Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[pobalin]
> [milos9]
> glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške.

Naj to razumem, da je po vašem letni strošek olja večji (bolj glaven) kot strošek registracije, cestnine in zavarovanja? :o
Imate skupaj z uvozniki mogoče problem v tem, da je najbrž zavarovalna premija za 18,5 k€ drag avto (brez baterije) nekaj višja kot za 12 k€ poceni avto? Ali najemnina baterije vključuje tudi kasko zavarovanje oz. se lastniku lahko zgodi, da mora potem, ko je po lastni krivdi iz svojega Zoe naredil totalko, Renaultu plačati baterijo, ker pač ni imel kaska?
Se strinjam, brez teh podatkov je primarjava brez bistvenih informacij.
Če gledamo včerajšnji in današnji članek skupaj, je itak cela zmeda - včeraj so primerjali določen rang avta in en vidik stroškov, danes pa stroške servisa in spet drugačen rang avtov.
Stroške nakupa, energije, servisiranja (dodati že omenjene stroške zavarovanj in registracij!) bi bilo treba primerjati tako pri malih Renaultih iz včerajšnjega članka kot pri malo večjih VWjih iz današnjega članka.
Aja pa še to - se mi zdi da z e-Golfom bi bilo bolje primerjati bencinskega Golfa, ne TDI.... TDI kupi, kdor dela veliko kilometrov, tak pa se pomojem ne more vsak dan zajebavati s čakanjem na polnjenje baterije.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2621052

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[matjazfinance]
TDI kupi, kdor dela veliko kilometrov, tak pa se pomojem ne more vsak dan zajebavati s čakanjem na polnjenje baterije.
Ja. Ali pa je tiste pasme, ki jim 3/4 depreciacija ni problem, so pa zelo zadovoljni, če par desetakov prihranijo pri olju iz hipermarketa. V dobrih starih časih je veljalo, da ima dizelskega golfa tisti, ki se vozi na kurilno olje. :-)

Strani: 1