5 min
To so prihajajoči Volkswagnovi avtomobili, ki jih ne bo poganjala elektrika
36 min
Najbolj brani članki danes
2 uri
Agencija za energijo vztraja: elektrika se bo julija obračunavala po novem in konec! 1
3 ure
Applova prodaja na Kitajskem upadla za petino
4 ure
Top službe – ESA, LTH Castings, NLB, Danfoss, Comtrade, Unior, Gorenjska banka ...
4 ure
Iz NS Triglava odstopil Valjavec
5 ur
Kupil sem delnico še enega podjetja na področju čipov
6 ur
EP potrdil prenovljena fiskalna pravila EU - zadnji korak morajo zdaj storiti še članice
6 ur
Svetovna turistična organizacija in Hrvaška ustanavljata raziskovalni center za trajnostni turizem 2
6 ur
Varovalka pri uvozu kmetijskih proizvodov iz Ukrajine v EU
6 ur
24ur: Kriminalisti obiskali Snežiča in Hajdinjaka
7 ur
(reportaža) Kako je organizirana tovarna japonskih robotov v Kočevju
7 ur
(intervju) Delegirane naloge nikoli ne bi smeli vzeti nazaj
7 ur
L. Mesec po srečanju socialnih partnerjev: Zdaj se bomo ukvarjali z davki in pokojninami! 11
8 ur
Občina Logatec z družbo T-2 v nadgradnjo platforme Logatec Supermesto (PRO)
8 ur
Razkrite bilance 2023: kako so lani poslovala podjetja politikov, znanih odvetnikov, lobistov, profesorjev ... 4
8 ur
Energetika Ljubljana ob koncu kurilne sezone znižuje ceno plina 1
9 ur
Borza NYSE tržne udeležence sprašuje, ali bi podprli prehod na 24-urno trgovanje z delnicami
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
To je porsche, ki si zasluži pozornost tudi najbolj zagretih ljubiteljev bencinskih hlapov 6

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

JaniL sporočil: 166
[najobj]
> [JaniL]
> > [najobj]
> > > [JaniL]
> > > Madonca,
>
> ...
> >
> > ... čuj, ... :)

... čuj, res si se razpisal ...

P.S.: ker si se preveč zabaval, si spregledal, da ločujem med napredkom škodljive "zabavljaške" in koristne "varnostne" tehnologije v avtomobilih, sploh pa si spregledal oziroma si ne priznaš, da preprosto nisi za v avto, če ga ne obvladaš v vseh fazah vožnje ... khmm, o ostalem ne bom, ker se mene ne tiče, ti pa svetujem, da se v prihodnje ne razpišeš o vsem živem, ampak da se fokusiraš na vsako stvar posebej in jo z vsakim komentatorjem posebej tudi razčistiš, sploh ker vidim, da imaš s pisanjem veselje ...
Ne rabiš pretiravat in pisat neresnične stvari, ki jih nisem napisal. Ne vem, kje sem kaj komentiral, da si kaj ne priznam oz. od kod si sploh to potegnil. Zopet si zašel s teme. A misliš, da če članek govori oz. predstavlja pripomočkek za parkiranje, je na tem mestu potrebno govoriti o tem, da je nekdo za v avto ali ne? To je trenutno samo OPCIJSKI pripomoček, ki ga je razvila "tehnika" in hkrati oz. kot vzrok potrebe trga. Nekje je zagotovo zelo uporaben (ko niti ne moreš iz avta ven, če je prostor preozek ipd.). Če bo kdaj prišel v splošno uporabo, ne vemo. Najbrž. Če bo kdaj celo 100% obvezen, mogoče ne boš več rabil znanja parkiranja. In čez 30 let mogoče noben ne bo imel niti izpita za avto, temveč ga bodo morali imeti avti sami. Recimo. Ta članek pa ima po tvojem veze s propagiranjem neznanja, neko avtošolo, guglanjem v telefonu in kaj vem čem še vse?? Potem vsi članki, ki predstavljajo nek napredek tehnike, kot sem že napisal (kalkulator, dvigalo ...), propagirajo lenobo in neznanje in jih je treba popljuvat s tega stališča??

Nima smisla, res. Res sem že občutno preveč napisal. Pač, pri komentarju poskušam biti metodičen in temeljit, zato tudi točke v odgovorih. Je pa seveda problem napisati naenkrat odgovor kaj vem kolikim ... 5-im ali večim. Tebi se očitno zdi to preveč in se zgubiš/zgubljaš. Meni se pa ne da odgovarjati vsakemu posebej. Jah, no, ljudje smo različni ...

Ko smo že pri pisanju (zopet drugi temi), pa poglejmo ... do sedaj sem napisal .. če prav vidim ... 72 komentarjev na tem forumu. V slabih dveh letih. In nisem (še) od nobenega ignoriran. Za kaj več komentarjev niti nimam časa in/ali volje, ker itak vem, da ne bom nobenega spremenil. Še najboljši komentar je kak tak, direktno novinarju, ki je tako korekten, da tudi dopiše popravek: forum.finance.si/?t=190230 , čeprav očitno kdaj "popustim" in se grem kake take debate, kot je tule - npr. če preberem tak pomislek v smislu, le kaj je tehnika dobrega prinesla v zgodovini, saj so stvari čedalje dražje ... :D

Se moram poboljšat, res, in manj komentarjev pisat in se rajši (še več) menit s prijatelji, v živo. ;)

Pa srečno (vsem).

J.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2588448

Strani: 1

najobj sporočil: 31.918
Zadnja sprememba: najobj 23.03.2016 19:52
[JaniL]
> [najobj]
> > [JaniL]
> > > [najobj]
> > > > [JaniL]
> > > > Madonca,
> >
> > ...
> > >
> > > ... čuj, ... :)
>
> ... čuj, res si se razpisal ...
>
> P.S.: ker si se preveč zabaval, si spregledal, da ločujem med napredkom škodljive "zabavljaške" in koristne "varnostne" tehnologije v avtomobilih, sploh pa si spregledal oziroma si ne priznaš, da preprosto nisi za v avto, če ga ne obvladaš v vseh fazah vožnje ... khmm, o ostalem ne bom, ker se mene ne tiče, ti pa svetujem, da se v prihodnje ne razpišeš o vsem živem, ampak da se fokusiraš na vsako stvar posebej in jo z vsakim komentatorjem posebej tudi razčistiš, sploh ker vidim, da imaš s pisanjem veselje ...
Ne rabiš pretiravat in pisat neresnične stvari, ki jih nisem napisal. Ne vem, kje sem kaj komentiral, da si kaj ne priznam oz. od kod si sploh to potegnil. Zopet si zašel s teme. A misliš, da če članek govori oz. predstavlja pripomočkek za parkiranje, je na tem mestu potrebno govoriti o tem, da je nekdo za v avto ali ne? To je trenutno samo OPCIJSKI pripomoček, ki ga je razvila "tehnika" in hkrati oz. kot vzrok potrebe trga. Nekje je zagotovo zelo uporaben (ko niti ne moreš iz avta ven, če je prostor preozek ipd.). Če bo kdaj prišel v splošno uporabo, ne vemo. Najbrž. Če bo kdaj celo 100% obvezen, mogoče ne boš več rabil znanja parkiranja. In čez 30 let mogoče noben ne bo imel niti izpita za avto, temveč ga bodo morali imeti avti sami. Recimo. Ta članek pa ima po tvojem veze s propagiranjem neznanja, neko avtošolo, guglanjem v telefonu in kaj vem čem še vse?? Potem vsi članki, ki predstavljajo nek napredek tehnike, kot sem že napisal (kalkulator, dvigalo ...), propagirajo lenobo in neznanje in jih je treba popljuvat s tega stališča??

Nima smisla, res. Res sem že občutno preveč napisal. Pač, pri komentarju poskušam biti metodičen in temeljit, zato tudi točke v odgovorih. Je pa seveda problem napisati naenkrat odgovor kaj vem kolikim ... 5-im ali večim. Tebi se očitno zdi to preveč in se zgubiš/zgubljaš. Meni se pa ne da odgovarjati vsakemu posebej. Jah, no, ljudje smo različni ...

Ko smo že pri pisanju (zopet drugi temi), pa poglejmo ... do sedaj sem napisal .. če prav vidim ... 72 komentarjev na tem forumu. V slabih dveh letih. In nisem (še) od nobenega ignoriran. Za kaj več komentarjev niti nimam časa in/ali volje, ker itak vem, da ne bom nobenega spremenil. Še najboljši komentar je kak tak, direktno novinarju, ki je tako korekten, da tudi dopiše popravek: forum.finance.si/?t=190230 , čeprav očitno kdaj "popustim" in se grem kake take debate, kot je tule - npr. če preberem tak pomislek v smislu, le kaj je tehnika dobrega prinesla v zgodovini, saj so stvari čedalje dražje ... :D

Se moram poboljšat, res, in manj komentarjev pisat in se rajši (še več) menit s prijatelji, v živo. ;)

Pa srečno (vsem).

J.
... OK, da se zdaj midva že ob prvem dopisovanju ne bi brezveze prepirala, naj še enkrat povem zelo na kratko, da se ne pogovarjam o ničemer drugem oziroma da je moje izhodišče, da mora vsak voznik obvladat avto v vseh fazah vožnje, kar pomeni vožnjo od speljevanja po predhodnem parkiranju v točki A do parkiranja v točki B ... jebiga, vožnja brez parkiranja ne obstaja, ker se za volan lahko vsedeš in avto zapustiš samo takrat, ko avto stoji na mestu in če se v točki A in točki B ne moreš ustavit, ker za parkiranje rabiš sto metrov v krogu, potem pač prej ali slej greš raje na vlak, ker toliko prostora ne boš našel nikjer ...

P.S.: druga oseba ednine ni (nujno) namenjena tebi, ampak je to stil pisanja, čeprav si na začetku nekaj jamral, da ti parkiranje ni glih v veselje, v veselje pa so ljudem običajno stvari, ki jih dobro obvladajo ... no, sicer pa se ne rabiš preveč sekirat, ker če bi jaz odločal, bi na cestah bilo pol manj voznikov ... aja, in če ti lahko še malo nagajam, mora biti za tvoje prijatelje pogovor s tabo v živo zelo zanimiv, ko naenkrat odgovarjaš kaj vem kolikim, oni pa morajo potem ugibat, komu izmed njih si pravzaprav odgovoril ...

Strani: 1