Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
IZ teh števlk je kristalno jasno, da ni nacionalni interes ampak kako blokirati to področje in si zagotoviti še naprej nadzor neglede za ceno škode državi. ZAto si upam trditi, da drugi tir nikoli nebo zgrajen, ker se skriva ključ financiranja prav v tej točki. Če pride večja ladja v LUKO in pripelje 16000 kontejnerjev in na vlak lahko naložijo 50 kontejnerjev dobimo številko, ki bi bila v prid ŽElezniškemu transportu. ŽAl pa očitno lobiji ali tipa MATIĆ,JOVIČIĆ blokirajo transport, da lahko zagotovijo si polnenje lastnih žepov.

Sam zagovarjam, da se omogoči za vsako ceno transport in uvoz večjih ladij, k ipripeljejo do 16000 kontejenrjev in to bi bilo celo dobro za Slovensko gospodarstvo, ker bi padla cena transporta. Žal pa očitno v LUKI delajo vse da naredijo škodo.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2604804

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[darko32]
.... Če pride večja ladja v LUKO in pripelje 16000 kontejnerjev in na vlak lahko naložijo 50 kontejnerjev dobimo številko, ki bi bila v prid ŽElezniškemu transportu. ŽAl pa očitno lobiji ali tipa MATIĆ,JOVIČIĆ blokirajo transport, da lahko zagotovijo si polnenje lastnih žepov.

Sam zagovarjam, da se omogoči za vsako ceno transport in uvoz večjih ladij, k ipripeljejo do 16000 kontejenrjev in to bi bilo celo dobro za Slovensko gospodarstvo, ker bi padla cena transporta. Žal pa očitno v LUKI delajo vse da naredijo škodo.
Govoriš o staver, ki jih ne poznaš. Koperska luka pretovori letno okoli 750k TEU (standardna kontejnerska enota, 20 čevljev), torej kakšnih 2000 dnevno. Z ladjami s kapaciteto 1600 TEU bi šlo bolj težko. Vidijo se sicer "majhne" ladje, do 3000 TEU se uvrščajo v tip "feeder" in prevažajo tovor bolj v lokalnih razmerah, Sredozemlje in dovoz do velikih terminalov, recimo Goia Tauro (Kalabria, IT) je tipična luka za pretovor na velike ladje. Koper pa obiskujejo tudi velike ladje, na direktni liniji proti Vzhodu. Le te pa imajo kapaciteto preko 3000 TEU in sodijo v "Post-Panamax" in "New Panamax razred. Dolžina največje leta (feb. 2015), Ocean 3 (CMA-CGM) je bila tako 367 m. Kapaciteta takih ladij pa je preko 5000 TEU. Druga stvar je koliko se razloži/naloži, toda te ladje tipično obiščejo več severno jadranskih luk in seveda je temu utrezen tudi pretovor z ladje. Nesporno dejstvo pa je, da je Koper (in tudi nekatera druga SJ pristanišča, seveda v manjši meri) pomemben dejavnik (rast prometa) v transportni verigi in uspešno konkurira severnim lukam (padec prometa!) pri transportu na vzhod!

Pa še to, kapaciteta tovornega vlaka na SŽ iz Kopra je okoli 70-80 TEU in ne 50 kontejnerjev, saj je dolžina omejena na okoli 500 m, kar je precej manj od standardne dolžine po UIC in znaša v Evropi 750 m. Takšno je pač stanje infrastrukture za katero ministri skrbe bolj mačehovsko.

Strani: 1