Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.906
Zadnja sprememba: najobj 02.08.2016 15:22
[FIN-311684]
> [najobj]
> > [FIN-311684]
> > V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta..
> ... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...
Po prometu, ki se v prihodnosti obeta iz Luke Koper bi Italijanske železnice morale takoj biti za..., če pa niso za, potem je nekaj narobe z bodočim razvojem Luke in je verjetno investicija v drugi tir, ki bi se vrnila v 150 letih neupravičena.
... čuj, nisem glih najbolj ziher, da bodo Italijani zelo veseli, ko bi s svojo železnico omogočili razvoj Luke Koper in s tem onemogočili razvoj svoje luke v Trstu ...

P.S.: vložek v infrastrukturo se običajno ne povrne v času običajnega človeškega življenja, zato običajno privatnik(i) ne vlaga(jo) svojega denarja v gradnjo infrastrukture in je zato gradnja infrastrukture običajno naloga države, ki za sebe pričakuje, da bo trajala bolj dolgo ... evo, in ziher tega sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica v Sloveniji ne bi bilo nikoli, če o gradnji železnice ne bi odločali daljnovidni vladarji na dunajskem dvoru, ampak bi kratkovidni znanstveniki na Financah na osnovi ekonomske učinkovitosti številk v excelovih tabelah odločali, kaj se splača gradit ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2610642

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[najobj]
> [FIN-311684]
> > [najobj]
> > > [FIN-311684]
> > > V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta..

> > ... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...

> Po prometu, ki se v prihodnosti obeta iz Luke Koper bi Italijanske železnice morale takoj biti za..., če pa niso za, potem je nekaj narobe z bodočim razvojem Luke in je verjetno investicija v drugi tir, ki bi se vrnila v 150 letih neupravičena.

... čuj, nisem glih najbolj ziher, da bodo Italijani zelo veseli, ko bi s svojo železnico omogočili razvoj Luke Koper in s tem onemogočili razvoj svoje luke v Trstu ...

Luka Koper, ki je pravkar preživela nespreten državni udar (drugič ne bo, ker bo udar bolj pripravljen), ne bo dolgo v državni lasti, ker državna lastnina v slovenskih podjetjih preprosto ne deluje. Tudi Telekom ne bo, Petrol, NLB, železnice, Dars...mi smo prezadolžena država na robu finančne vzdržljivosti...4%BDP le za obresti dajemo..še kakšna prodaja obveznic za dvig plač v javnem sektorju za 50%, potem pa nova kriza in PUF, naenkrat ugotovimo, da moramo vse prodati, kot danes Grki. Paket »Luka Koper + SŽ« po prav lepo zavita škatlica.

Strani: 1