Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-178149 sporočil: 4.311
[1357]
Tako kot je v industriji organizirana dostava "just in time". Pojdi si pogledat kako imajo organizirano logistiko v Revozu naprimer.
Zakja misliš da se danes elektronsko transporti spremljao skozi vso pot transportiranja? Ravno zaradi optimiziranja vseh členov v transportni verigi od dobavitelja pa do končnega naslovnika transportiranega blaga. Njavečji strošek je da transportirano blago nekje v transportni verigi stoji brez kakaršnega koli razloga/ koristi in zaradi tega se delajo tehnološke prenove v logističnem poslovanju da tranportirano blago čim hitreje ali pa če je le mogoče brez kakršnega koli ustavljanja in s čim manj stroški pride od dobavitelja do naročnika.
Pozabil si samo na eno malenkost, v luki se raztovori 3.000 TEU v 24 urah, potrebuješ torej skoraj 3.000 kamionov in ti ki si dober logist daj organiziraj, da bo točno določen kamion vsakih 30sekund na točno določenem mestu, ne da bi imel en zeeelooo velik parking. To sem te vprašal. Ampak ko boš ti poslal iz ene ladje 3.000 kamionov iz Kopra in iz druge (recimo razsuti tovori) 10.000 kamionov v 24 urah (luka namreč plača visoke penale za prepočasno raztovarjanje) me prav zanima kako bo potekal tvoj zveličavni ”just in time” koncept. In ne pozabi, tvoji kamioni moraj tudi pripeljati podobno število kontejnerjev. In sedaj se pa cesta zapre za samo kakšno uro zaradi nesreče...... O posledicah na tvoj koncept pa raje ne razmišljam. Pa še to mi zaupaj, kako pa ti sortiraš na AC kamione, da bodo v luko prihajali na 30s v točno določenem vrstnem redu?
Pa še en primer, vsak teden gre iz Kopra v Žilino na Slovaškem 5-6 vlakov za tovarno KIA. To je okrog 300 TEU. In ne mi reč, da vsak dan ladja pripelje po voznem redu 50 kontejnerjev za Žilino. In tu se tvoj koncept ”just in time” podre. Ti, ki si zagovornik firektnega pretovarjanja, bi recimo vsaka 2 tedna (recimo da ladja pripelje vsaka dva tedna) v osmih urah naložil 600 kamionov, naslednjih 13 dni bi pa gledal v luft..... Nekaj je poslušati teorijo in je ne preveč razumet, drugo so pa transportna dejstva z vsemi omejitvami. In pri ceni prevoza se išče minimum ob upoštevanju REALNIH predpostavk, tudi take, da bodo enkrat na zimo ceste zaprte za nekaj dni, kar je povsem realna predpostavka v alpskem svetu. Seveda veleumni pol-logistiki za zastoj in razsulo svojega koncepta potem obtožujejo cestarje..... in ne svojih z naravo skreganih predpostavk.....