Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 12.10.2016 12:51
[milos9]
glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške.
Naj to razumem, da je po vašem letni strošek olja večji (bolj glaven) kot strošek registracije, cestnine in zavarovanja? :o
Imate skupaj z uvozniki mogoče problem v tem, da je najbrž zavarovalna premija za 18,5 k€ drag avto (brez baterije) nekaj višja kot za 12 k€ poceni avto? Ali najemnina baterije vključuje tudi kasko zavarovanje oz. se lastniku lahko zgodi, da mora potem, ko je po lastni krivdi iz svojega Zoe naredil totalko, Renaultu plačati baterijo, ker pač ni imel kaska?
Glede servisov pa je takšna specifikacija servisov, pri e-golfu bo najbrž treba gledati le kilometre, ne leta. Pri dizelskemu je distributer navedel le kilometre, če pride prej leto naokoli, pa velja tisto. Dali smo skupni imenovalec, tokrat kilometre.
Če je to razlaga, sem jaz papež. Če je izmikanje, je pa kar preveč prozorno. Sicer pa novinar dobi takšne odgovore/podatke, kakršna vprašanja postavi. Za dobre odgovore se je pač treba malo bolj potruditi.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2620978

Strani: 1

anon-20668 sporočil: 3.976
[pobalin]
> [milos9]
> glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške.

Naj to razumem, da je po vašem letni strošek olja večji (bolj glaven) kot strošek registracije, cestnine in zavarovanja? :o
Imate skupaj z uvozniki mogoče problem v tem, da je najbrž zavarovalna premija za 18,5 k€ drag avto (brez baterije) nekaj višja kot za 12 k€ poceni avto? Ali najemnina baterije vključuje tudi kasko zavarovanje oz. se lastniku lahko zgodi, da mora potem, ko je po lastni krivdi iz svojega Zoe naredil totalko, Renaultu plačati baterijo, ker pač ni imel kaska?
Se strinjam, brez teh podatkov je primarjava brez bistvenih informacij.
Če gledamo včerajšnji in današnji članek skupaj, je itak cela zmeda - včeraj so primerjali določen rang avta in en vidik stroškov, danes pa stroške servisa in spet drugačen rang avtov.
Stroške nakupa, energije, servisiranja (dodati že omenjene stroške zavarovanj in registracij!) bi bilo treba primerjati tako pri malih Renaultih iz včerajšnjega članka kot pri malo večjih VWjih iz današnjega članka.
Aja pa še to - se mi zdi da z e-Golfom bi bilo bolje primerjati bencinskega Golfa, ne TDI.... TDI kupi, kdor dela veliko kilometrov, tak pa se pomojem ne more vsak dan zajebavati s čakanjem na polnjenje baterije.

Strani: 1