Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 12.10.2016 12:21
Pohvaljeni, ker ste se lotili teme, ki presega agitprop. Vendar pri servisih ni dovolj navajati samo kilometre. Če je predpisan servisni interval npr. 30000 km oz. 1 leto, človek pa prevozi na leto 15000 km, bo do 150000 km moral plačati deset servisov in ne petih. To je pa bistvena razlika.

Potem je vprašanje cene obrabnih delov. Če so zavorne ploščice, brisalci, žarnice, gume, filtri za kabino itn. za npr. Zoe dražji kot za Clio, kar je možno, saj tudi servisi morajo od nečesa živeti, se kalkulacija spet lahko spremeni.

Poleg tega niste ne v prvem in ne v drugem delu primerjali stroškov registracije, cestnine, obveznega in kasko zavarovanja. Mar urednik avtomobilske rubrike ne ve, kaj pomeni total ownership cost?

P.S. Še to: v prvem delu ste primerjali pet let s po 15000 km na leto, v drugem delu pa primerjate stroške za 150000 km brez omembe let!?

Tako da: 5 za idejo in 2 za realizacijo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2620968

Strani: 1

milos9 sporočil: 1.046
Hvala pobalin,

glede TCO mi je vse jasno, mislim pa da smo zajeli vse glavne stroške. Glede servisov pa je takšna specifikacija servisov, pri e-golfu bo najbrž treba gledati le kilometre, ne leta. Pri dizelskemu je distributer navedel le kilometre, če pride prej leto naokoli, pa velja tisto. Dali smo skupni imenovalec, tokrat kilometre.

Strani: 1