55 min
Predlogi za dividende, v zelenem pa le delnica Krke
59 min
Koliko odpravnine sta lani prejela predsednika uprave Petrola in Luke Koper
2 uri
V prvih dveh mesecih za tri odstotke več prihodkov od tujih turistov kot v enakem obdobju lani
3 ure
Kitajski Chery bo avtomobile izdeloval na pogorišču Nissanove tovarne v Barceloni
4 ure
Dnevnik: za Fotono bi lahko iztržili milijardo evrov
4 ure
Kako sem ugotovila, da mi ne dela daljinsko odčitavanje elektrike 1
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
17 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
18 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 7
19 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
19 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
19 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
19 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
20 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
21 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
21 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
21 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
22 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
22 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-292616 sporočil: 606
Zadnja sprememba: anon-292616 18.06.2016 00:11
Bodo pa Flixbusovo akivnost gotovo čutili pri železnicah, kjer so že zdaj katastrofalno nekonkurenčni pri mednarodnih prevozih.
No ja... s tem ne morem strinjati. Vsaj če gre za relacije, kjer je na voljo direkten EuroCity vlak. Komoditeta potovanja z vlakom je z naskokom najvišja od vseh možnih oblik prevoza. Če poiščeš prazen ali le pol polen kupe, se lahko enostavno raztovoriš in udobno sediš, med mirno tekočo vožnjo pa delaš kot v pisarni oziroma v domačem fotelju. Če potrebuješ polnjenje rečunalnika ali telefona, je vtičnica pri roki. Če moraš na wc, je za silo uporaben - konkretna prednost pred ostalimi prevoznimi načini. Postrežba je na voljo, lahko pa tudi vse prineseš s sabo. Če se ti zahoče menjati okolje greš do vagona z restavracijo na kavo ali kaj drugega - dobesedno obisk bifeja med tem, ko se vožiš :)
Če ti je do pogovora, je vlak dolg in najdeš z lahkoto koga zanimivega, ki je podobno razpoložen. Če ti ni, poiščeš svoj kotiček. Presedanje ni problem. Naredit par korakov vsake pol ure ali uro, da se venski pretok zbudi pa tudi ni noben problem in te nihče zato ne gleda čudno oziroma ne rabiš zato nikogar dvigat s sedeža.

Cena prevozov pa je dokaj ugodna, če koristiš akcije, ki jih ponujajo železnice. Navadno to zahteva planiranje nekaj dni vnaprej. Če pa govorimo o poslovnem potovanju, pa je tudi prvi razred relativno poceni združitev mirnega delovnega okolja med sedenjem v katerem si še dostavljen na cilj.

Če potovanje traja uro ali dve dlje to ni pretirano, saj čas na vlaku lahko koristno uporabiš in nisi zbit, ko izstopiš.

Če imam na izbiro 4 urno vožnjo z avtobusom za pol cene in 6 urno vožnjo z ne čisto polnim EC vlakom za polno ceno, izberem slednjega, razen če bi bil finančno povsem sesut ali pa ne bi uspel prilagoditi lastnega urnika razpoložljivemu voznemu redu. 6 ur vlaka imam tudi raje od 1 urnega leta združenega z vso doletališko in letališko proceduro in dvojnim pakiranjem.

Razkritje: Nimam delnic nobenega železniškega podjetja, niti z nobenim sklenjene nobene svetovalne ali drugačne pogodbe. Pri nobenem nisem zaposlen, kot tudi ni nihče od prijateljev in širše družine.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2602116

Strani: 1

code5 sporočil: 664
Podpišem v celoti, zlasti tisti del o preferenci vlaka pred letalom. Na vlak se usedeš v centru mesta, se pelješ in izstopiš v centru mesta. Preden se vkrcaš na letalo, stojiš v vsaj treh vrstah, medtem ti brskajo po riti in sezuvajo čevlje, mečejo stran zobno pasto in plastenke z vodo, da o butastih vprašanjih vsakega cepca, ki ima pet minut preveč časa, ne govorimo. (Nazadnje v Londonu ob čudenju in pregledovanju enosmerne karte Heathrow-Benetke: "Koliko časa pa nameravate ostati v Italiji?" moj odgovor "Slabi dve uri, če naju bo cab driver pobral na VCE ob predvideni uri." Z druge strani začudeno buljenje, nič jasno; posvet s supervisorko, še več čudenja in pregledovanja karte, cela procedura je trajala vsaj 20 minut; verjetno sva se jim zdela potencialna terorista, ti namreč ponavadi kupijo enosmerno karto.)

Edina prednost letala je ponavadi cena, pa še to ne vedno.

Strani: 1