Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Nemci so včeraj zagnali hitri vlak ICE 4, Inter City Express, ki bo
naslednjih 14 mesecev poskusno vozil prazen in s potniki.
Handelsblatt v fotogaleriji ponuja 15 fotografij s kratkimi
komentarji o 25-letni zgodovini nemških ICE.
www.handelsblatt.com...39048.html
www.handelsblatt.com...39048.html
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2616623
Strani: 1
sporočil: 14.456
FAZ poroča o zboru delavcev v matični tovarni Volkswagna v
Wolfsburgu, ki je trajal več kot štiri ure. VAG je pred temeljitim
prestrukturiranjem in zmanjševanjem števila zaposlenih, ki naj bi
bilo neizogibno. Dizelski škandal je največji evropski avtomobilski
koncern prisilil v največjo preobrazbo v zgodovini, ta pa bo
nedvomno boleča. Zahtevana strokovna znanja, nove naloge, novi
načini dela ne bodo rešili 610.000 delovnih mest v svetovnem
koncernu z 12 znamkami, ki mora znižati stroške.
(op.pob.: Stroške mora znižati za to, da se bo lahko rešil iz groba, ki mu ga je izkopala relativno majhna peščica najbolj odgovornih, najbolje plačanih, najbolj maziljenih manežerskih strokovnjakov. Zimsko žito aka Winterkorn ne pozebe!)
Vendar naj bi VW delavcev ne pošiljal na cesto, ampak bo izkoristil upokojevanje Baby-Boom generacije iz 50-/60-tih let, za katero v veliki meri ne bo iskal naslednikov. Službe redno zaposlenih niso ogrožene, je zatrdil predsednik sveta delavcev Bernd Osterloch.
O načrtih prestrukturiranja bo več jasnega jeseni, ko se bo sklepalo pakt o prihodnosti s tarifno kolektivno pogodbo, objavili naj bi izsledke preiskave škandala in "Strategijo 2025". Znano pa je, da se bo VW bolj posvetil električnim avtomobilom, kjer seveda hoče postati Marktführer. Hočejo pa tudi več kritičih glasov znotraj podjetja.
(op.pob.: Stroške mora znižati za to, da se bo lahko rešil iz groba, ki mu ga je izkopala relativno majhna peščica najbolj odgovornih, najbolje plačanih, najbolj maziljenih manežerskih strokovnjakov. Zimsko žito aka Winterkorn ne pozebe!)
Vendar naj bi VW delavcev ne pošiljal na cesto, ampak bo izkoristil upokojevanje Baby-Boom generacije iz 50-/60-tih let, za katero v veliki meri ne bo iskal naslednikov. Službe redno zaposlenih niso ogrožene, je zatrdil predsednik sveta delavcev Bernd Osterloch.
O načrtih prestrukturiranja bo več jasnega jeseni, ko se bo sklepalo pakt o prihodnosti s tarifno kolektivno pogodbo, objavili naj bi izsledke preiskave škandala in "Strategijo 2025". Znano pa je, da se bo VW bolj posvetil električnim avtomobilom, kjer seveda hoče postati Marktführer. Hočejo pa tudi več kritičih glasov znotraj podjetja.
Volkswagen kündigt Personalabbau an
Christine Hohmann-Dennhardt, seit Januar Konzernvorstand für Integrität und Recht, warb auf der Betriebsversammlung für eine neue Unternehmenskultur. Mitarbeiter sollten in Zukunft kritische Themen offen ansprechen und nicht unter den Teppich kehren.
„Integres Handeln ist die Basis für jedes moderne, transparente und erfolgreiche Unternehmen“, sagte sie. Jeder Beschäftigte trage eine Mitverantwortung für die Neuausrichtung von VW. Um Fehlentwicklungen früh zu erkennen, will sie unter anderem die internen Systeme für anonyme Hinweisgeber (Whisteblower) verbessern.
www.faz.net/aktuell/...35558.html
Strani: 1