Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Al si dedec al si Cerar!
Strani: 1 2
sporočil: 7.929
Zadnja sprememba: FIN-379669 29.06.2016 17:14
Članek je in ni "smotrn".Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.
Cerarjeva vlada stoji za številko 1,4 mlrd EUR, vendar ne pove, ali je to končna številka in, še pomembneje, ali je to smotrna cena. Za večino normalnih ljudi to ni smotrna cena, vendar Vlada je ustanovila projektno družbo, da izpelje projekt za vsaj 1,4 mlrd EUR.
Vlada ne pove, od kod bo dobila denar, nima finančne projekcije, nima nič. Edino gradbeno dovoljenje za traso, za katero ne vemo, ali je smotrna.
Vmes pa pijavke pobirajo milijone za projekte, ki so očitno 80% sami sebi namen. Vse našteto pa pomeni, da v državi vlada Kaos, ne pa Vlada.
Slovenska Vlada (in z njo Cerar) je edina odgovorna za ta Kaos.
sporočil: 204
Se ne bi čisto strinjal. Cmerec je okoli velike noči pred svoj prag
postavil svojo spremljevalko.. to pa zmore samo pravi dedec.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 29.06.2016 17:25
Cerar je neprevedljiv podobno kot Joyceov Finnegans Wake s tem, da
je Joyce namenoma napisal takšno knjigo, Cerar pa le zmedo v glavi
udejanja v praksi. Cerar je bolan, le od česa boluje se ne ve,
kajti vse dobre bolezni so že zasedene.
sporočil: 5
čas vnosa: 29.06.16 17:21
Bravo, ni kaj za dodati!
Sicer se mnogi ne strinjajo, ampak v tem pogledu sta pa JJ in ZJ zagotovo mnogo bolj dedca od MC. Ampak to že vsi vemo, novo pa je to, da je še celo AŽK bolj dedec kot MC.
Sicer se mnogi ne strinjajo, ampak v tem pogledu sta pa JJ in ZJ zagotovo mnogo bolj dedca od MC. Ampak to že vsi vemo, novo pa je to, da je še celo AŽK bolj dedec kot MC.
sporočil: 6.393
Če bi bila Marjetka, ne bi bilo Brexita.Spet neumen članek. Kot vemo, se zgodovina ne ukvarja z alternativnimi scenariji.
sporočil: 3.757
Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.Kdo smo to mi, ki rabimo drugi tir?
sporočil: 7.929
Zadnja sprememba: FIN-379669 29.06.2016 20:51
Gospodarstveniki ga rabijo čez 5 do 7 let in naprej. Če temu ne
verjameš, potem pač imej to mnenje. Vprašanje je še, ali
potrebujemo drugi tir kot zgolj tovorni ali kot variantni
potniško-tovorni.
sporočil: 8.271
Trst in Gorica sta se nam seveda še najbolj približala z EU in z Natom, ki pa je posebej na Primorskem in med zagovorniki statusa quo ena taka zlobna institucija, ki bi jo bilo najbolje zminirati.Eh, simonca!?
Tole -članek v celoti- lahko napiše samo nekdo, ki nima veze s Primorsko, hodi na smučanje v avstrijo, ima pavšal prikolico na hrvaškem in jamra, jokca in stokca, da mu -ji- bo standard padel, ko bo odšla v penzijo.....
Čisti FLANC, bi rekel Prof. Lozar!
sporočil: 8.271
[]Dobro napisano!
Članek je in ni "smotrn".
Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.
Cerarjeva vlada stoji za številko 1,4 mlrd EUR, vendar ne pove, ali je to končna številka in, še pomembneje, ali je to smotrna cena. Za večino normalnih ljudi to ni smotrna cena, vendar Vlada je ustanovila projektno družbo, da izpelje projekt za vsaj 1,4 mlrd EUR.
Vlada ne pove, od kod bo dobila denar, nima finančne projekcije, nima nič. Edino gradbeno dovoljenje za traso, za katero ne vemo, ali je smotrna.
Vmes pa pijavke pobirajo milijone za projekte, ki so očitno 80% sami sebi namen. Vse našteto pa pomeni, da v državi vlada Kaos, ne pa Vlada.
Slovenska Vlada (in z njo Cerar) je edina odgovorna za ta Kaos.
1,4 malo gor ali malo dol, je kar realna številka.
A ne gre za to. Gre za to, ali bomo šli v širitev in nove investicije iz storitev transporta in logistike. To ni strategija za naslednjih 10, ampak 50 let!
Če se gre v to (nacionalno) stategijo, potem bo še veliko stvari, ki jih bo potrebno izboljšati in zgraditi, .... in seštevek teh številk bo velik....
Vmes pa pijavke pijejo denar,.... se mastijo s klobasami in kislim zeljem, .... in mešajo, prodajajo in tiskajo/pišejo meglo. :)
sporočil: 3.006
čas vnosa: 29.06.16 22:56
Dejstvo je, da je Cerar nemoralna mevža brez avtoritete, znanja,
vizije ter zelo podvržen odlašanju in neukrepanju. Zelo podobno je
pisanje gospe urednice; brez repa, glave, znanja slovenščine in
prave vizije, kaj sploh želi povedati.
sporočil: 4.450
[]Ne, ne potrebujemo drugega tira. Takega, za 1,4mrdEUR že ne (na koncu bo itak preko 2mrdEUR).
Članek je in ni "smotrn".
Bistvo drugega tira je: Rabimo ga, vendar nihče v tej državi ne pove zatrdno, koliko bo zares stal oziroma bi morali zanj plačati, da bi lahko dejali, da je ekonomsko upravičen.
Cerarjeva vlada stoji za številko 1,4 mlrd EUR, vendar ne pove, ali je to končna številka in, še pomembneje, ali je to smotrna cena. Za večino normalnih ljudi to ni smotrna cena, vendar Vlada je ustanovila projektno družbo, da izpelje projekt za vsaj 1,4 mlrd EUR.
Luka Koper je imela v letu 2015 manj kot 7mioEUR dobička. Če dobiček takoj potroji in ves dobiček nameni drugemu tiru, ga bo odplačevala 70 let!!! Brez obresti.
Naj se potegne tir do Trsta.
sporočil: 3.757
[]Za hece pa si.
Gospodarstveniki ga rabijo čez 5 do 7 let in naprej. Če temu ne verjameš, potem pač imej to mnenje. Vprašanje je še, ali potrebujemo drugi tir kot zgolj tovorni ali kot variantni potniško-tovorni.
sporočil: 8.684
čas vnosa: 29.06.16 19:34
Ja tale Kraševec - generalni sekretat te vlade je lep primerek in
nadroben dokaz barabinstva v naši državi. Sramota je blaga beseda
za tele, ki nam trenutno vladajo ....
sporočil: 227
čas vnosa: 29.06.16 18:27
Bebav predsednik vlade je samo odraz bebavih (včeraj tudi uredno
potrjeno - funkcionalno nepismenih) volilcev. Naj Michael Moore
naredi še film o produktih slovenskega šolstva.
sporočil: 60
čas vnosa: 29.06.16 16:34
Ne morejo države voditi pravniki in ekonomisti, to so ljudje ki ne
razumejo da je teorija brez prakse slepa.Imamo same slepce ki na
svodijo mi pa ki vidimo jim sledimo in to je to.
sporočil: 3.223
Zadnja sprememba: anon-149637 30.06.2016 06:57
[rx170]Odvisno koliko in kako vsebino razume tisti,ki ga bere.
>Če bi bila Marjetka, ne bi bilo Brexita.
Spet neumen članek. Kot vemo, se zgodovina ne ukvarja z alternativnimi scenariji.
sporočil: 3.223
Zadnja sprememba: anon-149637 30.06.2016 06:51
Sramota je blaga beseda za tele, ki nam trenutno vladajo ....Verjetno si mislil...teleta.
sporočil: 1.022
Luko prodati Nemcem, oni pa bodo pripeljali poceni kitajske
delavce. Pa bo mir in drugega tira ne bo!
sporočil: 83
Trenutno v Kopru gradijo 6km izvlečnega tira. Cena = 30 miljonov.
Pa malo matematike:
to je 5 miljonov / kilometer. Celotna trasa 2. tira je cca. 30km (28 pa še malo :)), če množimo s cifro 5mio/km, stane 2.tir 150 miljonov. Pa naj bo še en lep tunel za enih 150 miljonov, nas pol to košta 300 miljonov. Rečemo da bo 500 miljonov, zaradi provizij :). Od kje pri bogu so naračumali 1,4 milijarde???
to je 5 miljonov / kilometer. Celotna trasa 2. tira je cca. 30km (28 pa še malo :)), če množimo s cifro 5mio/km, stane 2.tir 150 miljonov. Pa naj bo še en lep tunel za enih 150 miljonov, nas pol to košta 300 miljonov. Rečemo da bo 500 miljonov, zaradi provizij :). Od kje pri bogu so naračumali 1,4 milijarde???
sporočil: 1.741
Prispevek je mešanica ideologije, nekaterih pravih ugotovitev in
laži. Avtorici se vidi , da je ujetnica finančnih lobijev. Ni
omenila, da smo se zaradi takšnih in drugačnih finančnih bravur
zadolžili za preko 20 mlrd, ki jih bodo plačevale še mnoge
naslednje generacije, ki avtorico tako skrbijo. Za avtoceste, ki
jih stalno poliva z gnojnico pa smo se zadolžili za 2,5 mlrd, ki
jih bodo vračale tudi naslednje generacije, vendar se bodo po njih
tudi vozile! Kaj imamo pa od ostalih finančnih 20 mlrd posojil?
Tajkunske zgodbe, jahte in denar v davčnih oazah.
Kako kompetentna je avtorica kaže njena trditev, da so bile avtoceste trikrat preplačane:
Ugledna svetovna revija World Highways je maja 2010 objavila:
Med osmimi evropskimi državami (Avstrija, Madžarska, Slovaška, Češka, Danska, Hrvaška, Slovenija in Nemčija) je Slovenija med najcenejšimi po vrednosti km zgrajene povprečne avtoceste. Najdražja je Avstrija z 12,87 mio na km zgrajene AC, Slovenija je s 7,29 mio na km na šestem mestu, za nami sta le Hrvaška s 6,682 mio na km in Danska s 5,89 mio na km
Pri tem avtor opozarja na vpliv zahtevnosti terena na ceno km AC. V članku ugotavljajo, da npr. v gorskem terenu gradi najdražje Nemčija s 25,99 mio na km, sledi Avstrija z 24,97 mio /km s Češko, najcenejši pa sta Slovenija in Hrvaška.
Mostovi na avtocestah so najdražji na Madžarskem, sledijo Danska, Nemčija in Češka. Najcenejši mostovi so na Hrvaškem, sledi Slovenija in Slovaška.
Če bi bila avtoričina trditev resnična koliko so šele preplačale ugledne razvite države?
Kako kompetentna je avtorica kaže njena trditev, da so bile avtoceste trikrat preplačane:
Ugledna svetovna revija World Highways je maja 2010 objavila:
Med osmimi evropskimi državami (Avstrija, Madžarska, Slovaška, Češka, Danska, Hrvaška, Slovenija in Nemčija) je Slovenija med najcenejšimi po vrednosti km zgrajene povprečne avtoceste. Najdražja je Avstrija z 12,87 mio na km zgrajene AC, Slovenija je s 7,29 mio na km na šestem mestu, za nami sta le Hrvaška s 6,682 mio na km in Danska s 5,89 mio na km
Pri tem avtor opozarja na vpliv zahtevnosti terena na ceno km AC. V članku ugotavljajo, da npr. v gorskem terenu gradi najdražje Nemčija s 25,99 mio na km, sledi Avstrija z 24,97 mio /km s Češko, najcenejši pa sta Slovenija in Hrvaška.
Mostovi na avtocestah so najdražji na Madžarskem, sledijo Danska, Nemčija in Češka. Najcenejši mostovi so na Hrvaškem, sledi Slovenija in Slovaška.
Če bi bila avtoričina trditev resnična koliko so šele preplačale ugledne razvite države?
sporočil: 31.869
Zadnja sprememba: najobj 30.06.2016 10:33
... v resnici pa nismo imeli ne Trsta ne Gorice, smo pa imeli
mejo. In to prvovrstno mejo: socializem in SFRJ. V bistvu se
suverenosti slovenstva skoraj pol stoletja ne bi moglo goditi
huje. ...... OK, ampak če jaz tukaj www.gore-ljudje.net/...a_meja.JPG prav vidim, v resnici Simona nima pojma, kaj smo Slovenci sploh kdaj imeli ... khmm, in če mi ne verjame na besedo, lahko Simona povpraša Borisa Pahorja, ki je eden redkih še živih, kakšno suverenost so imeli Slovenci na Primorskem pred SFRJ ... alzo, preden spet napiše kaj o slovenski zgodovini, bi Simona lahko šla malo nazaj v osnovno šolo, če seveda danes pri zgodovini ne učijo čisto nekaj drugega ...
sporočil: 2.309
[odlocno]Kdo ti je pa kriv, če ne razumeš, kaj je hotela povedati.
Dejstvo je, da je Cerar nemoralna mevža brez avtoritete, znanja, vizije ter zelo podvržen odlašanju in neukrepanju. Zelo podobno je pisanje gospe urednice; brez repa, glave, znanja slovenščine in prave vizije, kaj sploh želi povedati.
Meni je popolnoma jasno in zame je Simona to dobro povedala, čeprav jo drugače bolj kritiziram, kot hvalim. Tokrat pa je zadela srž problema Slovenije!
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 30.06.2016 12:46
[polo06]Pomotoma dal plus. To bi bila najslabša varianta kar je možno. Oni sploh ne bi zgradili 2. tira, pač pa bi zelo na glas vpili, naj ga zgradi slovenska država sama. Tovor bi pa preusmerili v Hamburg.
Luko prodati Nemcem, oni pa bodo pripeljali poceni kitajske delavce. Pa bo mir in drugega tira ne bo!
To kar načrtuje Vlada, dati v koncesijo 2. pomol, je pa tudi oslarija prve kategorije. Če jo da Kitajcem je itak potop, ker je že danes Koper odvisen predvsem od kitajskega tovora in bi obstoječe pristanišče popolnoma zastalo, če ga da v upravljanje Nemcem ali Avstrijcem pa isto. Če je logistika ena izmed bistvenih panog za Slovenijo za vnaprej, ne uničujmo edinega pristnišča, ki ga imamo. Izgradnjo 2. tira naj vodi Luka Koper s pomočjo države. Pa bo zgrajen racionalno.
sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 30.06.2016 12:47
[]Kaj ti pomaga drugi tir do Divače, če pa je proga naprej do Avstrijske in Madžarske meje še od Franca Jožefa?
Gospodarstveniki ga rabijo čez 5 do 7 let in naprej. Če temu ne verjameš, potem pač imej to mnenje. Vprašanje je še, ali potrebujemo drugi tir kot zgolj tovorni ali kot variantni potniško-tovorni.
sporočil: 2.309
[vrac]A si ti kdaj pogledal na zemljevid, kje leži Hamburg in kje Koper? Hamburg ima železnisko povezavo do Genove, preko novega tunela St. Gothard ( najadaljši žel. tunel na svetu, dolg 57,1 km) in nerabi nobenega Kopra. Koper in Hamburg nista nobena konkurenta! Pišeš neumnosti.
> [polo06]
> Luko prodati Nemcem, oni pa bodo pripeljali poceni kitajske delavce. Pa bo mir in drugega tira ne bo!
Pomotoma dal plus. To bi bila najslabša varianta kar je možno. Oni sploh ne bi zgradili 2. tira, pač pa bi zelo na glas vpili, naj ga zgradi slovenska država sama. Tovor bi pa preusmerili v Hamburg.
Drugi tir bi bil zgrajen izključno za Luko Koper, kar diši po NEDOVOLJENI DRŽAVNI POMOČI eni firmi!
sporočil: 13.625
[rename]Če namiguješ na Finance, potem ste tudi taki, ki imate resne težave s spominom :)
Smo bili taksni,,ki Cerarju nismo nasedli ze pred volitvami....in ste bili taksni, ki ste zanj navijali :-)
sporočil: 8.684
čas vnosa: 30.06.16 09:47
[rosom]Hvala za popravek - ma to niso samo teleta ampak imbecilni idioti !
>Sramota je blaga beseda za tele, ki nam trenutno vladajo ....
Verjetno si mislil...teleta.
sporočil: 3.223
[najobj]Ne samo Simono,še koga bi mnogi radi poslali nazaj v osnovno šolo,da bi kasneje znal pravilno odgovoriti na ankete kdo je pričel z osamosvojitvijo države v kateri se danes dogajajo stvari kot je TEŠ,Luka,Dars ipd.Mišljeno je bilo vse skupaj drugače,ampak nekdo je rekel nekaj o jutrišnjem dnevu.No,pa ga imamo.Jutrišnji dan,ki traja in traja.
... v resnici pa nismo imeli ne Trsta ne Gorice, smo pa imeli mejo. In to prvovrstno mejo: socializem in SFRJ. V bistvu se suverenosti slovenstva skoraj pol stoletja ne bi moglo goditi huje. ...
... OK, ampak če jaz tukaj www.gore-ljudje.net/...a_meja.JPG prav vidim, v resnici Simona nima pojma, kaj smo Slovenci sploh kdaj imeli ... khmm, in če mi ne verjame na besedo, lahko Simona povpraša Borisa Pahorja, ki je eden redkih še živih, kakšno suverenost so imeli Slovenci na Primorskem pred SFRJ ... alzo, preden spet napiše kaj o slovenski zgodovini, bi Simona lahko šla malo nazaj v osnovno šolo, če seveda danes pri zgodovini ne učijo čisto nekaj drugega ...
Bom rekel po tvoje :"če jaz prav razumem".
Strani: 1 2