6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
8 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
9 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
9 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
9 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
9 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
10 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
11 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
11 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
12 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
12 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
12 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
12 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
13 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
13 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
13 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
14 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[bc123a]
> [sopranos]
> Obstoječi sistemi v trojanskih predorih niso prilagojeni za dvosmerni promet (video nadzor, video detekcija, sistemi prezračevanja, požarni algoritmi)".

dovolj je, da ventilatorji nimajo moznosti pihanja zraka v poljubno smer v poljubni konfiguraciji. ali kaj podobnega.

ni tako neumen izgovor, neumno je, da tega niso sprojektirali.
A zrak prihaja z leve ali desne smeri je čisto vseeno. Za nekaj dni.

Mene to malo spominja na šentviški predor. Najprej je bil nek beton nujen, se je fuknilo stran ne vem koliko milijonov EUR. Potem zadeva ni delovala in je padala na avtomobile. So vse skupaj odstranili. In od sedaj predor lepo funkcionira. Prej ga pa brez tistega "posebnega" betona niso zmogli odpreti.

Lej, lahko da se motim, ampak ko začnejo neki mutiti, potem je po pravilu tako, da gre za eno sprenevedanje in laganje. Zelo malokrat je dejansko problem tak kot ga opisujejo. Kot vidiš so tam stalno eni problemi. In stalno nekaj zapirajo in sanirajo, pa na koncu ni čisto nič bolje.