33 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
5 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
6 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
6 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
8 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
Kolega, kamion lahko v enem šihtu prevozi 700 kilometrov, to je pa razdalja od LK do Niremberga, Plzna ali Budimpešte. in vsi kontejnerji, ki imajo naložene dokončane izdelke namenjene trgocvinski dejavnosti je za njihov transport veliko ugodnejši cestni transport ker je lahko kontejner še isti dan ko je kontejner snet z ladje že dostavljen na naslov ( pogoj je še da gredo fakture naprej pred kontejnerji do špediterja in da špediter rezervira termin carinjenja glede na prihod ladje v priastanišče in njen raztovor). Enaka je povratna procedura pri dostavi kontejnerjev v luko za odpremo. Samo ta varijanta ne odgovarja LK ker ni ležarin je zgolj storitev pretovora. In podobna zgodba je pri vseh tovorih razen pri generalnih tovorih izvenseriskih mer. In to govorim iz lastnih izkušenj ker sem bil priča tem operacijam v pristanišču Bremerhafen ( kontejner je šel na pot iz pristanišča dve uri po raztovoru z ladje z opravlejnimi vsemi cariskimi postopki; blago je bilo po poreklu izven EU). pa je Bremerhafen precej večje pristanišče od LK.
Želežniški transport od luke do naslovnika ali obratno se izplača edino v primeru da ima naslovnik na svojem naslovu želežniški tir in da je velika količina enot namenjena istemu naslovniku. To normo ekonomičnosti pa opravičujejo edino prevozi velkih količin razsutih tovorov za istega naslovnika ali velika količina kontejnerjev z vsebino namenjeno nadaljni proizvodnji. Vsi ti naslovniki ( železarne, velike tovarne, predvsem elektro strojnega sektorja živilsko predelovalna industrija) in veletrgovci z fosilnimi energenti imajo ob svojih proizvodnjih ali skladiščnih enotah svi svoje želežniške tire.

Sam imam občutek da se jim v LK lahko zgodi da so hoteli iz brloga izbezati lisico ( jazbeca) izbezali bodo pa kako veliko večjo in mnogo nevarnejšo zver, ki ji ne bodo kos.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2605359

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[1357]
Kolega, kamion lahko v enem šihtu prevozi 700 kilometrov, to je pa razdalja od LK do Niremberga, Plzna ali Budimpešte. in vsi kontejnerji, ki imajo naložene dokončane izdelke namenjene trgocvinski dejavnosti je za njihov transport veliko ugodnejši cestni transport ker je lahko kontejner še isti dan ko je kontejner snet z ladje že dostavljen na naslov ( pogoj je še da gredo fakture naprej pred kontejnerji do špediterja in da špediter rezervira termin carinjenja glede na prihod ladje v priastanišče in njen raztovor). Enaka je povratna procedura pri dostavi kontejnerjev v luko za odpremo. Samo ta varijanta ne odgovarja LK ker ni ležarin je zgolj storitev pretovora. In podobna zgodba je pri vseh tovorih razen pri generalnih tovorih izvenseriskih mer. In to govorim iz lastnih izkušenj ker sem bil priča tem operacijam v pristanišču Bremerhafen ( kontejner je šel na pot iz pristanišča dve uri po raztovoru z ladje z opravlejnimi vsemi cariskimi postopki; blago je bilo po poreklu izven EU). pa je Bremerhafen precej večje pristanišče od LK.
Želežniški transport od luke do naslovnika ali obratno se izplača edino v primeru da ima naslovnik na svojem naslovu želežniški tir in da je velika količina enot namenjena istemu naslovniku. To normo ekonomičnosti pa opravičujejo edino prevozi velkih količin razsutih tovorov za istega naslovnika ali velika količina kontejnerjev z vsebino namenjeno nadaljni proizvodnji. Vsi ti naslovniki ( železarne, velike tovarne, predvsem elektro strojnega sektorja živilsko predelovalna industrija) in veletrgovci z fosilnimi energenti imajo ob svojih proizvodnjih ali skladiščnih enotah svi svoje želežniške tire.

Sam imam občutek da se jim v LK lahko zgodi da so hoteli iz brloga izbezati lisico ( jazbeca) izbezali bodo pa kako veliko večjo in mnogo nevarnejšo zver, ki ji ne bodo kos.
Daj ti prosim meni nevednežu razloži, kako bi organiziral promet v Luki, da bi 24 ur na 30 sekund natančno dostavil kamion, ki bi naložil točno določen kontejner. Dvigala namreč pretovorijo okoli 3000 kontejnerskih enot v 24 urah. Jaz si to bolj težko predstavljam, če pomislim, da je luški prostor omejen. In kako boš skordiniral prihod skoraj 3000 kamionov po cesti v luko brez zastojev. Potreben bi bil mnogo večji parking, kot se sedaj potrebuje prostora za kontejnerje, zloženi so namreč lepo eden na drugega....

Praviš, da je železniški prevoz kontejnerjev nekonkurenčen, pa mi prosim razloži, zakaj v/iz luke pelje na teden preko 100 kontejnerskih vlakov s kapaciteto okoli 5-7000 TEU na preko 20 različnih destinacij, pri čemer sodeluje cel kup prevoznikov kot so ADRIA kombi, ADRIA transport, METRANS, RCA,....

Res je kamionski prevoz hitrejši, vsaj pri nas, toda kaj ti pomaga dan krajši prevoz v Evropi pri tedne dolgem pomorskem prevozu, pri čemer seveda računaš na težko dosegljivo direktno pretovarjanje ladja-kamion in seveda tudi obratno kamion ladja.....

Strani: 1