon-267272 (#2639002)
Odgovori   +    7
[shooter]
Hmmm....

Banka ti da kredit in ti ga odplačuješ. Pri penziji gre za podoben sistem, le da ti vplačuješ in ti potem država izplačuje.
Sploh ne gre, ker imamo PAYG sistem. Kako tega ne razumete?

Ko placujes prispevke, se tisti denar izplaca tedanjim upokojencem.

Ko prides v penzijo, je tvoja penzija izplacana iz prispevkov tedanjih zaposlenih.

Morda bi pred vsakimi volitvami naredili eno selekcijo, tak test, na katerem mora volilec pisati vsaj 50%, da se mu dovoli voliti?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2639029

Strani: 1

anon-360327 sporočil: 66
[Glavni forum] Tema: Še strožji pogoji za javne pokojnine
[#2639069] 02.02.17 13:06 · odgovor na: bc123a (#2639029)
Odgovori   +    9
[bc123a]
> [shooter]
> Hmmm....
>
> Banka ti da kredit in ti ga odplačuješ. Pri penziji gre za podoben sistem, le da ti vplačuješ in ti potem država izplačuje.

Sploh ne gre, ker imamo PAYG sistem. Kako tega ne razumete?

Ko placujes prispevke, se tisti denar izplaca tedanjim upokojencem.

Ko prides v penzijo, je tvoja penzija izplacana iz prispevkov tedanjih zaposlenih.

Morda bi pred vsakimi volitvami naredili eno selekcijo, tak test, na katerem mora volilec pisati vsaj 50%, da se mu dovoli voliti?
OK BiSi to ti opisuješ cash-flow sistema. Ki je marginalnega pomena, katerega margine se nam razodenejo iz načina pobiranja kontribucij in zagotavljanja virov za izplačevanja upravičenj oz. rent na dan izplačila.

Če bi tolpa vzpostavila pošten sistem že cca leta 1954, ko je bil prvič uveden, in ga ne bi sproti ropala in bi leta 1991 bilo v njemu to kar bi tam moralo biti, in bi šele leta 1994 smeli prvič kaj iz njega izplačati, bi virov za izplačevanje bilo več in bi cash-flow lahko bil povsem drugačem. A to ni važno, saj cash-flow per se itak ni relavanten in absolutno ni validen argument za to, kar ti skušaš dokazati.

Bistvo PAYG preprosto ni to. Nikjer, v nobeni normalni, pošteni državi, ni! V Sloveniji je pa samo navidezno! Ker eni verjamejo, da so z agitpropom uspeli prekriti pravna dejstva!

Bistvo PAYG je, dobeseden prevod te kratice iz angleščine: Pay As You Go [To be able to have proper mass of saved money once you reach the retirement, and consequently to receive proper rent every month once retired].

Filozofsko-aktuarska podlaga PAYG je, da opovprečen odvisno zaposlen državljan, ne more v letu starosti 65 iz zadnje plače privleči v sistem vrednost 180-ih rent, ki jih hoče prejemati iz državnega, [domnevno najvarnejšega & najbolj nevtralnega] sistema državne pokojninske sheme: Zato mora grmaditi/kontribuirati sredstva AS HE GO! Počasi in potrpežljivo.

Četudi takšni računi na katerih se to "nabira" fizično ne obstajajo (V poštenih in transparenci zavezanih, urejenih državah, imajo raje kar fizične in sledljive računa!), to nič ne smremeni dejstva, da, de facto, pravno, te račun tu so. Virtualnost ne spremni nič v tem pravnem obligacijskem razmerju.

Da to kakšen je cash-flow upravljalca ni važno, v smislu, da ni važno, ali nek drug upravljalec podobnih shem, recimo kaka nedržavna inštitucija na trgu, ta mesec nekomu izplačuje rento, od nekoga drugega pa pobira kontribucije, vse v okviru svojega cash-flowa, je jasno vsakomur.

Za naš ZPIZ pa očitno večini ni! Pač inštitucija/upravljalec lahko počne kar hoče, vse dokler obe strani spoštujeta pogodbo. Kontributor vplačuje in ga ne briga, kaj s tem denarjem počne upravljalec, njega edino zanima, da mu upravljalec na dan upokojiotve, prične izplačevati rento, kakor veleva pogodba.

Komunistični lopovi si domišljajo, da zato, ker se z vsakim državljanom posebej ne podpiše fizično pogodbo in ne vzpostavi fizični račun, da je s pravnim razmerjem in obligacijami kaj drugače, kot, če kontributor ima pogodbo z zasebno zavarovalnico, oziroma banko.

To seveda ne drži. Država, oziroma njena, z zakonom namensko ustanovljena/pooblaščena inštitucija ZPIZ, je v pogodbeni obveznosti, oziroma obligacijskem razmerju do prisilnega kontrubutorja.

Pravni vidik PAYG ni nič drugačen od katerekoli druge vrste varčevalnega razmerja. Amen!

Da bi nekdo uveljavil pravico do rente, se mora na okencu inštitucije (Banke, zavarovalnice, državnega upravljalca PAYG, nejmit...) izkazati z dokazili svoje upravičenosti do rente. Se pravi, da mora predložiti dokumente/dokazila, da je kontribuiral v shemo, pri čemer nima blage veze s tem nič to, ali je shema bila obvezna-prisilna državna, prvostebrna™, drugostebrna™, tretjestebrana™, ali čisto zasebna in anonimna, npr. prostovoljna v recimo zasebni zavarovalnici, banki, ....

Da je to tako vemo iz dejstva, da bo klošar iz Romunije, ki se pojavi na šalterju ZPIZ in terja pokojninsko rento, preprosto zavrnjen, ker ga v sistemu kot kontributorja ni.

To, da v nas, njegove socialne prejemke tlačijo v sistem PAYG in temu rečejo "starostna", je komunistična svinjarija.

Mogli bi mu izplačati socialno pomoč iz proračuna, tak, kot to imajo urejeno vse države, ki imajo PAYG, za nekontributorje in premal-kontributorje, pa njihove prejemke dojebavajo iz proračun-sociale.

Ta mehanizem je ilustracija, da teza debilov z opranimi možagani, češ, da ne vplačujemo zase, ampak za neke druge ljudi, ki so točno takrat, ko mi vplačujemo slučajno že v penziji, ne drži!

Seveda ne drži! Če bi vplačevali za druge, potem bi nam rento na koncu določili po podatkih v sistemu od teh drugih, al kako? Vsak vplačuje zase in si edino s tem in edino zase priigra upravičenost do rente, ko bo enkrat upokojen.

Zavajanje ljudi, češ, da denar, ki ga vplačajo ni za njih, saj, da takoj gre za penzije enih tretjih oseb, je kolosalna debilana in pokvarjenost komunističnega režima Slovenije, ki skuša ljudem prikriti največjo prevaro vseh časov, ki se jo da opisati tako:

1. Komunistični režim Slovenije do sveta glumi, da imamo PAYG, zato, da po načelih PAYG sme pobirati "mandatory contributions".

2. Komunistični režim ne izplačuje po načelih PAYG, ki so: Če je to pravi in pristen PAYG, mora iz PAYG vsak dobiti takšno rento, da do starosti, ki je enaka povprečni statistični dolžini življenja, počrpa vrednost mase kontribuiranega denarja, fer revaliriziranega na dan prehoda v stanje upokojenca, razliko za življenje nad to starostjo se pa sfinancira iz aktuarske solidarnosti med krajše in daljše od statističnega povprečja živeče sodelujoče v shemi.

In to je edina solidarnost, ki sme obstajati v PAYG, vse marksistićko-državno-reketarske druge izmišljene alibi solidarnosti™ pa niso dopustne v PAYG. Vse te druge tim. "solidarnosti" smejo biti financirane izključno iz propračuna in izven pokojnnske sheme, če država to zmore in politično hoče.

OPOMBA: Poglejte švedski, nemški, avstrijski...nejmit sistem normalne nelopovske države in tam boste našli točno tak modus operandi! Pošteno izplačilo kolikor si kontribuiral. Ne manj, ne več! če ti ne zadošča - marš na socialo za dojebavanje prihodkov!

3. Komunistični režim (zakonodaja) Slovenije na vplačilni strani ima spačen reket-PAYG, na izplačilni pa prikrito in na prevaro prakticira Beweridge, katerega psevdo-aktuarska matematika se da zreducirati na ukaz: Turi kazalec Kučanu in obema Stanovnikoma frit, pokaži vetru, pa iz hitrosti in smeri izmerjenega vetra, določi miloščino sužnjem Slovenije:

Lastnost Beweridge pokojniske državne pokojninske sheme je, da državljani ne vplačujejo obveznih kontribucij, posledično ne nastaja razmerje upravičenosti do kontribuirane mase denarja in je izplačana renta države popolnoma v diskrecijski pravici/volji države.

Država v sistemu Beweridge denar za sistem zagotovi iz vseh davkov, ki jih pobira in ne iz namenskih obveznih kontribucij in tudi ne iz namenskih davkov.

Slednje sicer načeloma ni dogmatsko prepovedano, je pa tak sistem težko pošteno in nediskriminatorno uveljaviti. Vsak davek pa v pošteni demokratični družbi mora biti nediskriminatoren, zato je uvajanje namenskih davkov težavno.

Splošni viri proračuna ostanejo najmanj sporen vir za te namene. Konec koncev imamo države, ki si iz naravnega bogatsva privoščijo tovrstne rente državljanom.

Tipično za te vrste rente državljanom je, da jih države danes po svetu določijo, kot prejemek iz proračuna za vsakega starostnika starejšega od [tipično] 65 let. Znesek je, če ga primerjamo s stroški življenja tipično bolj majhen in na robu (Mislim, da tam reda velikosti $500 v Kanadi). In seveda ta nima nikakršne veze s tem koliko let je kdo bil v razmerju odvisno zaposlenega, oz je lahko bil tudi celo življenje brezposlen.

Iste države imajo na desetine nedržavnih shem, v katere se državljani lahko prostovoljno vključijo in varčujejo/kontribuirajo za čas, ko se bodo deaktivirali in postali upokojenci. Te sheme so vse po vrsti po svojem karakterju PAYG in se za razliko od lopovskega režima v Sloveniji, v obliki mase zbirajo na računu kontributorja.

4. Sistemov PAYG in Beweridge se ne more uporabljati hkrati, zlasti ne v miksu kakršnega prakticira slovenski komunistični lopovski režim. Vsakomur, tudi slo komunistični tolpi, je jasno, da bi, recimo, PAYG na izplačilni strani bil nemogoč, če je na vplačilni strani Beweridge in ne PAYG, saj tam na kontribucijski strani ni mehanizma zbiranja sredstev in se PAYG ne bi imel iz česa napajati. Točneje, bilo bi absurdno govoriti o PAYG, saj bi to bil de facto čisti Beweridge, sja niti mehanizma aktuuarske matematike oz razlikovanja med upravičenci ni možno vzpostaviti.

Obratna situacija pa tolpi (in tudi debilom, ki so kupili nateg komunističnega agitpropa) pa misteriozno ni jasna. Ni jim jasno, da človeka na moreš oropati za vrednost recimo 5 milijonov EUR in mu potem na izplačilni strani prodajati mudologijo, da si mu ti, po neki mambo-đambo murgl-lopovski-iz-friti-potegnjeni matematiki, v kateri je umetnih/fabriciranih parametrov, kot listja in trave, recimo (pokojninskaDoba™, delovnaDoba™, 28NajLet™, ...,) diskrecijsko določil, da sme prejeti maksimalno 360 tisoč mase izplačane po 2000 mesečno. In od njega še pričakovati, da naj debilno gaga, da se temu reče PAYG in da ta reket in kraja imajo upravičenje, ravno v tem, dagre za PAYG.

Naj nekdo debilom Slovenije razloži, da se PAYG iz angleščine ne prevaja kot "Država, kradi kontributorjem kot ti volja in to as you go"

5. V Sloveniji privilegiranci komunističnega režima, recimo tudi nekšni mladci, ki prejemajo nekšne podedovane rente in se jim kolokvijalno reče borci™ , ter podobne kategorije posvečencev režima, ki jim je skupno, da nikdar niso kontribuirali niti centa, edini uživajo blagodeti sistema Beweridge na vhodu in Beweridge na izhodu. Vsi ostali trpijo teror spačenega Reket-PAYG na vplačilni strani in bedo slovenskega sirotinjskega arbitrarnega državnega Beweridge na izplačilni strani.

Ko pogledamo vsa ta dejstva, ko upoštevamo, da med aktivnimi politiki, mimo nekaterih najbolj posvečenih komunističnih, ki dobro vedo, da gre za sistematično pljačko in ravnilovko v enaki bedi, prevladujejo leni, neuki dilberi in šabani, ki nimajo pojma kaj sploh termin PAYG pomeni, kaj pomeni Beweridge in koliko je različnih možnih sistemov rešitve tega problema v svetu, da niti ne govorim o definiciji upravičenosti države, da sploh sme pobirati prisilne kontribucije...

...ko torej vse to dam v mojo shamansko matematično aktuarsko-pošteno formulo, zaključujem naslednje:

Slovenija, kot družba, bi morala zbrati pogum in si priznati, da sistema PAYG, zaradi trajne kolektivne mentalne marksistićko-uravnilovske okvare, mentalno ni sposobna imeti, ker le ta terja pošteno izplačilo, pošteno revalorizirane vrednosti vseh, po načelih PAYG kontribuiranih/zase našparanih sredstev.

Takoj zatem, ko si Slovenija to prizna, bi Slovenija morala odkrito preiti na čisti beweridge (Diskrecijsko določena državna renta vsem starostnikom po letu starosti 65) financiran iz proračuna, brez namenskih davkov in seveda brez namesko zaseganih prispevkov.

Med sprejetjem tega zakona bi Slovenija morala natančno in pošteno definirati prehodno obdobje 40-ih let, ki bi pošteno vrnila sredstva vsem žrtvam sedanjega lopovskega sistema, ki se prakticira pod ZPIZ-2.

Vse to ni in ne bo realno uresničljivo, vse dokler državi vladajo skomunajzlani lopovi, ki imajo benefit od sedanjega lopovskega pokojninskega ponzi-shema režima in dokler v družbi prevladujejo marksistićki prevaranti in njihovi debilni sledbeniki, ki v maniri korisntihIdiotov™ gagajo, da PAYG pomeni, da ne vplačuješ zase ampak za neznane junake, ki so tisti mesec, ko ti vplačaš v pokoju. Ker navkljub univerzitetni izobrazbi in celo doktoratom, te debili ne uspejo doumeti kakšna je razlika med pravnim upravičenjem do rente in pravno obveznostjo kontribucije in cash-flowom mehanizma državne obvezne sheme.

Iliti, kakor bi Eskimi retorično fprašali: "Pay As You Go....to do what once you arrive to finish line of your GO, you motherfucker retarded moronic Slovenian wanabe intelectual?!" To do what? And do you know where you go while you pay as you go, fakin' Slovenian brainwash retard?


LP shaman

Strani: 1