41 min
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
56 min
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
1 ura
Najbolj brani članki danes
3 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
3 ure
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
4 ure
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
4 ure
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
4 ure
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
4 ure
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
5 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
5 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
5 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
5 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
5 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
6 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
7 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
7 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
8 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
8 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
8 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 07.10.2016 16:56
[jani1974]
Če se proizvodna cena avta zmanjša za 700 EUR, koliko se zmanjša zaslužek koncesionarja?
zakaj bi se zmanjšal zaslužek koncesionarja? oni so "vmesni kupec", ki od njih kupuje avtmobile in jih prodaja nam, "končnim kupcem"... "kupec" so pa še zmeraj. in nekako dvomim, da bi se zaradi eventuelno nižje proizvodne cene, znižale tudi cene za koncesionarje ali za nas, končne kupce. saj se že nekaj let na vse kriplje trudijo, da bi se znebili renomeja "discount" znamke, ki so si ga pridobili v letih med 1990 in 2005 s "super akcija, samo do konca tedna" prodajno metodo! kar seveda pomeni, da zadnje čase zelo neradi nižajo cene, v bodoče pa so itak javno objavili, da jih (najraje) ne bi več... ;).

če bo kdo "zaslužil", bo to PSA... pa tudi to dvomim, da jim bo uspelo. trenutno imajo velikansko (world-wide) zmedo pri platformah (novi modeli na starih), zamude z uvedbo nove CMP (sub C segment; razlog, vpletanje kitajskega solastnika) in malo proizvodnih zmogljivosti na moderni EMP2 platformi, na kateri naj bi delali vse nad B segmentom (razlog, gromozanska zguba v prejšnjih letih)...

torej, v bližnji prihodnosti jih čakajo predvsem velike investicije v posodobitev proizvodnje in lansiranje novih modelov na novi tehnologiji... šele po tem pa... mogoče tudi 700 eur nižji stroški na proizvedeno vozilo!
ni vrag, da bi ta "prihranek" krvavo rabli... za rezervo v eventuelnih "cenovnih vojnah" ali pa za pokrivanje stroškov, ki jih čakajo z zamenjavo generacije platform.