Izbrani forum: Odklop
Izbrana tema: Špeckahlanje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 14.456
Skoraj dve leti je že minilo od napovedi, da naj bi velika Edeka
prevzela 451 trgovin izgubarskega Tengelmanna. Kupčija se je po
scenariju "tojemožnosamovsloveniji" prebijala skozi razne instance,
ki so jo izmenično odobravale, kritizirale oz. prepovedovale.
Medtem Tengelmann po Spieglu pridela po 10 MEUR izgube na mesec,
manj oglašuje, ne investira, je dobra tarča konkurentov, tisoči
zaposlenih pa trepetajo za svoje službe.
Karl-Erivan Haub ist es leid. Monat für Monat kosten ihn die noch verbliebenen Tengelmann-Supermärkte Millionen. Und noch immer ist unklar, wie es mit den 450 Märkten und den rund 16.000 Mitarbeitern weitergeht. Die bereits vor fast zwei Jahren angekündigte Übernahme der Tengelmann-Märkte durch Edeka ist zu einer einzigen Hängepartie geworden.Domnevno zadnjo besedo o Edekinem prevzemu Tengelmanna bo nemško zvezno sodišče izreklo 15. novembra. Prevzem je najprej zavrl protikartelni urad, potem odobril zvezni gospodarski minister, nato ustavilo višje deželno sodišče v Düsseldorfu.
www.spiegel.de/wirts...12002.html
Am 15. November haben die Beschäftigten von Kaiser's Tengelmann Klarheit: Dann urteilt der BGH über den Zusammenschluss mit dem Branchenprimus Edeka.
www.spiegel.de/wirts...12329.html
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2616571
Strani: 1
sporočil: 14.456
SZ poroča, da "plim-plim" ton zvonjenja po sodbi sodišča Evropske
unije v EU ne more biti zaščiten kot blagovna znamka. Sodišče je
mnenja, da je načeloma ton zvonjenja lahko predmet zaščite, ampak
ga mora za to biti možno zapisati v notnem sistemu z notnim
ključem, pavzami in znaki.
"Plim-plim" je hotela (tudi za uporabo na TV) zaščititi brazilska družba Globo Comunicação e Participações, ki je del četrtega največjega medijskega koncerna na svetu. Na odločitev sodišča se lahko pritoži v roku dveh mesecev.
"Plim-plim" je hotela (tudi za uporabo na TV) zaščititi brazilska družba Globo Comunicação e Participações, ki je del četrtega največjega medijskega koncerna na svetu. Na odločitev sodišča se lahko pritoži v roku dveh mesecev.
Ein brasilianisches Unternehmen wollte zwei aufeinanderfolgende gis-Noten schützen lassen. Dem EU-Gericht ist das zu banal.
Ein simpler Klingelton aus zwei gleichen Tönen darf nicht als EU-Marke geschützt werden. Das entschied das Gericht der Europäischen Union am Dienstag in Luxemburg und bestätigte damit eine Entscheidung des EU-Markenamts. Ein brasilianisches Unternehmen hatte geklagt, weil das Amt dessen Tonfolge "Plim-Plim" wegen seiner Banalität nicht als Marke eintragen wollte.
www.sueddeutsche.de/...-1.3159794
Strani: 1