Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nemška in korejska prevlada v avtomobilskem Detroitu

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-116402 sporočil: 4.340
[PyotrNovak]
Šele ko bodo nemci amortizirali naložbe v diesel norijo, bodo evropejci spet smeli zadihat bolj čist zrak. Tole je od istega instituta, ki je bil en od od tistih, ki so razkrili Dieselgate. Onim tam preko so stvari uredili evropejliki pa crknite!? Nemci oh in sploh? Že par let ne.

Diesel-Pkw schmutziger als Diesel-Lkw
www.google.com/searc...hr+als+LKW

začel sem malo brskat zakaj bosta Paris in London prepovedala dizle.

O ogljikovih nanodelcih, ki se usedejo v pljuča in motijo absobcijo kisika pa tudi NULA napisanega.
Mene bolj kot nemška norija okrog dizlov skrbi napoved nove nemške norije okrog elektrike. Že res, da Evropa dizle priviligira na razne načine, a še vedno ima potrošnik izbiro. Za elektriko pa napovedujejo precej večjo norijo. Jaz se samo tolažim, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha.

PS: Nikoli si nisem lastil dizla in ne odobravam raznih politik (nižje trošarine, popustlivejši okoljski standardi, ...) za priviligiranje dizlov v prometu.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2635429

Strani: 1

PyotrNovak sporočil: 5.775
Spremljam tudi to. :((((
Nemci, kot narod, so mi vedno manj všeč. Fanatično v eno smer, ko svinja v buče, čeprav jim potem sesujejo celo državo. Elektrika je 3x dražja kot v US. Emisije CO2 povečujejo zaradi gradnje novih elektrarn na premog; "pametni" kot so, bodo zaprli okrog 14 dobro delujočih atomskih. US, zaradi fracking plin, pa CO2 zmanjšujejo že nekaj let. Fracking je v nemčiji prepovedan.
Zdaj se začenja veselica pri vetrnicah, ker jih je v nekaj tednih padlo par ta velikih. Lahko da so pri konstruciji spregledali kašne vibracije; mogoče v določenih pogojih rotor spravi cel stolp v resonanco z zelo nizko frekvenco in veliko amplitudo. Se je že zgodilo da je veter sesul velik viseči most.
Če dodava sedaj še aronganco, kritično zaostajanje v vrhunskih tehnologijah (članek v Die Welt), mega problem musličev in z njimi povezan neznanski val kriminala, ki ga policija po ukazu sploh ne sme javno objavit (šef obveščevalne mirno prizna da je gor cca 10.000 salafistov, pred par leti pa 3000), levičarji pa blokirajo deportacije na VSE načina, totalna cenzura v medijih - vse občutljive teme imajo blokirane forume, banke ki so v kurcu - DB ima v lasti derivative v vrednosti večletnega BRUTO produkta nemčije, upadanje prebivalstva, je situacija precej podobna steklenici nitroglicerina na robu police. Za nameček pa se zna zgodit da bodo vlado sestavljali socialisti, ultralevičarji in zeleni (Spiegel).
DEFINITIVNO nisem optimist za dolgo življenje EU v sedanji obliki. Izjemen dosežek bo miren razpad.
Tako, vse v eni sapi. ;)
anon-202494 sporočil: 2.309
[usimoncic]
> [PyotrNovak]
> Šele ko bodo nemci amortizirali naložbe v diesel norijo, bodo evropejci spet smeli zadihat bolj čist zrak. Tole je od istega instituta, ki je bil en od od tistih, ki so razkrili Dieselgate. Onim tam preko so stvari uredili evropejliki pa crknite!? Nemci oh in sploh? Že par let ne.
>
> Diesel-Pkw schmutziger als Diesel-Lkw
> www.google.com/searc...hr+als+LKW
>
> začel sem malo brskat zakaj bosta Paris in London prepovedala dizle.
>
> O ogljikovih nanodelcih, ki se usedejo v pljuča in motijo absobcijo kisika pa tudi NULA napisanega.

Mene bolj kot nemška norija okrog dizlov skrbi napoved nove nemške norije okrog elektrike. Že res, da Evropa dizle priviligira na razne načine, a še vedno ima potrošnik izbiro. Za elektriko pa napovedujejo precej večjo norijo. Jaz se samo tolažim, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha.

PS: Nikoli si nisem lastil dizla in ne odobravam raznih politik (nižje trošarine, popustlivejši okoljski standardi, ...) za priviligiranje dizlov v prometu.
Nekateri pa pravijo, da so bencinarji bolj škodljivi, kot dizli:

Benziner verursachen mehr Feinstaub als Diesel
Benzinmotoren nicht unbedingt umweltfreundlich
Die Deutsche Umwelthilfe (DUH) und der ADAC fordern gleich hohen Feinstaubgrenzwerte für Benzin- und Diesel-Autos.
Moderne Benziner sind mit einer grünen Umweltplakette ausgestattet und dürfen so in die Umweltzonen von Großstädten fahren. Doch neue Benzinmotoren mit Direkteinspritzung emittierten Feinstaub in vielfach höheren Mengen als Diesel-Pkw, erklärte die Umwelthilfe im September 2011 in Berlin. Der ADAC wandte sich gegen Pläne des europäischen Autohersteller-Verbandes ACEA, für Benziner Grenzwerte festzulegen, die um das Zehnfache über denen für Diesel liegen.

Več tukaj:
www.3sat.de/page/?so...index.html

Strani: 1