Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Daimler po težavah VW preveril odnose s svojimi dobavitelji
Strani: 1
sporočil: 3.698
Torej, pri Mercedesu imajo skritega tudi kup dreka. So pa glede
morebitnih problemov zelo dobro seznanjeni, saj so posodili svojo
zaposleno v VW, da počisti drek. Takrat so v izjavi za javnost
napisali, da odstopajo svoj vrhunski kader za dobrobit nemške
avtomobilske industrije. Samaritanci pa taki.
Torej, kaj poteza Mercedesa pomeni? Pomeni, da se bojijo, da bodo tudi njih dobili na kakšni nečednosti, ki jih bo dosti stala. In seveda tudi oni preverjajo, kako se bodo odzvali dobavitelji, če bodo strošek čiščenja dreka hoteli prevaliti na dobavitelje.
Torej, kaj poteza Mercedesa pomeni? Pomeni, da se bojijo, da bodo tudi njih dobili na kakšni nečednosti, ki jih bo dosti stala. In seveda tudi oni preverjajo, kako se bodo odzvali dobavitelji, če bodo strošek čiščenja dreka hoteli prevaliti na dobavitelje.
sporočil: 3.220
Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za
mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko
dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost
limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je
vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5
do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
sporočil: 6.570
[polene]Če je pri mleku faktor 3 ali 4, pa ga zna narediti vsaka krava, zakaj ne bi bil potem pri avtomobilih faktor 10 ali 20?
Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
sporočil: 48.253
Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh
pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes
you win, sometimes you lose.
sporočil: 48.253
[BeliF]Ce se prav spomnim je slo takrat za zaloge gotovih avtov. Sicer pa just in time pac stane, ampak na drugacen nacin kot te stane skladiscenje.
> [bc123a]
> Predvsem naj oni preverijo svoje poslovne modele, ki so sploh pripeljali do tega, da jih je Hastor zgrabil za jajca. Sometimes you win, sometimes you lose.
mislim da sem ravno tebi že zadnjič napisal - če en "šravf" manjka ne morejo narediti celega avta. rešitev bi bila, da opustijo just in time, ampak to se ne bo zgodilo, ker smo že 2008 kri scali zaradi prevelikih zalog in si nihče ne bo ponovno zanke okoli vratu vezal...
sporočil: 6.570
[BeliF]Ena dobava je v rezervi zato, če se tovornjak znajde v jarku.
ena varjanta bi bila, da imaš v pogodbi zapisano dodatno eno nabavo na zalogi pri dobavitelju (tako imamo pri nas). ampak to potem ni JIT, pa tudi če bi bil ti tista ena dobava bore malo pomaga (če gre za večje serije)
sporočil: 6.570
[BeliF]Ne vem, kaj je pri vas uradni razlog, ker so razlogi lahko različni - zaradi tipa proizvodnje (očitno vaša težava), načina transporta, oddaljenosti med dobaviteljem in kupcem ter pogodbenih določil in pripravljenosti zavarovalnic, katere rizike bodo pokrile.
heh, a to je uradni razlog? pri nas je bolj zato, da lahko sfuramo predčasne dobave, ki se hitro zgodijo če malček poskoči prodaja
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 10.09.2016 12:39
James Robert Liang je za VW delal od 1983, okrog leta 2008 je
prisel v ZDA in sodeloval pri prevari z izpusti NOx.Nekaj dni nazaj se je pogodil za petletno zaporno kazen s priznanjem krivde za prevaro ameriskih regulatorjev in potrosnikov.
Lepa grafika o glavah, ki jim grozi zapor: ftalphaville.ft.com/...engineers/
US department of Justice: www.justice.gov/opa/...ions-tests
Pogodba o priznanju krivde: www.justice.gov/opa/...6/download
V Evropi imamo zgolj Hastorja.
sporočil: 6.570
[BeliF]Mislil sem tipa proizvodnje v smislu, da se ne morete hitro prilagajati rasti naročil.
ne ne, ne more biti moja težava če oni narobe planirajo naročila... logistično je pa skoraj idealno tak da tudi to ni problem
sporočil: 3.220
[BeliF]
> [polene]
> Nemci cvikajo, ker večino delov proizvajajo v low cost državah za mizerne cene. Veliki proizvajalci pa pobirajo smetano. Ko dobavitelj dobavi proizvod ali polproizvod je njegova vrednost limitirana proti 0, če greš ta isti del kupit kot rezervni del je vrednost ogromna. Tisto kar se dobavlja kot prvo vgradnja je le 5 do 10 % cene v after marktu(rezervni deli).
to ne bo čisto držalo. rezervne dele je potrebno delati naknadno (izven serijske proizvodnje) kar pomeni dodaten strošek (tako denarno kot predvsem časovno)
Strani: 1