Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-333107 sporočil: 8.271
[darko32]
Če dobro spremljaš trenutno politiko transporta vidiš, da si večji izvozniki zavzemajo za znižanje cene prevoza enega kontejnerja in ene tone tovora do končnega cilja. TAko se gradijo večje ladje, ki naj bi pripeljale več kot 16000 kontejnerjev. ŽAl pa opažam, da v KOPER pridejo v bistvu samo z nekaj kontejnerji in še če zraven dodaš stroške, ki jih navaja članek pa dobimo nerentabilno LUKO. Potem pa gremo pogledat na AC, k ivozijo iz juga Italije na sever pa vidimo nepregledne kolone kamionov.

Odgovor je povsem jasno viden v tem članku. Vsled tega popolnoma podpiram, da se pošlje specialce, davčno in delovno inšpekcijo v LUKO in sočasno v vse SP-je, k i ribarijo po LUKI.
Nisem strokovnjak, pa vseeno. Bojim se, da mešaš jabolka in hruške.

Eno so posebni prevozi, npr. tankerji z nafto, ladje za avtomobile; ..... drugo je kontejnerski terminal in njegova logistika. Seveda je mogoče, da bi razložili celotno kontejnersko ladjo, vendar je to bolj posebni primer, kakor izbrano pravilo, če razložijo le 10% kontejnerjev, je to lahko že uspeh, vkrcajo nekaj novih in ladja gre naprej,..... v druge luke po svetu. Koper je zanimiv za ladje z vzhoda, morda afrike, morda tudi iz drugje, .... za dolečeno območje srednje Evrope.

Samo toliko za začetek, :) iztočnico in nadaljevankje.

l.p.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2604949

Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
Predlagam novinarju FINANC, da gre na ŽElezniško postajo in spremlja tuje lokomotive, ter preveri kateri tovor največkrat peljejo. Ta podatek bo znimiv, saj je Srednja Europa slabo pokrita in je cena transporta previsoka glede na izvoz in uvoz. Zato se ne smemo čuditi, če ni zagona gospodarstva.

Strani: 1