Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Graditi samo zato, da se gradi? Bog ne daj!

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Konasnica sporočil: 1.741
Članek ima nekaj soli - kar se tiče birokracije in dolgotrajnih birokratskih postopkov. Mimogrrede: ko smo začeli graditi AC v 90tih letih je trajalo pridobivanje lokacijskega načrta 2 leti (po starem zakonu še iz juge!). Potem smo zakonodajo stalno "izboljševali", tako da je ta postopek trajal v začetku tisočletja že 6,5 let, sedaj se pa bližamo že desetim letom in več! So pa zakonodajo praviloma pripravljali pravniki in ljudje ki od blizu niso niti povohali ne gradbeništva ne prostorske stroke!
Tako je tudi s tem člankom. Avtorici se vidi ideološka obremenjenost in to, da niti slućajno ne razume javno zasebnega partnerstva na državni infrastrukturi. Vsaka druga varianta kot državno vlaganje, z ugodnimi dolgoročnimi posojili, je za davkoplačevalce najdražja. Noben privatnik ne bo brez zaslužka, iz ljubezni, vlagal v zadevo, ki ima predvsem dolgoročne in posredne koristi. Projekti v železnice in ceste so tipično medgenarcijski in zato edino primerni za dolgoročno kreditiranje.

Slovenija je zadolžena za 30 mlrd. 2, 5 mlrd je šlo za avtoceste po katerih se vozimo, manj pobijamo in imamo vsi velike koristi. Pa so Finance in ostali mediji ter politiki zlili ogromno gnojnice na ta projekt. O soatlih 25 mlrd in več pa se praktično ne pogovarjamo kam so šle . finačne bravure, bančne luknje, tajkunske jahte, davčne oaze itd. Veliko naivnosti ali pa pokvarjenosti je pri razmišljanju da pri nas ne rabimo vlaganj v beton, asfalt itd. Drugi ne razmišljajo tako ampak delajo! Nemčija, Avstrija itd.