5 ur
Najbolj brani članki danes
5 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
7 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Gustl sporočil: 13.628
Zadnja sprememba: Gustl 09.09.2016 08:21
'Mislim, da v prihodnosti ljudje ne bodo več lastniki avtomobilov.'

Ni tako 1:0, vsekakor pa v to smer. Precej odvisno od mesta, kjer zivis. Ljubljana je majhna in bo se trajalo, da bo ostala infrastruktura zadovoljiva in omogocila podobno udobnost brez lastnega avta. Ceprav je precej odvisno od navad posameznika. Jaz ze v Ljubljani vecino opravim s kolesom in trolo.

Recimo v Münchenu je ze drugace, avto je res lahko breme, kot pisejo tu : siol.net/avtomoto/zg...ija-425414

Javni prevoz je eden boljsih na svetu.

Kolesarji so glavni na cesti.

UberX je 5 min stran. Tudi Uber Black ali Van. Ostali taksiji so se prilagodili, imajo svoj podobrn app: de.mytaxi.com/index.html

BMW Drive Now Sharing sistem www.drive-now.com/en raste zelo hitro, vedno vec je vozil na voljo. Vzames lahko tudi za vikend.
In kot mi je razlagal nek manager iz BMW, se mocno fokusirajo na to. Torej zavedajo se disrupcije, bolje da se sami kanibalizirajo, kot da jih drugi.

Poznam judi, ki so v zadnjem letu prodali svoj avto (zgornji BMW manager, recimo). Ali pa o tem resno razmisljajo, ker ga prakticno ne rabijo vec. Vkljucno z mano.

In ce se vrnem na prvo zgornjo izjavo. Ja, nekateri bodo se lastniki avtov, ker jim je voznja in lasten avto v uzitek.

Za one, ki bi sli iz A do B, pa se odpirajo nove moznosti, ki bodo za zacetek vsaj v vecjih urbanih srediscih res precej zmanjsale potrebe po lastnem vozilu.

V Sloveniji morda za zacetek to pomeni samo, da ne bo cisto vsak v druzini imel svoj avto.