Hvala za dopolnjeno poglobljeno podajo bolj točnih podatkov. Če
gledava nekega izvoznika je njemu najcenejše, da dostavi na eno
mesto čimveč tovora in to čim bližje osrednjemu trgu. Tako je sedaj
paradoks, ki ga ti navajaš, da je trojni problem pri vožnji tovorov
na tako veliki ladji, saj morajo že pri nakladanju paziti in
soltirati tovor, da ga lahko puščajo po več lukah. Posledično pa
takse podražijo prevoz in imamo nerentabilno gospodarstvo. Glede
vlakov pa naslednje: Kolikor gremo na net in preštejemo kontejnerje
na vlakih po svetu vidimo, da je pri nas omejitev in izredno malo
je vlakov v SLO, da pripeljejo več kot 50 kontejnerjev na enkrat.
Če gledamo članek, k iso ga objavile FINANCE pred nekaj časa
vidimo, da se glavni izvoznik zanima za izgradnjo drugega tira in
sočasno bi še povečal dostop večjih ladij v KOPER, kar bi bila
korist za vse v verigi. Žal pa klika v KOPRU temu nasprotuje, ker
bi potem izgubili del zaslužka barabini za svoj žep.
Zato podpiram odstavitev vseh v Kopru in pošiljanje specialcev v
LUKO.