2 uri
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
2 uri
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi
5 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
5 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
5 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
5 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
5 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
6 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
7 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
7 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
7 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
7 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
7 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
8 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
8 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
9 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
9 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
9 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 02.08.2016 10:20
[FIN-311684]
V Luki Koper se ukvarjajo predvsem s politiko, če bi se vsaj ukvarjali sami s sabo oz. le s sabo bi že zdavnaj ugotovili, da drugega tira z državnim denarjem ne bo in bi dali pobudo za gradnjo proge do Trsta, ki bo prej ko slej zgrajena, kajti Slovenija nikoli ne bo zgradila tako modernih prog kot Italija in Avstrija. Zakaj ne? V Sloveniji javni sektor »poje« vso akumulacijo in država ni sposobna financirati nobenih večjih javnih investicij. Namesto v investicije so vse naše kapacitete usmerjene v zadolževanje in plačevanje računov iz preteklosti, ki nas po Mramorju že stane 4% BDP oz 1,5 milijard oz. celi drugi tir "damo" letno le za obresti, ker pa javni dolg zaradi prevelikega in predragega javnega sektorja še vedno raste, bodo rasle tudi obresti.

... OK, zdaj pa še povej, zakaj bi se v Trstu trudili z razvojem svoje konkurence v Kopru ...

P.S.: ker že nekaj cajta samo flancajo, bi se Financarji počasi že lahko odločili, ali so za razvoj Luke Koper, ki ga brez drugega tira očitno ni, ker so zmogljivosti luke že na meji zmogljivosti železnice ... aja, in 1,5 milijard oz. celi drugi tir vsako leto zmanjka za penzije, tako da je zadolževanje itak naša usoda ...