Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Pozor, prihaja Flixbus, tako bo stresel trg prevozov
Strani: 1
sporočil: 2.998
Precej površen članek, ki sploh ne omeni DBahn (ne Arriva)
avtobusov višjega razreda na liniji Ljubljana - München. Novinarka
tudi ne obravnava zanimivega vprašanja izogibanja letališč, ki ga
omeni predstavnik Goopti. Zakaj se izogibajo?
sporočil: 386
Zadnja sprememba: Korazijan 16.06.2016 18:32
DBahn je lasntik Arrive (arriva.si/en/icbus/) jo pa menda
zdaj hočejo prodat. Ne vem, če gre pri Flixbusu za izogibanje
letališčem. Flixbus je specializiran za medkrajevne in mednarodne
povezave med mesti, GoOpti pa za prevoze na letališča (lahko te
poberejo tudi na domu) - tako da - gre za dva različna koncepta
prevoznikov. Oba pa imata dobro digital podporo.
sporočil: 219
Upam, da bo usluga boljša kot pri Arrivi. Izkušnja je bila zame
porazna in je ne mislim več ponoviti z njimi.
sporočil: 172
Vse lepo in prav za kupca/potnika.... pri vsem tem silnem
optimiziranju in zniževanju cen pa ne vem, kako bodo/bomo zaposleni
v EU sploh še lahko služili normalno za preživetje. Npr. novinarji,
povprašajte kolikšna bo plača šoferja oz. plačilo pogodbenemu
vozniku, kakšne pogoje bo moral izpolnjevati in kakšne pogoje bodo
imel za delo...ipd
sporočil: 206
Poglej kakšna je globalna povprečna plača, kakšni so globalni
delovni pogoji, pa ti bo jasno. V to smer se bo za "običajne" ljudi
gibal trend "rasti"...
sporočil: 2.565
Edino kar se uspeva od mednarodnega prometa v Sloveniji so
avtobusi. Kot v sestdesetih. Letalisce LJ celo nazaduje, mednarodni
zelezniski promet pa je svohoten. So pa vse te povezave v bistvu
"se vec istega". Vse lifrajo na München in tisti izseljenci ki
nismo v Münchnu potujemo v Slovenijo kot da gremo na karibski otok.
sporočil: 13.628
Nakupna izkušnja s Flixbusom je odlična. Enostavna aplikacija,
plačilo s paypal, potrditveni dokument z vsemi navodili.
Cena je smešna, ravnokar kupil Ljubljana - München za 9 EUR.
Kakšna bo pa vožnja, javim čez nekaj dni. Če ne bo udobna, sem seveda pripravljen plačevati še naprej 25 EUR za DB Arriva, kjer je običajno zelo udobno (če se izogibaš najbolj polnim terminom).
Cena je smešna, ravnokar kupil Ljubljana - München za 9 EUR.
Kakšna bo pa vožnja, javim čez nekaj dni. Če ne bo udobna, sem seveda pripravljen plačevati še naprej 25 EUR za DB Arriva, kjer je običajno zelo udobno (če se izogibaš najbolj polnim terminom).
sporočil: 606
Zadnja sprememba: anon-292616 18.06.2016 00:11
Bodo pa Flixbusovo akivnost gotovo čutili pri železnicah, kjer so že zdaj katastrofalno nekonkurenčni pri mednarodnih prevozih.No ja... s tem ne morem strinjati. Vsaj če gre za relacije, kjer je na voljo direkten EuroCity vlak. Komoditeta potovanja z vlakom je z naskokom najvišja od vseh možnih oblik prevoza. Če poiščeš prazen ali le pol polen kupe, se lahko enostavno raztovoriš in udobno sediš, med mirno tekočo vožnjo pa delaš kot v pisarni oziroma v domačem fotelju. Če potrebuješ polnjenje rečunalnika ali telefona, je vtičnica pri roki. Če moraš na wc, je za silo uporaben - konkretna prednost pred ostalimi prevoznimi načini. Postrežba je na voljo, lahko pa tudi vse prineseš s sabo. Če se ti zahoče menjati okolje greš do vagona z restavracijo na kavo ali kaj drugega - dobesedno obisk bifeja med tem, ko se vožiš :)
Če ti je do pogovora, je vlak dolg in najdeš z lahkoto koga zanimivega, ki je podobno razpoložen. Če ti ni, poiščeš svoj kotiček. Presedanje ni problem. Naredit par korakov vsake pol ure ali uro, da se venski pretok zbudi pa tudi ni noben problem in te nihče zato ne gleda čudno oziroma ne rabiš zato nikogar dvigat s sedeža.
Cena prevozov pa je dokaj ugodna, če koristiš akcije, ki jih ponujajo železnice. Navadno to zahteva planiranje nekaj dni vnaprej. Če pa govorimo o poslovnem potovanju, pa je tudi prvi razred relativno poceni združitev mirnega delovnega okolja med sedenjem v katerem si še dostavljen na cilj.
Če potovanje traja uro ali dve dlje to ni pretirano, saj čas na vlaku lahko koristno uporabiš in nisi zbit, ko izstopiš.
Če imam na izbiro 4 urno vožnjo z avtobusom za pol cene in 6 urno vožnjo z ne čisto polnim EC vlakom za polno ceno, izberem slednjega, razen če bi bil finančno povsem sesut ali pa ne bi uspel prilagoditi lastnega urnika razpoložljivemu voznemu redu. 6 ur vlaka imam tudi raje od 1 urnega leta združenega z vso doletališko in letališko proceduro in dvojnim pakiranjem.
Razkritje: Nimam delnic nobenega železniškega podjetja, niti z nobenim sklenjene nobene svetovalne ali drugačne pogodbe. Pri nobenem nisem zaposlen, kot tudi ni nihče od prijateljev in širše družine.
sporočil: 664
Podpišem v celoti, zlasti tisti del o preferenci vlaka pred
letalom. Na vlak se usedeš v centru mesta, se pelješ in izstopiš v
centru mesta. Preden se vkrcaš na letalo, stojiš v vsaj treh
vrstah, medtem ti brskajo po riti in sezuvajo čevlje, mečejo stran
zobno pasto in plastenke z vodo, da o butastih vprašanjih vsakega
cepca, ki ima pet minut preveč časa, ne govorimo. (Nazadnje v
Londonu ob čudenju in pregledovanju enosmerne karte
Heathrow-Benetke: "Koliko časa pa nameravate ostati v Italiji?" moj
odgovor "Slabi dve uri, če naju bo cab driver pobral na VCE ob
predvideni uri." Z druge strani začudeno buljenje, nič jasno;
posvet s supervisorko, še več čudenja in pregledovanja karte, cela
procedura je trajala vsaj 20 minut; verjetno sva se jim zdela
potencialna terorista, ti namreč ponavadi kupijo enosmerno
karto.)
Edina prednost letala je ponavadi cena, pa še to ne vedno.
Edina prednost letala je ponavadi cena, pa še to ne vedno.
sporočil: 13.628
Zadnja sprememba: Gustl 23.06.2016 09:01
[Gustl]
Nakupna izkušnja s Flixbusom je odlična. Enostavna aplikacija, plačilo s paypal, potrditveni dokument z vsemi navodili.
Cena je smešna, ravnokar kupil Ljubljana - München za 9 EUR.
Kakšna bo pa vožnja, javim čez nekaj dni. Če ne bo udobna, sem seveda pripravljen plačevati še naprej 25 EUR za DB Arriva, kjer je običajno zelo udobno (če se izogibaš najbolj polnim terminom).
Tako, sem opravil vožnjo.
Avtobus prišel točno, še malo prej, 15 do dogovorjene ure. Speljal s 3 min zamude.
Avtobus nov in dokaj čist.
Razmake med sedeži ima večje, tako da je udobno tudi za daljše noge, vsak sedež ima "letalsko" mizico.
Bilo nas je 17 v busu s cca 55 sedeži.
Gor je OK WC.
WI-FI ni delal (na Arrivi dela nekje 50-50)
Nekateri sedeži imajo elektriko za polnjenje naprav.
Prišel do Münchna povsem točno, 5 ur.
Okupiral sem zadnjih 5 sedežev, se zleknil in poslušal podcaste.
Za 9 EUR.
Še bom šel s Flixom. Se zna pa izkušnja spremenit, ko se bolj razve in bo bolj polno.
sporočil: 27.170
[Gustl]kar je na nek nacin pozitivno :)
WI-FI ni delal (na Arrivi dela nekje 50-50)
Za 9 EUR.rastur.
sporočil: 13.628
[crt]je, ja. V miru prepucaš obstoječe maile, vsakič spraznim inbox :) SAm mal te čudno gledajo, ko se priklopiš in folk naenkrat dobi odgovre :)
> [Gustl]
> WI-FI ni delal (na Arrivi dela nekje 50-50)
kar je na nek nacin pozitivno :)
sporočil: 6.899
A pelje tudi na letalisce v munchnu v tej ceni, in ce ne kok casa
in denarja stane voznja z letalisca do postaje v centru?
V Munchen se da od marsikje poceni prileteti, in bi bla cool kombinacija pri tej smesni ceni...
V Munchen se da od marsikje poceni prileteti, in bi bla cool kombinacija pri tej smesni ceni...
sporočil: 48.253
[NemirniTujec]letalisce v munchnu je dalec od mesta, prevoz traja z s-bahn tudi do ene ure, in verjetno stane toliko kot bus :)
A pelje tudi na letalisce v munchnu v tej ceni, in ce ne kok casa in denarja stane voznja z letalisca do postaje v centru?
V Munchen se da od marsikje poceni prileteti, in bi bla cool kombinacija pri tej smesni ceni...
sporočil: 13.628
[bc123a]
> [NemirniTujec]
> A pelje tudi na letalisce v munchnu v tej ceni, in ce ne kok casa in denarja stane voznja z letalisca do postaje v centru?
>
> V Munchen se da od marsikje poceni prileteti, in bi bla cool kombinacija pri tej smesni ceni...
letalisce v munchnu je dalec od mesta, prevoz traja z s-bahn tudi do ene ure, in verjetno stane toliko kot bus :)
Ja, Hackerbrücke (glavna avtobusna postaja) do Flughafna je 42 min z S8 ali S1 (tu enkrat prestopiš). 10,40 EUR. Pot je običajno udobna, vozi na cca. 10 min.
Doslej je imel GoOpti naštudirano najnižjo ceno na cca. Arriva bus 25 EUR + S8 10,40 EUR in je bilo okoli 40 ali 45 EUR, doplačaš luksuz direktne in hitrejše vožnje (drugo je, ali se ujameš z njimi kot ti ustreza).
Sedaj s Flixom prideš na cca 20 EUR (ampak ne vedno, večino kart je za 19 EUR), bomo videli, kako se bodo odzvali.
sporočil: 101
Evo, še moja izkušnja s Flixbusom.
Šel sem pred kratkim iz Benetk (Mestre) do Ljubljane. 3 ure pred odhodom sem plačal 13€ prek mobilne aplikacije. Aplikacija je simpl, mi je pa napisalo, da je bus poln in kljub temu ponudilo nakup kart.
Bus je prišel do minute točno na postajo in je bil dejansko skoraj čisto poln (mislim, da sta bila na koncu še 2 prosta sedeža).
Med sedeži je bil prostor za noge precej špartanski (višji od 1,8m bi znal že met težave). Ima pa bus WC (ki dejansko dela) in wi-fi, ki ga pa nisem sprobal. Aja, vsak par sedežev ima tudi električno vtičnico, kar je sploh fajn za polnjenje telefona ipd.
Avtobus je imel en 15 min postanek in po štirih urah vožnje skoraj do minute točno prišel v Ljubljano.
Zelo zadovoljen!
Šel sem pred kratkim iz Benetk (Mestre) do Ljubljane. 3 ure pred odhodom sem plačal 13€ prek mobilne aplikacije. Aplikacija je simpl, mi je pa napisalo, da je bus poln in kljub temu ponudilo nakup kart.
Bus je prišel do minute točno na postajo in je bil dejansko skoraj čisto poln (mislim, da sta bila na koncu še 2 prosta sedeža).
Med sedeži je bil prostor za noge precej špartanski (višji od 1,8m bi znal že met težave). Ima pa bus WC (ki dejansko dela) in wi-fi, ki ga pa nisem sprobal. Aja, vsak par sedežev ima tudi električno vtičnico, kar je sploh fajn za polnjenje telefona ipd.
Avtobus je imel en 15 min postanek in po štirih urah vožnje skoraj do minute točno prišel v Ljubljano.
Zelo zadovoljen!
sporočil: 14.456
Deutsche Bahn verzweifelt am Fernbus-Markt
Alle Fernbus-Anbieter verbrennen auf den wichtigsten Strecken Geld. Die Deutsche Bahn mit Tochter Berlin Linienbus scheint die Lust an diesem Wettbewerb zu verlieren.
Was auf den ersten Blick nach gesundem Wettbewerb aussieht, ist ein ruinöser Wettkampf, bei dem die Teilnehmer eines gemeinsam haben: alle verbrennen auf dieser „Rennstrecke“ Geld. Was die Kunden freut – 20 Millionen waren es 2015 –, bereitet Busbetreibern und Bahn auf den viel befahrenen Verbindungen zwischen den Großstädten Kopfschmerzen. „Wir fahren mit Dumpingpreisen Minusbeträge ein“, ärgerte sich Bahn-Chef Rüdiger Grube bei der Halbjahresbilanz. Vom „Blödsinn“ auf dem Fernbusmarkt war die Rede.
Zwei bis drei Cent nehmen die Fernbusse nach Branchenschätzungen pro Fahrgast und Fahrkilometer ein, sechs Cent wären nötig, um etwas zu verdienen. Auf dem gerade liberalisierten französischen Markt, auf dem die deutschen Unternehmen expandieren, ist das Missverhältnis noch größer.
www.tagesspiegel.de/...11088.html
Strani: 1