Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Noro, koliko znanja je skritega v bavarski limuzini!
Strani: 1 2
sporočil: 5.775
TOLE spustite v EU po njihovi ceni, pa lahko nemci zaprejo trgovino
jutri.
2017 Cadillac ATS-V
MSRP: From $60,695
Horsepower: 464 hp, 0-60mph 3,8sec: 189mph top speed.
MPG: Up to 17 city / 23 highway
Curb weight: 3,803 to 3,812 lbs
Dimensions: 184-185″ L x 71-73″ W x 55-56″ H
www.cadillac.com/v-s...sedan.html
End of story.
2017 Cadillac ATS-V
MSRP: From $60,695
Horsepower: 464 hp, 0-60mph 3,8sec: 189mph top speed.
MPG: Up to 17 city / 23 highway
Curb weight: 3,803 to 3,812 lbs
Dimensions: 184-185″ L x 71-73″ W x 55-56″ H
www.cadillac.com/v-s...sedan.html
End of story.
sporočil: 210
Sodeč po spodaj napisanem, jih ne bodo več kradli
"BMW Connected omogoča povezljivost z avtom, prek mobilnega telefona si denimo lahko vsak čas pogledate, kje je vaš avto, "
"BMW Connected omogoča povezljivost z avtom, prek mobilnega telefona si denimo lahko vsak čas pogledate, kje je vaš avto, "
sporočil: 1.623
[PyotrNovak]Uau...
TOLE spustite v EU po njihovi ceni, pa lahko nemci zaprejo trgovino jutri.
2017 Cadillac ATS-V
MSRP: From $60,695
Horsepower: 464 hp, 0-60mph 3,8sec: 189mph top speed.
MPG: Up to 17 city / 23 highway
Curb weight: 3,803 to 3,812 lbs
Dimensions: 184-185″ L x 71-73″ W x 55-56″ H
www.cadillac.com/v-s...sedan.html
End of story.
Nabildan Cruze.. A si ti ze kdaj imel ameriski avto?
sporočil: 1.195
[alek14]Kaj pa če električne lopute zračnih rež povsem zaprejo pretok zraka skozi hladilnik ;)
>...zaradi količnika zračnega upora 0,22 tudi bolje reže zrak.
A mal lažkamo. :)
Cx take oblike vozila je 0,26 pri zelo majhnem motorju. Z močjo motorja in s širino gum pa ta naraste na ca. 0,30 (z močjo motorja raste zaradi večjega hladilnika pod pokrovom).
sporočil: 125
[moon]In kaj boš delal s tem Cadillacom ? Če se boš vozil, boš vsak mesec na servisu.
> [PyotrNovak]
> TOLE spustite v EU po njihovi ceni, pa lahko nemci zaprejo trgovino jutri.
> 2017 Cadillac ATS-V
> MSRP: From $60,695
> Horsepower: 464 hp, 0-60mph 3,8sec: 189mph top speed.
> MPG: Up to 17 city / 23 highway
> Curb weight: 3,803 to 3,812 lbs
> Dimensions: 184-185″ L x 71-73″ W x 55-56″ H
> www.cadillac.com/v-s...sedan.html
> End of story.
Uau...
Nabildan Cruze.. A si ti ze kdaj imel ameriski avto?
Lahko ga imaš pa na dvorišču za sosede dražit, v tem primeru pa ni več poceni.
sporočil: 1.049
CX 0,22 seveda velja za osnovno različico, 520 EDE, druge imajo
večji upor, nič novega.
sporočil: 3
čas vnosa: 13.12.16 07:00
Točno to, zato politiki tako pridno ubogajo ZDA oz. njihove
gospodarje multinacionalke v škodo državljanov.
sporočil: 3.976
[PyotrNovak]Bravo. Sicer je velika škoda da ni V8 motorja, za Cadillac bi se spodobilo. Še vedno pa je ta zadeva veliko boljša od evropskih ali rižotarskih olupkov.
TOLE spustite v EU po njihovi ceni, pa lahko nemci zaprejo trgovino jutri.
2017 Cadillac ATS-V
MSRP: From $60,695
Horsepower: 464 hp, 0-60mph 3,8sec: 189mph top speed.
MPG: Up to 17 city / 23 highway
Curb weight: 3,803 to 3,812 lbs
Dimensions: 184-185″ L x 71-73″ W x 55-56″ H
www.cadillac.com/v-s...sedan.html
End of story.
sporočil: 3.976
[moon]Potem je tudi Passat samo nabildan Polo.
> [PyotrNovak]
> TOLE spustite v EU po njihovi ceni, pa lahko nemci zaprejo trgovino jutri.
> 2017 Cadillac ATS-V
Uau...
Nabildan Cruze.. A si ti ze kdaj imel ameriski avto?
Kaj pa ti, a si ti kdaj imel ameriski avto?
Jaz ga dejansko imam (z V8 motorjem, the real thing, ne kakega malega jajčka kot je Cruze ali Chrysler Neon) in ti povem samo to, da v lajfu več ne kupim drugega avta kot samo ameriškega.
sporočil: 33
Primerjati Cadillaca s Chrisler Cruzom je pa docela neprimerno in
odraz nepoznavanja avtombilov...
sporočil: 32.212
Zadnja sprememba: najobj 13.12.2016 10:00
... Do hitrosti 210 kilometrov na uro se vozi sama, potrebuje le
občasen dotik volana. V zavojih so ti dotiki pogostejši, sicer pa
sistem hitro opozarja na skorajšnjo prekinitev samodejnosti, čeprav
je ta še daleč. Zna tudi menjati pasove, s polovičnim vklopom
smernika. ...... alzo, če jaz zdaj to prav razumem, te s slučajnim - se zgodi - nehotenim vklopom smernika toti drag, a zelo pogost kliše samodejno zabije v vzporedno vozeči avto ... eh, jebiga ...
P.S.: zaradi nove fensišmensi tehnologije očitno zdolgočasenih majstrov BMW-ja bodo kupci morali ponovno opravljati vozniški izpit, ker totega bemflna s klasičnim znanjem vožnje ne bodo znali upravljati ... khmm, sploh pa me zanima, na kakšnih cestah se lahko zavija pri hitrosti 210 kilometrov na uro, ker pri tej hitrosti bi še upokojeni svetovni prvak Nico Rosberg in njegov Mercedes AMG F1 z zavijanjem verjetno imela težave ...
sporočil: 3.976
Moram pa tudi tebe popraviti, Cruze ni od Chryslerja, temveč od
Chevroleta - povsem druga znamka in tudi drug koncern...
Pa da ne omenjamo, da je Cruze pravzaprav korejski avto, na katerega so nalepili Chevy značko).
Pa da ne omenjamo, da je Cruze pravzaprav korejski avto, na katerega so nalepili Chevy značko).
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 13.12.2016 10:13
Sosed je dražil sosede z X6. Pri 160.000 je šla veriga. Orgije med
vetili in bati so ga stale skromnih 5000 €. Sitnica.Moj mehanik pravi: če mi res hočeš vse najboljše v novem letu, si kupi Nemca.
sporočil: 5.775
Ne boš verjel, imam. "Delavčka" za lokalne vožnje, karavan ki ga ni
škoda za prevoze materiala. Bencinar, se NE kvari, je izredno
poceni za servis, vedno štarta in ni v nevarnosti da mi prepovejo
vožnjo z njim, kot se bo zgodilo z dizli. Avto vedno kupujem na
"kilo", do sedaj je bil še vsak v redu. Po načelu "služi svrsi i
ništa više".
Malo poišči izvor nano karbonskih delcev v zraku velemest in njihov vpliv na zdravje.
arstechnica.com/cars...s-by-2025/
It tackles a massive public health crisis—in 2013 alone, 467,000 Europeans died prematurely for reasons linked to air pollution. According to the EU, diesel is the worst offender.
EU vedno pametuje po svoje, neredi 2000km ovinka, miljon stroškov in na koncu ugotovi da so prišli tja, kjer jih že 10 let čaka US. Je neka vrsta "poetic justice", ko so ugotovili da bo za nižje izpuste spet treba delat motorje z večjo prostornino, ker so manj obremenjeni.
www.reuters.com/arti...SKBN12E11K
Jaz se ne kurčim po svoje, pogledam kdo je vodilni v tehnologiji in dizajnu, poberem kar se da in izboljšam. Na tem področju tepe nemce izredna aroganca. Laganje o porabi dobiva že burleskne razsežnosti.
MI, vse naredimo najbolje na svetu.
Malo poišči izvor nano karbonskih delcev v zraku velemest in njihov vpliv na zdravje.
arstechnica.com/cars...s-by-2025/
It tackles a massive public health crisis—in 2013 alone, 467,000 Europeans died prematurely for reasons linked to air pollution. According to the EU, diesel is the worst offender.
EU vedno pametuje po svoje, neredi 2000km ovinka, miljon stroškov in na koncu ugotovi da so prišli tja, kjer jih že 10 let čaka US. Je neka vrsta "poetic justice", ko so ugotovili da bo za nižje izpuste spet treba delat motorje z večjo prostornino, ker so manj obremenjeni.
www.reuters.com/arti...SKBN12E11K
Jaz se ne kurčim po svoje, pogledam kdo je vodilni v tehnologiji in dizajnu, poberem kar se da in izboljšam. Na tem področju tepe nemce izredna aroganca. Laganje o porabi dobiva že burleskne razsežnosti.
MI, vse naredimo najbolje na svetu.
sporočil: 3.976
[PyotrNovak]Me firbec matra, a lahko poveš natančneje kateri avto?
Ne boš verjel, imam. "Delavčka" za lokalne vožnje, karavan ki ga ni škoda za prevoze materiala.
It tackles a massive public health crisis—in 2013 alone, 467,000 Europeans died prematurely for reasons linked to air pollution. According to the EU, diesel is the worst offender.Točno tako, bravo.
EU vedno pametuje po svoje, neredi 2000km ovinka, miljon stroškov in na koncu ugotovi da so prišli tja, kjer jih že 10 let čaka US.
sporočil: 5.775
Zadnja sprememba: anon-351779 13.12.2016 10:53
Chevrolet Lacetti karavan, kupljen pri 25.000 km, 4000€. Nekemu atu
se leasing ni izšel. Dela ko raketa, kljub pametovanju mojega
mehanika. Porabi kakšen liter več kot novejši, a to gre itak v
stroške. Ta velik servis 300€. Pri 95.000 moram popravit zavoro in
to je to. Za moje trenutne poslovne potrebe 100% ustreza. Pri
150.000 ga lahko odpeljem na odpad, pa bom imel še vedno izredno
nizke stroške z njim.
sporočil: 5.775
Baje je, toda gor piše Chevrolet in oni so odgovorni za kvaliteto.
Avto ima vso osnovno opremo, ki jo potrebuješ za lokalne vožnje in
enostavno DELA. Ker nisem vezan na znamko, sem ga kupil na podlagi
izjav lasnikov na forumih, povečini iz Anglije in AU, kjer je
popularen. Bilo je v stilu: če ga hočeš pokvarit, rabiš kladivo.
sporočil: 2.264
Drži da je ATS-v vrhunski avto, z neprimerno boljšo vozno dinamiko
od BMW-ja in tudi precej manj tehničnnim težavami, samo je pa po
velikosti še manjši od serije 3. Samo težava Cadillaca je, da ni
nič cenejši od primerljivih Evropskih avtomobilov, npr. BMW
M2.
Če že primerjaš Cadillaca in BMW, bi moral vzeti vsaj CTS-a. In tukaj CTS-V res ubije M5 in AMG-je...
Če že primerjaš Cadillaca in BMW, bi moral vzeti vsaj CTS-a. In tukaj CTS-V res ubije M5 in AMG-je...
sporočil: 2.989
Narobe razuneš, avto najprej preveri, če lahko varno opravi manever
prehitevanja. Lahko verjameš, da s senzorji in kamerami "vidi" več,
kot človek ;)
Dela super.
Dela super.
sporočil: 2.309
[chef]Za normalno vožnjo vseh teh dodatkov sploh ne rabiš, so ti samo v napoto in odvračajo pozornost od vožnje. Verjetno je kar precej nesreč zaradi te vse elektronike, ker se vozniki ukvarjajo z njo, namesto s cesto po kateri vozijo.
Narobe razuneš, avto najprej preveri, če lahko varno opravi manever prehitevanja. Lahko verjameš, da s senzorji in kamerami "vidi" več, kot človek ;)
Dela super.
Jaz imam raje mojega 525dA Touring E39, letnik 2003 z 6 cilinderskim nenavitim motorjem, Xenon žarometi, ter ima ravno toliko opreme in elektronike, kot jo za vožnjo rabiš.
Vse ostalo je zame nepotrebna navlaka in izvor dodatnih napak.
Sem že enkrat napisal, da stanujem poleg BMW servisa in skoraj vsak dan vlečna služba pripelje kakšnega "bolnega" novega BMW-ja, največkrat petice, včasih pa tudi trojke in kakšno sedmico.
Pred časom sem si šel ogledat Toyoto Avensis in ko pridem ven do svojega avtomobila sta me že čakala dva kupca, ki bi rada kupila mojega. Pa sem ju moral razočarati.
sporočil: 32.212
Zadnja sprememba: najobj 13.12.2016 13:50
[chef]... eh, verjetno res "vidi" več, če se na osnovi "videnega" prav odloči, pa je že druga pesem ...
Narobe razuneš, avto najprej preveri, če lahko varno opravi manever prehitevanja. Lahko verjameš, da s senzorji in kamerami "vidi" več, kot človek ;)
Dela super.
P.S.: ker je za mene predrag, tote bendžole ne bom imel nikoli, vseeno pa me zanima filing, ko z občasnim šlatanjem volana ob blagodejnem piskanju vseh mogočih senzorjev voziš avto do hitrosti 210 kilometrov na uro in ko ga potem pri 220 kilometrov na uro znerviran zaradi stalnega piskanja senzorjev pošlataš dvakrat ali trikrat bolj na hitro, avto kar sam zavije v oster ovinek ... alzo, če skrajšam, tota fensišmensi tehnologija je samo zato, ker proizvajalci za doseganje višjih cen avtomobilov ne morejo več nič novega pogruntat, vsakemu normalnemu vozniku pa fensišmensi tehnologija dela več škode kot koristi, ampak tega noben ne meri, ker niti ne more ...
sporočil: 416
[PyotrNovak]Ta avto je pramalo "svinjski", ker ni diesel in ne uplinja ljudi z NOx-om. Prav tako je problem, ker mu začnejo pri hitrostih nad 200 km/h plapolati stranska ogledala.
TOLE spustite v EU po njihovi ceni, pa lahko nemci zaprejo trgovino jutri.
2017 Cadillac ATS-V
MSRP: From $60,695
Horsepower: 464 hp, 0-60mph 3,8sec: 189mph top speed.
MPG: Up to 17 city / 23 highway
Curb weight: 3,803 to 3,812 lbs
Dimensions: 184-185″ L x 71-73″ W x 55-56″ H
www.cadillac.com/v-s...sedan.html
End of story.
sporočil: 2.264
Cruze in ATS nimata absolutno ničesar skupnega. Edini Chevy ki si
kaj deli z ATS-om je novi Camaro.
sporočil: 2.309
[Glock]Novejša odkritja so pokazala, da so bencinarji veliko bolj svinjski, kot dizli. Izpuščajo do 10 krat več finih "Partiklov", kot dizli.
> [PyotrNovak]
> TOLE spustite v EU po njihovi ceni, pa lahko nemci zaprejo trgovino jutri.
> 2017 Cadillac ATS-V
> MSRP: From $60,695
> Horsepower: 464 hp, 0-60mph 3,8sec: 189mph top speed.
> MPG: Up to 17 city / 23 highway
> Curb weight: 3,803 to 3,812 lbs
> Dimensions: 184-185″ L x 71-73″ W x 55-56″ H
> www.cadillac.com/v-s...sedan.html
> End of story.
Ta avto je pramalo "svinjski", ker ni diesel in ne uplinja ljudi z NOx-om. Prav tako je problem, ker mu začnejo pri hitrostih nad 200 km/h plapolati stranska ogledala.
Erst mit der Einführung der Abgasnorm Euro 6c, die für neu typgeprüfte Fahrzeuge am 1. September 2017 und für neu zugelassene Autos genau ein Jahr später in Kraft tritt, unterliegen Ottomotoren den gleichen Grenzwerten wie Dieselmotoren. Bis dahin ist es gesetzlich erlaubt, dass Benziner zehnmal so viele Partikel (PN) wie Dieselmotoren ausstoßen dürfen. Ein Recht auf Luftverunreinigung, das der ADAC bereits 2011 vor Erlass der Verordnung kritisiert hat.
Še link:
www.zeit.de/mobilita...n-partikel
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 13.12.2016 17:28
Še en članek, kako bencinarji onesnažujejo zrak s finimi
delci:12. Juni 2016 (Zumikon, 31.05.2016) – Bisher hieß es immer, dass Diesel die größeren Umweltverschmutzer sind und man deshalb dort Partikelfilter einsetzen muss. Jetzt stellt sich heraus, dass die Benziner ein x-faches des Feinstaubes produzieren
Googlov prevod:
12 June 2016 (Zumikon, 31.05.2016) - Until now it has always been said that diesel are the biggest polluters and therefore you have to use particle filters there. Now it turns out that the petrol engines produce an x-fold of the fine dust!
Link:
quer-denken.tv/ambit...fahrzeuge/
sporočil: 5.775
1) Možno da je res.
2) Možno da res za male navite mlinčke z ekstremnimi pogoji delovanja.
3) Možno da Nemci nabijajo in skušajo rešit svojo industrijo, ki je investirana v dizel. Odkar sem prebral v spiegel.de, da je en najvišjih državnih uslužbencev, ki preiskujejo afero, črtal cela poglavja iz poročila, sem izredno previden pri izjavah iz nemčije. Za afero so vedeli že od 2012, a je VW država v državi in so spet morali grdi američani sprožit čiščenje.
Osebno se mi zdi najverjetnejša varianta po 2.
Nimam časa za brskanje, je pa Alek14 boljši poznavalec in bi bilo zanimivo če on pove svoje mnenje.
2) Možno da res za male navite mlinčke z ekstremnimi pogoji delovanja.
3) Možno da Nemci nabijajo in skušajo rešit svojo industrijo, ki je investirana v dizel. Odkar sem prebral v spiegel.de, da je en najvišjih državnih uslužbencev, ki preiskujejo afero, črtal cela poglavja iz poročila, sem izredno previden pri izjavah iz nemčije. Za afero so vedeli že od 2012, a je VW država v državi in so spet morali grdi američani sprožit čiščenje.
Osebno se mi zdi najverjetnejša varianta po 2.
Nimam časa za brskanje, je pa Alek14 boljši poznavalec in bi bilo zanimivo če on pove svoje mnenje.
Strani: 1 2