17 min
DAF Trucks s tremi nagradami fleet news
22 min
Nemški prometni minister bo testiral samovozeči tovornjak družbe MAN
33 min
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
1 ura
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 2
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
4 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
5 ur
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
6 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
7 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
7 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
8 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
8 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
9 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
9 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kje smrdi pri Darsovem poslu desetletja?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

nezbise sporočil: 16
[Glavni forum] Tema: Kje smrdi pri Darsovem poslu desetletja?
[#2610656] 02.08.16 17:00 · odgovor na: anon-198668 (#2587139)
Odgovori   +    0
Gospodje pri darsu, po mojem niso dovolj analizirali, kateri sistem cestninjenja ima in bo imel prednost pri cestninjenju. Ko dobimo v EU satelitski sistem Galileo, bo imelo prednost satelitsko cestbinjenje. V to sem globoko prepričan. Na te prednosti so pozabili?
Nekaj prednosti iz mojega Elaborata iz leta 2008, skupaj 20 strani.

2. Cilji satelitskega cestninjenja (SC) in nadgradnja Sistema:

2.1 Pravično plačevanje cestnine na celotnem cestnem omrežju

Evropska direktiva 2004/52/ES pravi: »Plačaj toliko, kolikor voziš«. SC omogoča, dovoljuje in zagotavlja, da se realizira evropska direktiva, ki vodi k realnemu plačevanju po prevoženih kilometrov. Poravnava obveznosti iz naslova letnega povračila za uporabo cest (kratko cestnina), ki ga vozniki plačujemo ob vsakoletni registraciji vozila, tudi ni v skladu z »Plačaj toliko, kolikor voziš« Mnogi starejši vozniki predvsem vdove upokojenke, plačajo cestnino za vozilo 50 % več kot stane letna vinjeta. Mnoge prevozijo le do 500 km. Torej voziš nič plačaj nič, ne drži. Ta sistem bo potrebno primerno bolj pravično dodelati. Rešitev za nastalo rešuje Sistem, ki sledi in upošteva: »Plačaj toliko, kolikor voziš«.
Po podatkih iz 2007 imamo v Sloveniji 504 km AC in 106 km priključkov na AC, 74 km HC in 27 km priključkov na HC, 940 km G (glavnih) cest, od tega 482 I reda in 466 II reda, 4363 km R (regionalnih) cest, od tega je 935 km I reda, 1223 km II reda in 2205 km III reda, 637 turističnih cest, Regionalne turistične ceste 596 km, Občinske ceste 32.233, Lokalne ceste LC 11.486 km, Glavne mestne ceste LG 116 km, Izbirne mestne ceste LZ 716 km, Mestne krajevne ceste LK 1.545 km, Javne poti JP 18.713 km, Javne poti za kolesarje 53 km.
Za motorni promet so tako v glavnem predvidene AC in HC 600 km, G, R, RT, LG, LZ in LK 8.244 km, tudi na večini občinskih cest (32.233 km) se odvija motorni promet.
Iz tega sledi zaključek, da pravično plačevanje cestnine (vseh državnih cest) omogoča le satelitski sistem, ki omogoča pravično plačevanje cestnin in ostalih prometnih uslug po celotnem cestnem omrežju v Sloveniji in pozneje po EU.
2.2 Možnost samodejnega plačevanja vseh cestnih uslug in glob

SC s Sistemom omogoča zraven plačevanja cestnin in ostalih prometnih cestnih uslug kot so parkiranje, tuneli, mostovi, prelazi, trajekti, globe…Vse finančne transakcije se vršijo samodejno vse do osebnega transakcijskega računa voznika. Finančno poslovanje se vrši tajno v smislu varovanja osebnih podatkov.

2.3 Prilagodljivost (fleksibilnost) Sistema

SC s Sistemom omogoča plačevanja različne višine finančne pristojbine, ki se nanašajo na krajevno, časovno in različnost vozil po hrupu, masi in onesnaževanju okolja. To pomeni, da določena mesta, deli mesta, naselja, turistični kraji, spalna naselja, bolnice, narodni parki…se z zakoni in uredbami določijo višine plačljivih pristojbin, ki se časovno in krajevno lahko dnevno menjajo oziroma določijo različne višine pristojbin na določenem kraju in času. V vsakem primeru Sistem opozori voznika, da je zapeljal v področje (določene mestne ulice, bolnišnice…), kjer so v tem času višje ali občutno višje finančne dajatve za prevoženo pot.

2.4 Prednosti satelitskega cestninjenja

SC ne rabi gradnje dragih in neestetskih portalov nad cestišči, ki se rabi pri mikrovalovnem cestninjenju (MC) na katerega se namešča elektronska oprema. Portali morajo biti opremljeni z zaščitnimi lestvami, pohodnimi podesti in zaščitnimi ograjami za varen dostop vzdrževalcev ki morajo biti nameščena na vsakem vstopu in izstopu na cesto in na vsakih nekaj kilometrov. Teh vstopov in izstopov je nekaj deset tisoč v Sloveniji. Ne rabi razvod energijskih vodov (električnih in telefonskih vodov) nad portali do elektronike. SC s Sistemom omogoča komuniciranje v smislu pravočasne informacije o razmerah na cesti po kateri se vrši promet…SC opozarja v vsakem času voznika med vožnjo na napake, neprevidnosti, prekrške in po nekajkratnem opozorilu, če voznik ne upošteva opozoril, Sistem samodejno ukrepa v skladu z veljavno (dopolnjeno) zakonodajo.

2.5 Večja ekološka in prometne varnost

Pomembna in važna pridobitev SC je opisana že v poglavju 1.1 in 1.2, ki je neprecenljive vrednosti na področju ekološke in prometne varnosti.