Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kdo bo dobil službo v slovenskem Uberju?
Strani: 1
sporočil: 3.738
kaj prinaša uber, precej taksistov bo bolj siromašnih, nekateri
bodo ostali brez dela, javni prevozi bodo bolj prazni....in kdo bo
ves ta primanjkljaj pokril, ja vsak davkoplačevalec...in ko v
proračunu ne bo denarja bomo pa najeli kredit.. se pravi sami sebi
bomo naredili škodo, in uslugo neki firmi iz davčne oaze ( če se ne
motim) ki bo na nas služila, in da bo mir bo uboga raja poceni
potovala...tisti pa ki bodo opravljali storitev bodo pa dobili
nekaj kovancev in bodo uber zadovoljni...žalostno kako kratkovidno
se razmišlja...
sporočil: 13.625
[payme]Smo zelo blizu razbijanju okna, da bo ekonomija cvetela...
kaj prinaša uber, precej taksistov bo bolj siromašnih, nekateri bodo ostali brez dela, javni prevozi bodo bolj prazni....in kdo bo ves ta primanjkljaj pokril, ja vsak davkoplačevalec...in ko v proračunu ne bo denarja bomo pa najeli kredit.. se pravi sami sebi bomo naredili škodo, in uslugo neki firmi iz davčne oaze ( če se ne motim) ki bo na nas služila, in da bo mir bo uboga raja poceni potovala...tisti pa ki bodo opravljali storitev bodo pa dobili nekaj kovancev in bodo uber zadovoljni...žalostno kako kratkovidno se razmišlja...
sporočil: 3.465
[Gustl]A je rešitev, da pač Uber prepovemo, če skrajšamo tvoj zapis? Kako so se kočijaži usajali, ko so prišli avti... Razvoj je to.
> [payme]
> kaj prinaša uber, precej taksistov bo bolj siromašnih, nekateri bodo ostali brez dela, javni prevozi bodo bolj prazni....in kdo bo ves ta primanjkljaj pokril, ja vsak davkoplačevalec...in ko v proračunu ne bo denarja bomo pa najeli kredit.. se pravi sami sebi bomo naredili škodo, in uslugo neki firmi iz davčne oaze ( če se ne motim) ki bo na nas služila, in da bo mir bo uboga raja poceni potovala...tisti pa ki bodo opravljali storitev bodo pa dobili nekaj kovancev in bodo uber zadovoljni...žalostno kako kratkovidno se razmišlja...
Smo zelo blizu razbijanju okna, da bo ekonomija cvetela...
sporočil: 48.253
[Gustl]Ce prihaja UberX, ne bo nobene krize. Bo pa moral malo spustiti cene :), ker drugace v Ljubljani ze ne bo konkurencen. Bolj vprasanje je, ali bodo dispecerji dovolili svojim taksistom voziti za UberX.
> [payme]
> kaj prinaša uber, precej taksistov bo bolj siromašnih, nekateri bodo ostali brez dela, javni prevozi bodo bolj prazni....in kdo bo ves ta primanjkljaj pokril, ja vsak davkoplačevalec...in ko v proračunu ne bo denarja bomo pa najeli kredit.. se pravi sami sebi bomo naredili škodo, in uslugo neki firmi iz davčne oaze ( če se ne motim) ki bo na nas služila, in da bo mir bo uboga raja poceni potovala...tisti pa ki bodo opravljali storitev bodo pa dobili nekaj kovancev in bodo uber zadovoljni...žalostno kako kratkovidno se razmišlja...
Smo zelo blizu razbijanju okna, da bo ekonomija cvetela...
UberPOP je druga zgodba, a sploh je kje na jugu evrope?
sporočil: 48.253
Uberjevi vozniki, to verjetno veste, niso zaposleni, ampak so naši poslovni partnerji.:)
New economy. Espejastvo goes global. Svet se slovenizira.
sporočil: 13.625
[vrac]Zakaj je taxist s.p., ki vozi se za Uber X, delo na crno?
Kakšen razvoj neki? Delo na črno...
sporočil: 13.625
[bc123a]Po mojem je to neizogibno, nima veze s skovenizacijo, lahko morda malo bremzaš, ustavit ne moreš. Tehnološki razvoj pač, vse je hitreje, trg dela se temu prilagaja kot zna, postaja hitrejši. Ne pa nujno boljši, pravičnejši in predvsem - sustainable. Torej komot proti kakšni revoluciji...in potem, ko bo rešitev še bolj glupa, seveda nov krog.
> Uberjevi vozniki, to verjetno veste, niso zaposleni, ampak so naši poslovni partnerji.
:)
New economy. Espejastvo goes global. Svet se slovenizira.
By 2020, a separate study estimates that more than 40% of the American workforce, or 60 million people, will be independent workers—freelancers, contractors, and temporary employees.
www.fastcompany.com/...n-the-rise
sporočil: 13.625
[bc123a]Če bo cena enaka, je že konkurenčen. Boljša izkušnja (komur je pač všeč), tujci,...
Ce prihaja UberX, ne bo nobene krize. Bo pa moral malo spustiti cene :), ker drugace v Ljubljani ze ne bo konkurencen.
Bolj vprasanje je, ali bodo dispecerji dovolili svojim taksistom voziti za UberX.Ja, so pa na to vprašanje že naleteli na precej trgih, tako da ni ravno, da jih bo šokirala Slovenija.
UberPOP je druga zgodba, a sploh je kje na jugu evrope?Nisem zaznal, niti nisem zaznal, da bi forsirali, ker če imajo že z Uber X težave na trgu, zakaj bi forsirali. Naj se prvi poleže, trend je na njihovi strani, tako da bodo nadgradili, ko bo čas.
Če bodo še obstajali v tej obliki pri tem tempu kurjenja keša.
Val pa je sprožen, karkoli se zgodi z Ubrom, večina rešitev bo ostalo.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 08.09.2016 12:44
[Gustl]Podjetja navduseno prevzemajo just-in-time tehnologijo, in to so zacela delati tudi z delovno silo.
Po mojem je to neizogibno, nima veze s skovenizacijo, lahko morda malo bremzaš, ustavit ne moreš. Tehnološki razvoj pač, vse je hitreje, trg dela se temu prilagaja kot zna, postaja hitrejši. Ne pa nujno boljši, pravičnejši in predvsem - sustainable. Torej komot proti kakšni revoluciji...in potem, ko bo rešitev še bolj glupa, seveda nov krog.
By 2020, a separate study estimates that more than 40% of the American workforce, or 60 million people, will be independent workers—freelancers, contractors, and temporary employees.
www.fastcompany.com/...n-the-rise
Za to, da jih spravi k pameti je potreben samo kaksen Nijaz Hastor, ki jim "just-in-time" koncept zarine nekam, kamor sonce ne posije, brez vazelina :)
Z delovno silo je podobno. Lahko se obnasas do nje kot do "just in time", ampak potem ne smes biti presenecen, ko bos izgubljal projekte in zamujal z roki, ker delovne sile pac ne bo, takrat ko bi jo rabil.
Se ze dogaja, tudi v sloveniji, na veliko. Obstaja razlog, zakaj so podjetja nekdaj ljudi zaposlovala dolgorocno, tudi ce bi lahko izsiljevala "prekerne" oblike zaposlitve. Enak razlog, kot to, da se ob mocnem snezenju in enotedenski prepovedi za voznjo tovornjakov izkaze, da stroski skladisca vseeno niso tako veliki kot enotedenski izpad proizvodnje.
sporočil: 5.933
Zadnja sprememba: Vinci 08.09.2016 13:22
[bc123a]Saj Uber ima kljub mladosti že izkušnje s plačevanjem računa za tak način poslovanja. So se nedavno s 385.000 vozniki pogodili, da jim plačajo 100 milijonsk odškodnino. Pa med bolj znanimi je tudi primer Fedexa, ki se je v začetku leta pogodil z 12.000 vozniki, da jim plača skupaj 240 milijonov dolarjev odškodnine, pri čemer je Fedex s tem imel težave že dalj časa, zato so že leta 2011 spremenili "poslovni model" in več ne zaposlujejo freelancerjev direktno, ampak sklenejo pogodbo s podjetjem, ki ima zaposlene ali rentane voznike. :)
> Uberjevi vozniki, to verjetno veste, niso zaposleni, ampak so naši poslovni partnerji.
:)
New economy. Espejastvo goes global. Svet se slovenizira.
So pa tudi v pogodbah opredeljene takšne kazni v primeru neizpolnjevanja obveznosti, da si posamezniki ne upajo nič. Čist neuravnoteženo. Delajo za 2.000 dolarjev na mesec, odškodninska odgovornost pa milijonska.
sporočil: 13.625
[bc123a]Vse to povedano je sicer res, tako kot je bilo vse polno ovir in pasti pri čem drugem pa se je potem vseeno zgodilo, morda ravno zaradi vmesnih ovir in pasti nekoliko drugače, se pa je.
> [Gustl]
> Po mojem je to neizogibno, nima veze s skovenizacijo, lahko morda malo bremzaš, ustavit ne moreš. Tehnološki razvoj pač, vse je hitreje, trg dela se temu prilagaja kot zna, postaja hitrejši. Ne pa nujno boljši, pravičnejši in predvsem - sustainable. Torej komot proti kakšni revoluciji...in potem, ko bo rešitev še bolj glupa, seveda nov krog.
>
> By 2020, a separate study estimates that more than 40% of the American workforce, or 60 million people, will be independent workers—freelancers, contractors, and temporary employees.
>
> www.fastcompany.com/...n-the-rise
Podjetja navduseno prevzemajo just-in-time tehnologijo, in to so zacela delati tudi z delovno silo.
Za to, da jih spravi k pameti je potreben samo kaksen Nijaz Hastor, ki jim "just-in-time" koncept zarine nekam, kamor sonce ne posije, brez vazelina :)
Z delovno silo je podobno. Lahko se obnasas do nje kot do "just in time", ampak potem ne smes biti presenecen, ko bos izgubljal projekte in zamujal z roki, ker delovne sile pac ne bo, takrat ko bi jo rabil.
Se ze dogaja, tudi v sloveniji, na veliko. Obstaja razlog, zakaj so podjetja nekdaj ljudi zaposlovala dolgorocno, tudi ce bi lahko izsiljevala "prekerne" oblike zaposlitve. Enak razlog, kot to, da se ob mocnem snezenju in enotedenski prepovedi za voznjo tovornjakov izkaze, da stroski skladisca vseeno niso tako veliki kot enotedenski izpad proizvodnje.
Smer je po mojem kar jasna. Kako se bo rešilo ovire in pasti malo manj, je pa že "reševanje just-in-time" problemov verjetno priložnost za celo serijo startupov za dobit investitorje. Ker problem je realen in potencialno zelo drag.
sporočil: 27.123
[Gustl]zgodovinsko je megatrend "independent workers" (kaksno lepo marketinsko ime :) v bistvu pot v rikverc nazaj se celo pred obrtniske cehe, vsekakor pa proc od kakrsnegakoli organized labor, ki ima potem boljso pogajalsko pozicijo.
Smer je po mojem kar jasna. Kako se bo rešilo ovire in pasti malo manj, je pa že "reševanje just-in-time" problemov verjetno priložnost za celo serijo startupov za dobit investitorje. Ker problem je realen in potencialno zelo drag.
to se mogoce slisi fajn za vsakogar, ki cim slisi za sindikate, mu itak nese samo do slovenskih. izven tega mogoce ni tako fajn. no, razen ce se nikoli ne znajdes v situaciji, da prodajas delo.
sporočil: 13.625
[crt]Saj ne debatiramo o tem, ali je fajn ali ne. Ampak kam rine vse skupaj in sedaj je tudi tehnološko pogojeno. Pri vsej hitrosti ni vriante, da bi imel na eni strani konstanto (redne zaposlitve) in na drugi strani trg, ki se spreminja s tempom razvoja tehnologije. Za službe, ki so seveda izpostavljene takšnemu trgu.
> [Gustl]
> Smer je po mojem kar jasna. Kako se bo rešilo ovire in pasti malo manj, je pa že "reševanje just-in-time" problemov verjetno priložnost za celo serijo startupov za dobit investitorje. Ker problem je realen in potencialno zelo drag.
zgodovinsko je megatrend "independent workers" (kaksno lepo marketinsko ime :) v bistvu pot v rikverc nazaj se celo pred obrtniske cehe, vsekakor pa proc od kakrsnegakoli organized labor, ki ima potem boljso pogajalsko pozicijo.
to se mogoce slisi fajn za vsakogar, ki cim slisi za sindikate, mu itak nese samo do slovenskih. izven tega mogoce ni tako fajn. no, razen ce se nikoli ne znajdes v situaciji, da prodajas delo.
sporočil: 48.253
[Gustl]Bistven problem je ekonomsko ovrednotiti ceno "prekerstva". Ker hitro ga lahko podcenis (kot delodajalec), potem pa imas jebo.
Smer je po mojem kar jasna. Kako se bo rešilo ovire in pasti malo manj, je pa že "reševanje just-in-time" problemov verjetno priložnost za celo serijo startupov za dobit investitorje. Ker problem je realen in potencialno zelo drag.
Sicer ne vidim, zakaj bi bili stroski nizji, ce bi podjetja poslovala tako. Ker tako kot drugje tudi tu nastopi ekonomija obsega ene firme s tisoc zaposlenimi vs 1000 espejem.
Meni se zdi - in zato sem do tega skepticen - da gre ekonomsko cist lepo za "tragedy of the commons" - stroski bodo v koncni fazi prevaljeni na druzbo, obenem bodo pa firme lobirale za nizje davke, druzba/drzava bo morala pa se te stroske pokriti. Recimo zdravstveno oskrbo za nezavarovane, stroske delozacij in druzinskega razsula zaradi izpada dohodkov, itd.
In na zalost vidim precej vecje in direktne prihranke v tem, da enostavno vse to "placa drzava", prihranke pa poberejo firme. In se upirajo placati svoj delez davkov, tako kot apple.
sporočil: 48.253
[crt]Tudi cisto v ekonomskem smislu je regresija. 1000 ljudi si loceno rihta vsak detajl, ki ga drugace uredi delodajalec in seveda doseze prihranke ekonomije obsega.
> [Gustl]
> Smer je po mojem kar jasna. Kako se bo rešilo ovire in pasti malo manj, je pa že "reševanje just-in-time" problemov verjetno priložnost za celo serijo startupov za dobit investitorje. Ker problem je realen in potencialno zelo drag.
zgodovinsko je megatrend "independent workers" (kaksno lepo marketinsko ime :) v bistvu pot v rikverc nazaj se celo pred obrtniske cehe, vsekakor pa proc od kakrsnegakoli organized labor, ki ima potem boljso pogajalsko pozicijo.
to se mogoce slisi fajn za vsakogar, ki cim slisi za sindikate, mu itak nese samo do slovenskih. izven tega mogoce ni tako fajn. no, razen ce se nikoli ne znajdes v situaciji, da prodajas delo.
Vidim, da si bil se bolj brutalen kot jaz v opisu tega :)
sporočil: 48.253
[Gustl]To me spominja na predkrizne izjave (tam 2004-2006) da je v financnistvu prihodnost, da je to nova normala, itd itd.
Saj ne debatiramo o tem, ali je fajn ali ne. Ampak kam rine vse skupaj in sedaj je tudi tehnološko pogojeno. Pri vsej hitrosti ni vriante, da bi imel na eni strani konstanto (redne zaposlitve) in na drugi strani trg, ki se spreminja s tempom razvoja tehnologije. Za službe, ki so seveda izpostavljene takšnemu trgu.
Potem se je pa izkazalo samo da niso dobro znali ovrednotiti tveganj.
Tu velja povsem isto. Da ne bomo davkoplacevalci bailoutali se tega eksperimenta.
sporočil: 13.625
[bc123a]In potem se je zgodila kriza...potem se je bailoutalo in gremo naprej s finančnimi čarovnijami. V bistu je odličen primer. Sanja se mi ne, ali je tako jasno, da bo tudi tu vodilo v pizdarijo takšnih razsežnosti (ali celo večjo). Ampak trend se mi zdi povsem jasen.
> [Gustl]
> Saj ne debatiramo o tem, ali je fajn ali ne. Ampak kam rine vse skupaj in sedaj je tudi tehnološko pogojeno. Pri vsej hitrosti ni vriante, da bi imel na eni strani konstanto (redne zaposlitve) in na drugi strani trg, ki se spreminja s tempom razvoja tehnologije. Za službe, ki so seveda izpostavljene takšnemu trgu.
To me spominja na predkrizne izjave (tam 2004-2006) da je v financnistvu prihodnost, da je to nova normala, itd itd.
Potem se je pa izkazalo samo da niso dobro znali ovrednotiti tveganj.
Tu velja povsem isto. Da ne bomo davkoplacevalci bailoutali se tega eksperimenta.
Delovna mesta, kjer tehnologija hitro spreminja trg, so in bodo pod močnim pritiskom, da se odpravi konstanta. Pa sploh ne nujno zaradi pohlepa delodajalca, lahko da zaradi golega preživetja vseh vpletenih.
sporočil: 27.123
[bc123a]to je v bistvu nekako smer inercije.
Tu velja povsem isto. Da ne bomo davkoplacevalci bailoutali se tega eksperimenta.
eeem, hocem reci, tegaseparesnidalopredvideti :)
sporočil: 48.253
[crt]potem mi pac ne zameriti, ce je moja reakcija na izjave s katero sem se vkljucil v to debato pac zelo skepticno-cinicni "japajade".
> [bc123a]
> Tu velja povsem isto. Da ne bomo davkoplacevalci bailoutali se tega eksperimenta.
to je v bistvu nekako smer inercije.
sporočil: 31.870
[bc123a]... čuj, tu forum.finance.si/?m=...359&single sem zjutraj Novico nekaj vprašal, ampak mi ni hotel povedat, pa me zanima, če ti mogoče veš, če imajo Uberjevi vozniki partnerji status profesionalnih voznikov ...
> Uberjevi vozniki, to verjetno veste, niso zaposleni, ampak so naši poslovni partnerji.
:)
New economy. Espejastvo goes global. Svet se slovenizira.
sporočil: 27.123
[bc123a]jaz ti nic ne zamerim... but that's just me :P
> [crt]
> > [bc123a]
> > Tu velja povsem isto. Da ne bomo davkoplacevalci bailoutali se tega eksperimenta.
>
> to je v bistvu nekako smer inercije.
potem mi pac ne zameriti, ce je moja reakcija na izjave s katero sem se vkljucil v to debato pac zelo skepticno-cinicni "japajade".
sporočil: 48.253
[najobj]Obstajata dve vrsti uberja, ena je UberX, druga pa UberPop.
> [bc123a]
> > Uberjevi vozniki, to verjetno veste, niso zaposleni, ampak so naši poslovni partnerji.
>
> :)
>
> New economy. Espejastvo goes global. Svet se slovenizira.
... čuj, tu forum.finance.si/?m=...359&single sem zjutraj Novico nekaj vprašal, ampak mi ni hotel povedat, pa me zanima, če ti mogoče veš, če imajo Uberjevi vozniki partnerji status profesionalnih voznikov ...
UberX je globalna taksi sluzba, tako kot Metro, Rondo, itd, samo z boljso aplikacijo. Torej njen vstop v slovenijo ne pomeni cisto nic novega, ker tudi za ostale taksi sluzbe vozijo vozniki s.p.ji (poleg redno zaposlenih).
UberPOP je pa druga zgodba, in tisto kar slisis o tozbah proti Uberju je v glavnem posledica uvajanja storitve UberPOP, ki je sicer bila misljena kot neke vrste placljivi "car sharing", saj lahko vsak vozi, a je dejansko izrojena v nacin, kako taksirati brez vseh omejitev, licenc, itd...
V sloveniji bo gotovo Uber prisel samo z UberX, ne UberPOP, s katero se je po celem svetu zapletel v tozbe, ki so jih marsikje lokalci ze dobili.
Strani: 1