Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-297624 sporočil: 8
Imam štiri šoloobvezne otroke in spremljam spreminjanje učbenikov sedaj že 10 let. To je neverjetno. Vedno slabši so, notri piše vedno manj. Npr. stari DZ za fiziko v 9.razredu je bil odličen ( dobor, da jih spravljam ), novi izgleda kot DZ Lili in Bine za 1. razred, 33 % vseh strani je praznih, namenjenih beležkam, vaje pa le za 1. raven.
Povejte mi, se je snov, ki se jo v OŠ učimo, v zadnjih 30letih spremenila? Je kdo pogruntal kaj novega, dobil Nobelovo nagrado, ker 203+203 ni več 406?
Aja, čakajte... po 5.sklonu, ki se imenuje MESTNIK, se ne vprašamo več ''Pri kom ali pri čem?'' ( pri meni) ampak O kom ali o čem? Zakaj se torej imenuje mestnik?

Naši petošolci so letos morali na skrivaj poleg novega učbenika uporabljati še starega, ker notri enostavno ni snovi, ki se jo učijo.
Kako so lahko učbeniki v gimnaziji vsaj že 6-8 let enaki?